Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.

absinthia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sofie777 skrev (18 minutter siden):

Vi er definitvt på bølgelengde! Jeg har hatt den sangen på repeat i hodet mitt i en time nå 😁

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pringle skrev (10 minutter siden):

Vi er definitvt på bølgelengde! Jeg har hatt den sangen på repeat i hodet mitt i en time nå 😁

Den fører i mitt hode til nissen som sier "TREKKOPPBIL" på en rar måte i Reisen til Julestjernen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (5 minutter siden):

Den fører i mitt hode til nissen som sier "TREKKOPPBIL" på en rar måte i Reisen til Julestjernen

I 2012-versjonen? Kan ikke huske akkurat den scenen - den som har brent seg inn hos meg, er når Mose(?) "bare skal hente dette rognebæret" 😬😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pringle skrev (14 timer siden):

I 2012-versjonen? Kan ikke huske akkurat den scenen - den som har brent seg inn hos meg, er når Mose(?) "bare skal hente dette rognebæret" 😬😭

Nei, i Hanne Krogh-versjonen, det er den jeg har sett 100 ganger. Det er barn som spiller og voksne menn som har dubbet på toppen, så det høres veldig rart ut. Har kun sett 2012-verjsonen en gang og husker lite av den

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sofie777 skrev (2 minutter siden):

Nei, i Hanne Krogh-versjonen, det er den jeg har sett 100 ganger. Det er barn som spiller og voksne menn som har dubbet på toppen, så det høres veldig rart ut. Har kun sett 2012-verjsonen en gang og husker lite av den

Den gamle er tilgjengelig på NRK.no, så jeg skal sjekke det ut! Allid opptatt av rar uttale 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (2 timer siden):

Oj, jeg så på den nå, og det var ikke bare rart, det var ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pringle skrev (8 minutter siden):

Oj, jeg så på den nå, og det var ikke bare rart, det var ekkelt!

Ja, er man ikke vant til den utgaven, så er det merkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (13 minutter siden):

Ja, er man ikke vant til den utgaven, så er det merkelig

Jeg har sett den før, og ikke lagt merke til det. Syntes tvertimot det var litt gøy med mannestemmene og bartene på småguttene. Men nå var jeg spesielt oppmerksom på akkurat det ordet, og det var noe med r-ene som fikk meg til å grøsse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går greit, ellers takk men liker jobben jeg har jeg😮

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pringle skrev (13 minutter siden):

Tror du det finnes intelliget liv på andre planter?

Jeg hadde en potteplante en gang som krydde av bananfluer, og de var neimen ikke lette å få has på - jeg er helt sikker på at det finnes tilsvarende på enda flere tilsvarende.

Her har du helt rett! 

Du dyrket frem et mikrokosmos som antageligvis ville evolusjonert fra bananfluer til en sivilisasjon som  kunne oppfunnet kurer for både kreft og fattigdom.. 

Men du valgte å utslette hele driten.. 

Det er litt pirrende spør'u meg  😊

Endret av KnekkeBørre
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Her har du helt rett! 

Du dyrket frem et mikrokosmos som antageligvis ville evolusjonert fra bananfluer til en sivilisasjon hadde funnet kurer for både kreft og fattigdom.. 

Men du valgte å utslette hele driten.. 

Det er litt pirrende spør'u meg  😊

Jeg har lest en bok som tok for seg dette, for ikke så lenge siden. Eller noe lignende... Var det den av Dan Brown, tro? Den fra Barcelona? Jo - Origin. En del av plottet omfattet abiogenese, og jeg holdt ut ganske lenge før jeg måtte legge den fra meg.

Jeg er ond, jeg vet det 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pringle skrev (43 minutter siden):

Jeg har lest en bok som tok for seg dette, for ikke så lenge siden. Eller noe lignende... Var det den av Dan Brown, tro? Den fra Barcelona? Jo - Origin. En del av plottet omfattet abiogenese, og jeg holdt ut ganske lenge før jeg måtte legge den fra meg.

Jeg er ond, jeg vet det 😁

Jeg liker at du vedkjenner ondskapen men likevel unnlater å beklage. 😊

Alle guddommelig gode mål krever en form for masseutslettelse er jeg redd. 

Jeg har ikke lest boka du referer til. Ei heller noe kunnskap til abiogenese.  Men jeg har nese! 

Så jeg kan lukte meg frem til ting jeg liker.:knegg:

Endret av KnekkeBørre
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke kost med Sune. Tror ikke min samboer ville likt det noe særlig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...