Gjest Stella Rose Skrevet 5. juli 2018 #6321 Del Skrevet 5. juli 2018 Hva tenker du om personer som banner svært ofte? At den personen må være fra Nord-Norge eller bergenser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 5. juli 2018 #6322 Del Skrevet 5. juli 2018 9 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Åhh...er det derfor jeg har fått følelsen av at jeg nesten må "opptre og gjøre kunster" som en annen dansebjørn før jeg blir bedt om å sitte ned og få servert en is? Nå forstår jeg. Regning kommer i posten, men vi kan ordne nedbetalingen i avdrag...siden den kommer til å bli betydelig den summen... Kan jeg betale i iskrem? Værsågod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 5. juli 2018 #6323 Del Skrevet 5. juli 2018 Hvem potetgull/chipser om mann skal ha to typer? Jeg foreslår at de 3 mennene spleiser på snacksen, i stedet for at en av de må "chipse" (dvs spandere). 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 5. juli 2018 #6324 Del Skrevet 5. juli 2018 Er det noen sykdommer som går nå? men det sprang nylig noen røde hunder forbi her 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 5. juli 2018 #6325 Del Skrevet 5. juli 2018 Syntes du trygda er for god? Har aldri smakt. Hva krydrer du den med? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. juli 2018 #6326 Del Skrevet 5. juli 2018 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: Syntes du trygda er for god? Har aldri smakt. Hva krydrer du den med? Kommunalt krydder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 5. juli 2018 #6327 Del Skrevet 5. juli 2018 (endret) On 7/3/2018 at 8:19 PM, visp said: "Røyket laks 20 timer i romtemperatur. Går det bra?" Du dør sikkert ikke, men ville stumpet den! Laks gir deeeeeeet feeeeeete kickeeeeet, men det er JEEÆÆÆVVLIG VIKTIG å temperere den først!!! On 7/3/2018 at 9:57 PM, An0nymBruker said: Jordan klesklyper Hvordan! Det heter hvem klesklyper. Hvem. HVEM! HVEEEEEEMMMMM!!!! Sorryyyy sss, ble litt rør her måttte editere & greier, ble en del laks. jeg rr en GLA lax kan du si HÆHÆHÆHÆJÆHÆK*HØHÆHÆ Endret 5. juli 2018 av Ichiko 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 5. juli 2018 #6328 Del Skrevet 5. juli 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Kommunalt krydder? Hva er det laget av? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 5. juli 2018 #6329 Del Skrevet 5. juli 2018 Kattespørsmål Kattesvar: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 5. juli 2018 #6330 Del Skrevet 5. juli 2018 3 minutter siden, Ichiko skrev: Laks gir deeeeeeet feeeeeete kickeeeeet, men det er JEEÆÆÆVVLIG VIKTIG Såså, vi stumper den nå 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 5. juli 2018 #6331 Del Skrevet 5. juli 2018 Full av edderkoppbitt Er det ikke bedre å drikke seg litt brisen på vin? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 5. juli 2018 #6332 Del Skrevet 5. juli 2018 10 minutter siden, Ichiko skrev: Laks gir deeeeeeet feeeeeete kickeeeeet, men det er JEEÆÆÆVVLIG VIKTIG å temperere den først!!! Det heter hvem klesklyper. Hvem. HVEM! HVEEEEEEMMMMM!!!! Sorryyyy sss, ble litt rør her måttte editere & greier, ble en del laks. jeg rr en GLA lax kan du si HÆHÆHÆHÆJÆHÆK*HØHÆHÆ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 5. juli 2018 #6333 Del Skrevet 5. juli 2018 4 minutter siden, visp said: Såså, vi stumper den nå Kan jo gi sneipen til katta der oppe? den katta var søøøt, assa 1 minutt siden, An0nymBruker said: Full av edderkoppbitt Er det ikke bedre å drikke seg litt brisen på vin? Edderkoppbittbitt gir et HHHELT JÆÆÆVVLIIIG SSIIIINNSYYYYYKT!!! HEFTIG!! KICK!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 5. juli 2018 #6334 Del Skrevet 5. juli 2018 2 minutter siden, Ichiko skrev: Kan jo gi sneipen til katta der oppe? den katta var søøøt, assa Edderkoppbittbitt gir et HHHELT JÆÆÆVVLIIIG SSIIIINNSYYYYYKT!!! HEFTIG!! KICK!!! Du har så herlig humor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 5. juli 2018 #6335 Del Skrevet 5. juli 2018 Trene kun for å se bra ut? Er det ikke mye greiere å bare vaske vinduene? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 5. juli 2018 #6336 Del Skrevet 5. juli 2018 5 minutter siden, An0nymBruker said: Du har så herlig humor takk nå ble jeg gla 😸 den blomstn dy holder der får du forresten en fet trip av hvis du røyker.n. me trip mener jeg ikke sånn tur til bangkok og sånn, men du veit hva jeg mener ja? Slepp fångarna løss de e VÅÅÅR 🐛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 5. juli 2018 #6337 Del Skrevet 5. juli 2018 Akkurat nå, Ichiko skrev: takk nå ble jeg gla 😸 den blomstn dy holder der får du forresten en fet trip av hvis du røyker.n. me trip mener jeg ikke sånn tur til bangkok og sånn, men du veit hva jeg mener ja? Slepp fångarna løss de e VÅÅÅR 🐛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 5. juli 2018 #6338 Del Skrevet 5. juli 2018 9 hours ago, Stella Rose said: Hva tenker du om personer som banner svært ofte? At den personen må være fra Nord-Norge eller bergenser E e då vel førr faan ikkje beGRÆNSÆ bærre førr at e kjæm frå NORDNORGE!!! No får du asså gje de hær!! TYKJes førbAINNADE søring hain innst inni dæ mæst svartsvidde næverHÆLVETE, dæ va då hain BJALEK kor frækk du sku va!! E ska då asså hain gammelerik ta å seinn EDDERKOPPAN PÅ DE!!! ser du? dæ KRALE mæ edderkoppæ! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 5. juli 2018 #6339 Del Skrevet 5. juli 2018 (endret) 4 minutter siden, Ichiko skrev: E e då vel førr faan ikkje beGRÆNSÆ bærre førr at e kjæm frå NORDNORGE!!! No får du asså gje de hær!! TYKJes førbAINNADE søring hain innst inni dæ mæst svartsvidde næverHÆLVETE, dæ va då hain BJALEK kor frækk du sku va!! E ska då asså hain gammelerik ta å seinn EDDERKOPPAN PÅ DE!!! ser du? dæ KRALE mæ edderkoppæ! Du får i det minste prate norsk Forstår jo ikke et kvekk 😉 Endret 5. juli 2018 av Stella Rose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 5. juli 2018 #6340 Del Skrevet 5. juli 2018 Just now, Stella Rose said: Du får i det minste prate norsk Forstår jo ikke et kvekk 😉 "Jeg er ikke helt enig i det forrige innlegget ditt." 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå