Cid Skrevet 20. januar #11621 Del Skrevet 20. januar Jeg synes det er slitsom å hele tiden ta vare mitt indre barn. Det er så tungt Prøv å ta vare på ditt ytre barn da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesnillelilla Skrevet 20. januar #11622 Del Skrevet 20. januar lave-kvinner-hvilken-stilling-liker-dere-best Jeg liker best en stilling som leder. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar #11623 Del Skrevet 21. januar TeZla? Tesla* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet mandag kl 08:31 #11624 Del Skrevet mandag kl 08:31 Vi som skal ned i vekt før vi dør Ikke bekymre deg. Får du ikke plass i en standard kiste, så kan de spesialbygge en for deg. Det blir bare en del dyrere for arvingene dine. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 08:33 #11625 Del Skrevet mandag kl 08:33 Hulderen skrev (Akkurat nå): Vi som skal ned i vekt før vi dør Ikke bekymre deg. Får du ikke plass i en standard kiste, så kan de spesialbygge en for deg. Det blir bare en del dyrere for arvingene dine. Haha morbid men klarer ikke å la være å le Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 12:39 #11626 Del Skrevet mandag kl 12:39 16-åring, abort, sykemeld Da er det nok for seint gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 12:41 #11627 Del Skrevet mandag kl 12:41 Står du på faste medisiner og hvor gammel er du? Nei det hadde nok blitt ubehagelig for føttene, jeg er 34 år gammel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 12:58 #11628 Del Skrevet onsdag kl 12:58 Bestevenninne har begynt å røyke, kutte ut? Ja det burde hun, røyking dreper 🚭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 13:00 #11629 Del Skrevet onsdag kl 13:00 Blir ikke kvitt magefettet Prøvd å trimme det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet onsdag kl 14:57 #11630 Del Skrevet onsdag kl 14:57 Personlig synes jeg det er en uting å bli overkjørt av toget når jeg sover i sovepose. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyp pust Skrevet i går, 18:56 #11631 Del Skrevet i går, 18:56 Hvilken optiker kjede anbefaler du til progressive linser. Har dere snakket sammen? Hvis de er veldig progressive er nok ikke Brilleland rett kjede for dem, men hva med å spørre hva de foretrekker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå