Cid Skrevet 20. januar #11621 Del Skrevet 20. januar Jeg synes det er slitsom å hele tiden ta vare mitt indre barn. Det er så tungt Prøv å ta vare på ditt ytre barn da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesnillelilla Skrevet 20. januar #11622 Del Skrevet 20. januar lave-kvinner-hvilken-stilling-liker-dere-best Jeg liker best en stilling som leder. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar #11623 Del Skrevet 21. januar TeZla? Tesla* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 27. januar #11624 Del Skrevet 27. januar Vi som skal ned i vekt før vi dør Ikke bekymre deg. Får du ikke plass i en standard kiste, så kan de spesialbygge en for deg. Det blir bare en del dyrere for arvingene dine. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. januar #11625 Del Skrevet 27. januar Hulderen skrev (Akkurat nå): Vi som skal ned i vekt før vi dør Ikke bekymre deg. Får du ikke plass i en standard kiste, så kan de spesialbygge en for deg. Det blir bare en del dyrere for arvingene dine. Haha morbid men klarer ikke å la være å le Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. januar #11626 Del Skrevet 27. januar 16-åring, abort, sykemeld Da er det nok for seint gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. januar #11627 Del Skrevet 27. januar Står du på faste medisiner og hvor gammel er du? Nei det hadde nok blitt ubehagelig for føttene, jeg er 34 år gammel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar #11628 Del Skrevet 29. januar Bestevenninne har begynt å røyke, kutte ut? Ja det burde hun, røyking dreper 🚭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar #11629 Del Skrevet 29. januar Blir ikke kvitt magefettet Prøvd å trimme det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 29. januar #11630 Del Skrevet 29. januar Personlig synes jeg det er en uting å bli overkjørt av toget når jeg sover i sovepose. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyp pust Skrevet 31. januar #11631 Del Skrevet 31. januar Hvilken optiker kjede anbefaler du til progressive linser. Har dere snakket sammen? Hvis de er veldig progressive er nok ikke Brilleland rett kjede for dem, men hva med å spørre hva de foretrekker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. februar #11632 Del Skrevet 2. februar Ja, men ikke noe sterkere enn Paracet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 17:17 #11633 Del Skrevet søndag kl 17:17 Hvor langt må man falle før man får hjelp? Når du lander så er det i hvert fall for seint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 04:32 #11634 Del Skrevet mandag kl 04:32 Morsomste naken man har gjort Dusjet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet onsdag kl 17:28 #11635 Del Skrevet onsdag kl 17:28 Mulig å bli kvitt heisskrekk hos psykolog? Kan du ikke finne en som holder til i 1. etasje da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet onsdag kl 20:26 #11636 Del Skrevet onsdag kl 20:26 Jeg er en hetero kvinne, men jeg liker å se på mus - Side 2 - Seksualitet - Kvinneguiden Forum Forstår jeg, mus er jo søte 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet i går, 12:08 #11637 Del Skrevet i går, 12:08 Men kjære deg, babyen trenger da ikke bil før den er minst 18 år! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 16 timer siden #11638 Del Skrevet 16 timer siden Hva gjør dere med kåte menn fra Tinder 🙈😳 Jeg samler på dem og setter dem i et stort glasskap i stua. Det er en bankers samtalestarter når vi får folk på besøk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå