Cid Skrevet mandag kl 07:26 #11581 Del Skrevet mandag kl 07:26 Bruker dere ChatGPT som lege Nei men jeg bruker ChatGPT som tannlege. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet mandag kl 08:34 #11582 Del Skrevet mandag kl 08:34 Cid skrev (1 time siden): Bruker dere ChatGPT som lege Nei men jeg bruker ChatGPT som tannlege. den trengte jeg nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 13:46 #11583 Del Skrevet mandag kl 13:46 jukkapalme skrev (5 timer siden): den trengte jeg nå! Takk 😅 🤖🦾 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 02:59 #11584 Del Skrevet i går, 02:59 Dersom du hadde levd for 200 år siden, når hadde du vært død? For 100 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 03:03 #11585 Del Skrevet i går, 03:03 Antall single år og antall sexpartnere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #11586 Del Skrevet 6 timer siden Skjenner dere til denne? Nei, jeg skryter til denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå