Cid Skrevet mandag kl 07:26 #11581 Del Skrevet mandag kl 07:26 Bruker dere ChatGPT som lege Nei men jeg bruker ChatGPT som tannlege. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet mandag kl 08:34 #11582 Del Skrevet mandag kl 08:34 Cid skrev (1 time siden): Bruker dere ChatGPT som lege Nei men jeg bruker ChatGPT som tannlege. den trengte jeg nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 13:46 #11583 Del Skrevet mandag kl 13:46 jukkapalme skrev (5 timer siden): den trengte jeg nå! Takk 😅 🤖🦾 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 02:59 #11584 Del Skrevet tirsdag kl 02:59 Dersom du hadde levd for 200 år siden, når hadde du vært død? For 100 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 03:03 #11585 Del Skrevet tirsdag kl 03:03 Antall single år og antall sexpartnere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22 timer siden #11586 Del Skrevet 22 timer siden Skjenner dere til denne? Nei, jeg skryter til denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå