FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 30. oktober #11561 Del Skrevet 30. oktober Cid skrev (13 timer siden): Full jubel fra de ansatte hver gang det skjer siden de får den ene halvdelen som er igjen Forutsatt at jeg er mett etter den hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 31. oktober #11562 Del Skrevet 31. oktober Suse 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 4. november #11563 Del Skrevet 4. november Da må jo barnet finne seg en annen jobb da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hactar Skrevet 4. november #11564 Del Skrevet 4. november Er det smart å gi guttungen en fisk? Nei, du burde heller lære ham å fiske. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november #11565 Del Skrevet 17. november Må på do etter doggy Fint av deg å la hunden gå på do først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. november #11566 Del Skrevet 18. november Jeg kan ha funnet ut hvordan man reiser raskere Jeg med. 🛩️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. november #11567 Del Skrevet 22. november Godtesnop 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 22. november #11568 Del Skrevet 22. november Cid skrev (På 17.11.2024 den 5.04): Må på do etter doggy Fint av deg å la hunden gå på do først 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. november #11569 Del Skrevet 22. november jukkapalme skrev (56 minutter siden): Godtesnop Til Ronja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. november #11570 Del Skrevet 22. november Cid skrev (5 minutter siden): Til Ronja? Nei, jeg deler ikke med den glupske dama der 😂 Hun får kjøpe sitt eget godtesnop 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. november #11571 Del Skrevet 24. november https://forum.kvinneguiden.no/topic/1808752-hva-har-dere-i-kjøleskapet-familier-med-barn/ Nei, det er det jo altfor liten plass til!😳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 25. november #11572 Del Skrevet 25. november Oj, er barnehagen bygget i mur eller tre? Pass på tennene! https://forum.kvinneguiden.no/topic/1809447-2-åringen-vår-biter-i-barnehagen/#comment-35257397 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. november #11573 Del Skrevet 25. november Hva for noe godt og enkelt kan jeg kose med til alenemiddag i kveld? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesnillelilla Skrevet 27. november #11574 Del Skrevet 27. november Frøkenfryden skrev (På 24.11.2024 den 20.06): https://forum.kvinneguiden.no/topic/1808752-hva-har-dere-i-kjøleskapet-familier-med-barn/ Nei, det er det jo altfor liten plass til!😳 Er sikkert ment stort kjølehjørne, ikke kjøleskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. november #11575 Del Skrevet 29. november OLE IVARS I SPEKTRUM Er de på spekteret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. desember #11576 Del Skrevet 2. desember Grændis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. desember #11577 Del Skrevet 10. desember Når blir man sliten? Når man er tom for energi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. desember #11578 Del Skrevet 10. desember Når må barna ha vinterjakke Når de fryser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. desember #11579 Del Skrevet 14. desember Min datter glemte å slå av rettetanga, jeg og samboer er uenig om konsekvensene Dere må huske å irettetangsette henne så det ikke gjentar seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. desember #11580 Del Skrevet 15. desember Kan noen være så snill å legge kort på meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå