Frøkenfryden Skrevet 5. september #11521 Del Skrevet 5. september Cid skrev (13 minutter siden): Sånn pikene på tunet dyrt? Nei ikke helt, det er en plate, ikke konfektbit☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. september #11522 Del Skrevet 8. september Hvor høy er din på akkurat 2,5 år? Når jeg var så liten så var den bare noen få centimeter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 11. september #11523 Del Skrevet 11. september Jeg har ikke råd til slanke sprøyter. Au. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 11. september #11524 Del Skrevet 11. september Nymerïa skrev (2 timer siden): Jeg har ikke råd til slanke sprøyter. Au. Man får bruke de tykke sprøytene i stedet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 11. september #11525 Del Skrevet 11. september sofie777 skrev (26 minutter siden): Man får bruke de tykke sprøytene i stedet Nettopp, det høres vondt ut. Jeg har sprøyteskrekk og det siste jeg trenger å tenke på er en stakkar der ute som må stikke seg med digre sprøyter pga dårlig råd. Jeg tror jeg hadde gått og kjøpt de rette sprøytene hvis det var noen jeg kjente. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 11. september #11526 Del Skrevet 11. september Tror dere på at immigranter spiser kjeledyr i Ohio? 12 Nei, men jeg har hørt at de spiser både kasserolle- og grytedyr 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 16. september #11527 Del Skrevet 16. september Få barn på skole ved egen sykdom Tror ikke det er lurt å få barn på skolen, og spesielt ikke om du er syk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 23. september #11528 Del Skrevet 23. september Ja, jeg pleier å stelle meg på badet jeg! Så pleier jeg å stelle meg foran speilet, om jeg ikke må stelle meg i skjul da. Da kan jeg jo bli fristet til å stelle meg bak noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. september #11529 Del Skrevet 28. september Fikse opp gammel traktor Eller kjøpe en nyere, hva er lurest? Skaff deg en @Ford3000 😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 30. september #11530 Del Skrevet 30. september Bruke pærer - til hva? - Mat og drikke - Kvinneguiden Forum Det kommer jo an på hvilken type pære det er snakk om, er det en sånn pære som vokser på trær så kan du jo spise den...er det sånn pære som man setter i lamper kan de brukes til å lyse opp et rom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesnillelilla Skrevet 2. oktober #11531 Del Skrevet 2. oktober Freyja Valkyrie skrev (På 30.9.2024 den 18.22): Bruke pærer - til hva? - Mat og drikke - Kvinneguiden Forum Det kommer jo an på hvilken type pære det er snakk om, er det en sånn pære som vokser på trær så kan du jo spise den...er det sånn pære som man setter i lamper kan de brukes til å lyse opp et rom. Hestepærer er gode til gjødsel 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 3. oktober #11532 Del Skrevet 3. oktober Kan man kjøpe dritforbanna pesto på vanlig matbutikk? Du kan jo kjøpe en vanlig pesto og irritere den. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. oktober #11533 Del Skrevet 5. oktober Du kan jo etterlyse dem. Hva med å henge opp savnet-lapp på nærbutikken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. oktober #11534 Del Skrevet 5. oktober jukkapalme skrev (29 minutter siden): Du kan jo etterlyse dem. Hva med å henge opp savnet-lapp på nærbutikken? 😜Og prøve å lete der man hadde de sist🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. oktober #11535 Del Skrevet 10. oktober Frøkenfryden skrev (På 5.10.2024 den 20.19): 😜Og prøve å lete der man hadde de sist🤪 Sikkert hos typen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. oktober #11536 Del Skrevet 10. oktober 19 åring min bor hjemme‼️ Fant du det først ut nå? Hadde hun gjemt seg i skapet eller? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. oktober #11537 Del Skrevet 10. oktober Sier du til folk at du er på kvinneguiden? Jeg sier det til dyr. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 11. oktober #11538 Del Skrevet 11. oktober Vondt brudd, han har gått videre raskt Da var i hvert fall ikke foten brukket, og det er jo bra! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 12. oktober #11539 Del Skrevet 12. oktober Hvilket godis ønsker dere foreldre at vi deler ut til barna deres på halloween?? - Barn og familie - Kvinneguiden Forum Så lenge det er vegansk, glutenfritt, uten laktose, ikke ultra produsert og sukkerfritt, burde det vel være innafor 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. oktober #11540 Del Skrevet 12. oktober Han er småbarnsfar og jeg begynner å få kalde føtter Ta på deg noen ullsokker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå