lillesnillelilla Skrevet 7. august #11481 Del Skrevet 7. august Cid skrev (På 29.7.2024 den 0.22): Når flyttet barna dine ut? Har jeg barn? Ja - har jeg glemt å fortelle deg det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #11482 Del Skrevet 7. august lillesnillelilla skrev (1 time siden): Ja - har jeg glemt å fortelle deg det? 🛫🚕🏃♂️😦 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. august #11483 Del Skrevet 7. august Cid skrev (10 minutter siden): 🛫🚕🏃♂️😦 Oh shit! Den beste prevensjon er å oppgi falsk personalia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 7. august #11484 Del Skrevet 7. august Cid skrev (30 minutter siden): 🛫🚕🏃♂️😦 🫃🏻 hm. Jeg hvordan fikk du til det der?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #11485 Del Skrevet 7. august Boetica skrev (7 timer siden): 🫃🏻 hm. Jeg hvordan fikk du til det der?? Spiste meg stappmett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 8. august #11486 Del Skrevet 8. august Hva tenker dere er riktig «alder/tidspunkt» for å få barn? Klokka 22:00 om noen år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august #11487 Del Skrevet 9. august Spoiler Gjør det enkelt å legge inn spoiler? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 9. august #11488 Del Skrevet 9. august Hva har du gjort for økonomien din i dag? Kjøpe en øl mindre fra butikken enn jeg pleier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. august #11489 Del Skrevet 10. august https://forum.kvinneguiden.no/topic/1788357-hvordan-fant-dere-gud/ Lette der jeg hadde sett ham sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. august #11490 Del Skrevet 10. august Frøkenfryden skrev (25 minutter siden): https://forum.kvinneguiden.no/topic/1788357-hvordan-fant-dere-gud/ Lette der jeg hadde sett ham sist. Med tanke på at han visstnok finnes overalt, måtte du heller ikke lete særlig lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. august #11491 Del Skrevet 14. august Forslag til enkel «topping» på vegetarpizza? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 14. august #11492 Del Skrevet 14. august Cid skrev (17 minutter siden): Forslag til enkel «topping» på vegetarpizza? Ingenting lukter som nyklipt gress da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. august #11493 Del Skrevet 14. august Det var litt tidlig påske eller?😳 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 15. august #11494 Del Skrevet 15. august Fint, nå er eldrebølgen avlyst 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakenskrekk Skrevet 18. august #11495 Del Skrevet 18. august (endret) https://forum.kvinneguiden.no/topic/1790079-dattera-til-naboen-flørter-med-meg-og-ser-sultent-på-meg/#comment-34770539 Gi nå den stakkars jenta litt mat da. Endret 18. august av Lakenskrekk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. august #11496 Del Skrevet 19. august https://forum.kvinneguiden.no/topic/1790207-kan-menn-merke-at-en-dame-har-ett-ekstra-godt-øye-til-dem/ Nei, de merker det først når det er to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 22. august #11497 Del Skrevet 22. august Så lenge den ikke er kjøpt hos Coop Extra går det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 22. august #11498 Del Skrevet 22. august Er det plutselig in å røye igjen? Jepp, dette er et bilde fra catwalken under Fashion Week nå i august! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 22. august #11499 Del Skrevet 22. august Ardwinna skrev (4 minutter siden): Er det plutselig in å røye igjen? Jepp, dette er et bilde fra catwalken under Fashion Week nå i august! Fantastisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 23. august #11500 Del Skrevet 23. august Hva gjør du for å varme opp boligen uten stem Vil si at realfag har en viktig rolle innen oppvarming av bolig, uansett metode 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå