Ardwinna Skrevet 18. juli #11461 Del Skrevet 18. juli Cid skrev (På 17.7.2024 den 23.21): Mannen har plutselig forandret seg.. til det verret Da skjønner jeg at du er fortvilet, jeg hadde også blitt fortvilet om jeg hadde en kjæreste som plutselig forandret seg til han Verrett 😵 Reptil/Shapeshifter!!! 😮 Listeria gravid? Gratulerer til Listeria! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 19. juli #11462 Del Skrevet 19. juli Cid skrev (På 17.7.2024 den 23.21): Mannen har plutselig forandret seg.. til det verret Da skjønner jeg at du er fortvilet, jeg hadde også blitt fortvilet om jeg hadde en kjæreste som plutselig forandret seg til han Verrett 😵 Haha! 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. juli #11463 Del Skrevet 20. juli Hengeballer når man blir eldre. Høres ut som en ekstrem måte å kastrere seg selv på 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. juli #11464 Del Skrevet 20. juli Jeg får det ikke til sosialt. Da er det på tide å prøve usosialt (Kan anbefale det på det sterkeste 😁) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lord Friendzone Skrevet 21. juli #11465 Del Skrevet 21. juli Jeg har ikke plass til babyen Oioioi! Dra til fødestua umiddelbart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 22. juli #11466 Del Skrevet 22. juli Svigermor vil pottetrene Da er det vel bare å finne frem potta og hjelpe henne? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 26. juli #11467 Del Skrevet 26. juli Skal vi se. Først reiser du deg opp fra sofaen, stolen eller sengen. Så går du i retning av badet. Når du har kommet dit, åpner du døren, går gjennom døråpningen og så lukker du døren. Når du har gjort dette, går du bort til toalettet, åpner lokket, tar ned buksen og setter deg. Da er det klart for tissing. Få ut alt og tørk deg med toalettpapir, ta opp buksen og knapp den. Vask hendene og tørk disse godt, så gjentar du prosedyre nr 2. Etterpå er du ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 27. juli #11468 Del Skrevet 27. juli Møter bare tørste gutter - Samliv og kjærlighetsrelasjoner - Kvinneguiden Forum Du får gi de noe å drikke da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. juli #11469 Del Skrevet 28. juli Når flyttet barna dine ut? Har jeg barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakenskrekk Skrevet 30. juli #11470 Del Skrevet 30. juli Ønsker meg en BONDE Vær så god. Fritt valg på øverste hylle om du vil ha svart eller hvit: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 30. juli #11471 Del Skrevet 30. juli Tre år gammel jente med tykt, bølgete og litt tørt hår. Ønsker å klippe det helt kort, noen som har erfaring? - Barn og familie - Kvinneguiden Forum Min erfaring er at håret vil vokse ut igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 31. juli #11472 Del Skrevet 31. juli Kjøper du produkter fra Hést? Kjøper helst fra mennesker, men heller hest enn selvbetjeningskasse! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakenskrekk Skrevet 31. juli #11473 Del Skrevet 31. juli Antlers skrev (8 minutter siden): Kjøper du produkter fra Hést? Kjøper helst fra mennesker, men heller hest enn selvbetjeningskasse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 31. juli #11474 Del Skrevet 31. juli 3 minutter siden, Lakenskrekk said: Ikke så verst i lasagne heller. Smaker visst nesten helt likt som storfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakenskrekk Skrevet 31. juli #11475 Del Skrevet 31. juli Antlers skrev (1 minutt siden): Ikke så verst i lasagne heller. Smaker visst nesten helt likt som storfe Er det ikke hest i svartpølse også? Men Hést ville jeg nok ikke hatt verken på brødskiva eller i lasagne, jeg tror det hadde blitt litt "ullen" smak av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 31. juli #11476 Del Skrevet 31. juli 8 minutter siden, Lakenskrekk said: Er det ikke hest i svartpølse også? Men Hést ville jeg nok ikke hatt verken på brødskiva eller i lasagne, jeg tror det hadde blitt litt "ullen" smak av det. Det stemmer. Selv synes jeg det høres verre ut med svinehjerte og storfehjerte som også har sneket seg inn i svartpølsa, men smaker godt med sennep på, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 31. juli #11477 Del Skrevet 31. juli Hvorfor MÅ folk dra med seg digre søppelsekker med pant på butikken? 123416 Jeg vil anta det er fordi de skal pante. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 3. august #11478 Del Skrevet 3. august Hvem er alle disse pappaene på lekeplassene? - Barn og familie - Kvinneguiden Forum Jeg er ganske sikker på at det er pappaene til barna som er på lekeplassen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 6. august #11479 Del Skrevet 6. august Er vi kvinner som er født før år 2000 utdaterte? Er ikke det bare å oppdatere da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. august #11480 Del Skrevet 7. august Da er du død. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå