Nymerïa Skrevet 12. mai #11441 Del Skrevet 12. mai (endret) . Endret 12. mai av Nymerïa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowbrigade Skrevet 16. mai #11442 Del Skrevet 16. mai Hva gjør jeg med min leieboer som vil flytte ut før pga trafikk utenfor? Installer ekstra lås på utsiden av døra, så slipper du det problemet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. mai #11443 Del Skrevet 19. mai Røde flekker etter å ha drukket alkohol Det er rødvinsflekker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. mai #11444 Del Skrevet 19. mai Så lei av menn som skal griseprate Hvorfor (nøff) er du (nøff nøff) det? (nøff) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. mai #11445 Del Skrevet 21. mai Dagens kunstneriske opplevelse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 24. mai #11446 Del Skrevet 24. mai Støvler i senga På kalde vinternetter sover jeg med sokker, men støvler synes jeg blir litt overkill. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 8. juni #11447 Del Skrevet 8. juni Gave - stedatter til min bror Jeg er ikke helt sikker på om det er helt innafor å gi bort familiemedlemmer i gave? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni #11448 Del Skrevet 8. juni Ardwinna skrev (27 minutter siden): Gave - stedatter til min bror Jeg er ikke helt sikker på om det er helt innafor å gi bort familiemedlemmer i gave? Jeg leste gravid først 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 9. juni #11449 Del Skrevet 9. juni Hjelp. Jeg skal ligge ikveld! - Samliv og kjærlighetsrelasjoner - Kvinneguiden Forum Det er ikke vanskelig, bare gjør dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. juni #11450 Del Skrevet 16. juni Har vi kommet ditt at vi har sluttet åpne døren når barn ringer på? Ja, nå åpner de døren selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. juni #11451 Del Skrevet 16. juni Jeg hadde aldri kjøpt en bolig der det fulgte med en skjeggete fyr på kjøpet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 16. juni #11452 Del Skrevet 16. juni Hvor kjøper folk neglene sine? Og hva anbefales å kjøpe - Velvære, hudpleie og kosmetikk - Kvinneguiden Forum Jeg er født med negler, så slipper heldigvis å kjøpe det 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 18. juni #11453 Del Skrevet 18. juni Tåler Cleansing balm varmen? - Velvære, hudpleie og kosmetikk - Kvinneguiden Forum Hvilken varme? For det kan umulig være sommervarmen du mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. juni #11454 Del Skrevet 25. juni Dere med flere barn - hvor gamle var de da du bare sa god natt og gikk? Da de var 18 år! Siden jeg har jeg ikke sett dem. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 26. juni #11455 Del Skrevet 26. juni Er det noe du som kvinne gjør i sengen ... - Seksualitet - Kvinneguiden Forum Ja, jeg sover i den 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30. juni #11456 Del Skrevet 30. juni Gratulerer til Hurtigruten med graviditeten. Det jeg lurer på, er hvem som er faren og hvor mange joller den venter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 30. juni #11457 Del Skrevet 30. juni Kiropraktor-smerter i nakke og brystrygg Be ham om å flytte seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 9. juli #11458 Del Skrevet 9. juli Tatovering av avdød eks Tja, hvis vedkommende ikke er kremert eller begravet enda, så... Og finner en tatovør som vil ta på seg jobben. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. juli #11459 Del Skrevet 17. juli Mannen har plutselig forandret seg.. til det verret Da skjønner jeg at du er fortvilet, jeg hadde også blitt fortvilet om jeg hadde en kjæreste som plutselig forandret seg til han Verrett 😵 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 18. juli #11460 Del Skrevet 18. juli Cid skrev (17 timer siden): Mannen har plutselig forandret seg.. til det verret Da skjønner jeg at du er fortvilet, jeg hadde også blitt fortvilet om jeg hadde en kjæreste som plutselig forandret seg til han Verrett 😵 surprise! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå