Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.

absinthia

Anbefalte innlegg

Nei, vet du hva???!!!!!! Ærlig talt. Fargen som gjelder i julen og som alle må ha på seg for ikke å bli arrestert, er rosa ballettskjørt, blå topp med gusjegule blinkende stjerner. 

Noe annet er uforskammet og et hån mot vertskapet. Husk også på at du skal ha neongule gummistøvler på føttene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg blir ikke lykkelig hvis ikke jeg får meg en modellkvinne :( 

Vær så god :) 

shopping?q=tbn:ANd9GcQy473iuzJMmchQfV-r8

Endret av An0nymBruker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hva slags steikk er greit å ha til baby med termin i slutten av mars?

Jeg skjønner godt at du lurer på dette, dessverre er det ikke noe fasitsvar. Sønnen min ble født i oktober og jeg trodde jeg hadde forberedt meg godt med å ha både elgsteik og oksesteik klar. Men nei da, det var ikke godt nok, han skulle selvfølgelig ha lammesteik. Klok av skade hadde vi lammesteik i huset da lillesøster kom nøyaktig tre år etterpå. Men hun ville ikke ha det i det hele tatt, da var det svinesteik som var greia og det mente hun at vi skulle ha forstått.

For å unngå alt stresset med menyen når man kommer fra sykehuset så foreslår jeg at de begynner å notere ned bestillinger allerede på ultralyd. Type blunk en gang for vilt, to ganger for annet kjøtt. Og så videre med undervalg, omtrent som når man ringer skatteetaten. Dagens småbarn er kresne og jeg unner ingen andre mødre å stå i det jeg gjorde.

Endret av NymeriaRhoynar
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...