Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.


absinthia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, igår røyk venstrearmen min. Jeg var så sulten og hadde ikke tid til å vente til grændisen var ferdig. Smakte fortreffelig med ketchup på. Men ikke si til noen at jeg brukte ketchup på, det blir så mye bråk av det. Her på kåge er ketchup noe av det frekkeste som fins vet du. Selv om det lages av selvdyrkede økologiske tomater og hjemmelaget økologisk eddik.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Salka skrev:

Ja, igår røyk venstrearmen min. Jeg var så sulten og hadde ikke tid til å vente til grændisen var ferdig. Smakte fortreffelig med ketchup på. Men ikke si til noen at jeg brukte ketchup på, det blir så mye bråk av det. Her på kåge er ketchup noe av det frekkeste som fins vet du. Selv om det lages av selvdyrkede økologiske tomater og hjemmelaget økologisk eddik.

Og du deler ikke? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, Salka said:

Ja, igår røyk venstrearmen min. Jeg var så sulten og hadde ikke tid til å vente til grændisen var ferdig. Smakte fortreffelig med ketchup på. Men ikke si til noen at jeg brukte ketchup på, det blir så mye bråk av det. Her på kåge er ketchup noe av det frekkeste som fins vet du. Selv om det lages av selvdyrkede økologiske tomater og hjemmelaget økologisk eddik.

Hva med armen din da; jeg antar den er selvdyrket og hjemmelaget, men er den heeeelt økologisk? Tenk over dette alvorlige spørsmål, så får du sutte på labben så lenge.

Viktig å være klar over hva man egentlig får i seg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ichiko skrev:

Hva med armen din da; jeg antar den er selvdyrket og hjemmelaget, men er den heeeelt økologisk? Tenk over dette alvorlige spørsmål, så får du sutte på labben så lenge.

Viktig å være klar over hva man egentlig får i seg!

Jeg spiser intet annet enn økologiske gulrøtter og grovt brød laget av økologisk urkorn, selvfølgelig uten den farlige gjæren, så armen min var selvsagt heeeeelt økologisk, ja! :nigo: Så drikker jeg økologisk vann fra min egen økologiske dam i den økologiske Hagen min. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Salka said:

Jeg spiser intet annet enn økologiske gulrøtter og grovt brød laget av økologisk urkorn, selvfølgelig uten den farlige gjæren, så armen min var selvsagt heeeeelt økologisk, ja! :nigo: Så drikker jeg økologisk vann fra min egen økologiske dam i den økologiske Hagen min. 

Jammen da så. Så flink du er!! :klappe:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjestvest

Sexhuske

Tror du kommer til å drepe den sexen hvis du skal lese notater under akten. Du får heller pugge.  :roll:

 

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...