An0nymBruker Skrevet 30. juni 2018 #6261 Del Skrevet 30. juni 2018 Gurglee-lyd fra motorrommet etter kjøring enten er bilen din full eller så tror den at den er en baby 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 1. juli 2018 #6262 Del Skrevet 1. juli 2018 Folk som går over veien uten å se seg for Ja, da lider de vel av nakkestivhet da. Så da må du som bilist være obs på at nakkestivhet blant fotgjenere sannsynligvis er et økende problem og at du som bilfører må kjøre mer forsiktig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 1. juli 2018 #6263 Del Skrevet 1. juli 2018 Innbyttebil med pant Det høres lurt ut, men på min KIWI blir det for kronglete å få den inn i panteautomaten. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 1. juli 2018 #6264 Del Skrevet 1. juli 2018 @An0nymBruker Du skriver om tog, sykler, fly og biler - jobber du med transport, eller har du reisefeber? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. juli 2018 #6265 Del Skrevet 1. juli 2018 21 minutter siden, An0nymBruker skrev: Din var god 19 minutter siden, Ichiko skrev: Takk, i like måte! 😊 Dere er to herlige damer 😄 8 minutter siden, Ichiko skrev: Sånn går det når blander bilkjøring og ei flaske med rom... Captain Morgan passer bedre på de syv hav enn på veien. Eller Captain Sabertooth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 1. juli 2018 #6266 Del Skrevet 1. juli 2018 Sliter med å kjøre andres biler Jaha? Men hvorfor er det et mål for deg å kjøre på andres biler? (sorry jeg leste feil, jeg trodde at det sto et "på" der : Sliter med å kjøre på andres biler) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 1. juli 2018 #6267 Del Skrevet 1. juli 2018 2 minutter siden, Ichiko skrev: @An0nymBruker Du skriver om tog, sykler, fly og biler - jobber du med transport, eller har du reisefeber? Jeg fant bare så mye inspirerende på Bil og trafikk. Mange godbiter der Jeg er hverken transportør eller febervarm, takk for at du spør 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 1. juli 2018 #6268 Del Skrevet 1. juli 2018 3 minutter siden, Winza skrev: Dere er to herlige damer 😄 Eller Captain Sabertooth Tusen takk Winza Du er en herlig mann 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 1. juli 2018 #6269 Del Skrevet 1. juli 2018 Kjøre med paralgin forte (og andre trekant-piller) Du kan jo skjære de opp slik at de ikke lengre er trekantete? Da går det sikkert bra 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 1. juli 2018 #6270 Del Skrevet 1. juli 2018 Hvordan er trafikkbildet på E6 nord mot Oslo på hverdager? Det hender at det henger litt skjevt, hvis ingen har rukket å rette opp bildet etter helgens festligheter 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 1. juli 2018 #6271 Del Skrevet 1. juli 2018 Er det greit at vaskehjelpen bruker kaffemaskinen? Tja, det bør vel være like greit som at kaffeservitøren bruker vaskemaskinen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 1. juli 2018 #6272 Del Skrevet 1. juli 2018 Just now, Winza said: Dere er to herlige damer 😄 Eller Captain Sabertooth Det var en gang en is.... P.S. Takk for kompliment, Winza; du er en herlig herre. Hele tråden og brukerne i den er herlig - ler så jeg griner til tider. Tenk så fint med en tråd der ingen krangler. Takker for meg nå og sier godnatt til dere, kjør forsiktig @An0nymBruker og takk for laget 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 1. juli 2018 #6273 Del Skrevet 1. juli 2018 Akkurat nå, Ichiko skrev: Det var en gang en is.... P.S. Takk for kompliment, Winza; du er en herlig herre. Hele tråden og brukerne i den er herlig - ler så jeg griner til tider. Tenk så fint med en tråd der ingen krangler. Takker for meg nå og sier godnatt til dere, kjør forsiktig @An0nymBruker og takk for laget Tusen takk Ichiko Jeg er enig med deg. Tusen takk for laget og god natt og sov godt Ichiko og @Winza 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. juli 2018 #6274 Del Skrevet 1. juli 2018 2 minutter siden, Ichiko skrev: Det var en gang en is.... P.S. Takk for kompliment, Winza; du er en herlig herre. Hele tråden og brukerne i den er herlig - ler så jeg griner til tider. Tenk så fint med en tråd der ingen krangler. Takker for meg nå og sier godnatt til dere, kjør forsiktig @An0nymBruker og takk for laget Is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 1. juli 2018 #6275 Del Skrevet 1. juli 2018 (endret) 6 minutter siden, Winza skrev: Is Jeg måtte google. Kaptein Sabeltann is. Den finnes kanskje ikke mer, og det var det Ichiko tenkte på. https://www.dagbladet.no/mat/iskremen-som-forsvant-husker-du-disse/67622705 Endret 1. juli 2018 av An0nymBruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. juli 2018 #6276 Del Skrevet 1. juli 2018 5 minutter siden, An0nymBruker skrev: Jeg måtte google. Kaptein Sabeltann is. Den finnes kanskje ikke mer, og det var det Ichiko tenkte på. https://www.dagbladet.no/mat/iskremen-som-forsvant-husker-du-disse/67622705 Cola isen var god 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 1. juli 2018 #6277 Del Skrevet 1. juli 2018 Finn hunder Her: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 1. juli 2018 #6278 Del Skrevet 1. juli 2018 For mye på BSU - hva skjer med pengene? Banken tar dem selvsagt. Alle vet da at de er noen tjuveradder 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 1. juli 2018 #6279 Del Skrevet 1. juli 2018 Sykemeldt og nyfødt Man skal tidlig krøkes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 1. juli 2018 #6280 Del Skrevet 1. juli 2018 Mutter? Ja, gutten min 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå