AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #2361 Del Skrevet 13. januar 2016 Det skrives HVIS! ikke vist og viss eller visst.. Jovisst, visstnok har en viss person (Men ikke en av de 3 vise menn) vist at det visstnok er lov til å skrive viss i steden for hvis. Hadde du bare visst dette før du skrev tråden Anonymkode: 54b59...937 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 13. januar 2016 Forfatter #2362 Del Skrevet 13. januar 2016 Den 11. januar 2016 at 13.49, Lutetium 71 skrev: Tjuvtitter du noengang på slutten av boken du leser? Den gangen man ga ut telefonkataloger (på papir, de så slik ut), hendte det at jeg kikket litt på de siste sidene. Slutten var alltid gudsforjammerlig kjedelig, ofte hadde de akkurat de samme karakterene og akkurat den samme vrien på slutten i hver utgivelse. Man skulle tro det var en viss progresjon gjennom serien, men nei. Var sikkert derfor jeg mistet lysten til å lese. En digresjon, men undertegnede var faktisk så glad i å lese at hun til og med leste telefonkatsloger. Husker ikke hva de endte med, annet enn kanskje en del landsnummer til resten av verden eller info om hvor det var bomberom. Jeg husker imidlertid fortsatt en del rare navn, alle gamle retningsnummer i Nordland og hvor de hørte hjemme, husker til og med noen til Troms og Finnmark. Aner ikke hvorfor slikt ikke har gått i glemmeboken, mens ting jeg trenger å huske gjør det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #2363 Del Skrevet 13. januar 2016 Hvilken stilling liker dere best? Jeg liker best 100%-stillinger Anonymkode: 54b59...937 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 14. januar 2016 #2364 Del Skrevet 14. januar 2016 Den 11.1.2016 at 21.50, gjestvest skrev: Hvorfor skal man ikke kjøpr brukt bilsete? Kan du vel. Bare pass på å ikke kjøpe brukt airbag fra damer som bruker mye sminke. For en dag når baggen åpner seg kan du risikere å få deg en horribel overraskelse: Deres ansikt på baggen. Litt som når man har kjøpt noe man tror et et vanlig håndkle, og så viser det seg å være Likkledet i Torino? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 14. januar 2016 #2365 Del Skrevet 14. januar 2016 7 minutter siden, Pringle skrev: Litt som når man har kjøpt noe man tror et et vanlig håndkle, og så viser det seg å være Likkledet i Torino? Spooky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #2366 Del Skrevet 14. januar 2016 Det du gjør er følgende Logg deg inn på facebook.com. Merk at denne metoden fungerer kun fra en «ordentlig» datamaskin, eller internett-appen på mobiltelefoner og nettbrett, ikke på Facebook-appen. Deretter må du gå inn på følgende lenke: https://www.facebook.com/help/delete_account Dersom alt går som det skal kommer du til en side som ligner på denne. Trykk på «Slett brukerkontoen min» for å gå videre. På neste side må du skrive inn passordet ditt og gjennomføre en sikkerhetssjekk. Vær oppmerksom på at sikkerhetssjekken kan være forskjellig for gang til gang, så det er ikke sikkert at bildet under er helt nøyaktig. Trykk på «Ok» for å gå videre. Du kommer så til siste side hvor du får opplyst om at kontoen din vil lagres i 14 dager før den slettes helt. Kontoen din vil ikke være synlig for andre i løpet av disse 14 dagene. Dersom du logger inn innen denne perioden vil forespørselen om sletting bli avbrutt. Hyggelig å kunne hjelpe Anonymkode: 24489...3f9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergtekjen Skrevet 14. januar 2016 #2367 Del Skrevet 14. januar 2016 Har knekt brillene mine, har ikke råd til nye. Gaffateip!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 14. januar 2016 #2368 Del Skrevet 14. januar 2016 Er allergisk, dumt av meg? Ja, det er jo ikke så veldig praktisk 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #2369 Del Skrevet 14. januar 2016 http://forum.kvinneguiden.no/topic/986667-skam-på-nrk/?page=2#comment-17557557 Ja NRK er en skam. Skulle lagt ned hele dritt kanalen .. Anonymkode: 24489...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #2370 Del Skrevet 15. januar 2016 hahaha, så mye styr og stas for noen få innlegg i en tråd som er helt meningsløs og patetisk. Jeg bare mister mer og mer troen på kg... Anonymkode: 24489...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 15. januar 2016 #2371 Del Skrevet 15. januar 2016 Den 13.1.2016 at 1.37, absinthia skrev: En digresjon, men undertegnede var faktisk så glad i å lese at hun til og med leste telefonkatsloger. Husker ikke hva de endte med, annet enn kanskje en del landsnummer til resten av verden eller info om hvor det var bomberom. Jeg husker imidlertid fortsatt en del rare navn, alle gamle retningsnummer i Nordland og hvor de hørte hjemme, husker til og med noen til Troms og Finnmark. Aner ikke hvorfor slikt ikke har gått i glemmeboken, mens ting jeg trenger å huske gjør det. Vel, ok. Ja, jeg hadde vel også for vane å lese rundt der. Men vanligvis var det fordi det sto så mye interessant om tekniske ting, f.eks hvilke muligheter man kunne få om man var tilknyttet en digital sentral (noe som betydde at telefonsentralen kjente igjen # og * tastene, avanseeerte ting), hvordan viderekobling fungerte osv osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 15. januar 2016 #2372 Del Skrevet 15. januar 2016 Jeg må vel bare innse at jeg innimellom faktisk GIR flåsete svar i tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 15. januar 2016 #2373 Del Skrevet 15. januar 2016 Hvem sitter på hovedbordet? Kan det være selveste Mr. CPU? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Franke Ann Skrevet 15. januar 2016 #2374 Del Skrevet 15. januar 2016 Syns det er så vanskelig å få gode venner i 30-årene Kanskje du heller skal prøve å få gode venner i 20-årene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 18. januar 2016 #2375 Del Skrevet 18. januar 2016 Er det bare å glemme kjøp av tredemølle med naboer under seg? Akkurat tredemølle er nok noe du bør unngå å kjøpe brukt, sjekk den ihvertfall grundig før du går med på avtalen, det kan hende det sitter fast folk under den, på samme måte som det kan følge annet utøy med brukte møbler, være ubehagelig lukt i gamle klær osv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 18. januar 2016 #2376 Del Skrevet 18. januar 2016 3 minutter siden, Pringle skrev: Er det bare å glemme kjøp av tredemølle med naboer under seg? Akkurat tredemølle er nok noe du bør unngå å kjøpe brukt, sjekk den ihvertfall grundig før du går med på avtalen, det kan hende det sitter fast folk under den, på samme måte som det kan følge annet utøy med brukte møbler, være ubehagelig lukt i gamle klær osv. Hey!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 18. januar 2016 #2377 Del Skrevet 18. januar 2016 1 minutt siden, visp skrev: Hey!! Ja, jeg leste tråden din Spørsmålet ditt var legitimt nok (og viser at du viser hensyn!). Men jeg klarte ikke å få vekk den første assosiasjonen jeg fikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 18. januar 2016 #2378 Del Skrevet 18. januar 2016 3 minutter siden, Pringle skrev: Ja, jeg leste tråden din Spørsmålet ditt var legitimt nok (og viser at du viser hensyn!). Men jeg klarte ikke å få vekk den første assosiasjonen jeg fikk Mølla blir mer verdifull for meg om jeg kan få naboen til å ligge under 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 18. januar 2016 #2379 Del Skrevet 18. januar 2016 Et øyeblikk siden, visp skrev: Mølla blir mer verdifull for meg om jeg kan få naboen til å ligge under Han bør legge seg helt flat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 18. januar 2016 #2380 Del Skrevet 18. januar 2016 5 minutter siden, Pringle skrev: Han bør legge seg helt flat Han BLIR iallefall flat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå