Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.

absinthia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den 11. januar 2016 at 13.49, Lutetium 71 skrev:

Tjuvtitter du noengang på slutten av boken du leser?

Den gangen man ga ut telefonkataloger (på papir, de så slik ut), hendte det at jeg kikket litt på de siste sidene. Slutten var alltid gudsforjammerlig kjedelig, ofte hadde de akkurat de samme karakterene og akkurat den samme vrien på slutten i hver utgivelse. Man skulle tro det var en viss progresjon gjennom serien, men nei. Var sikkert derfor jeg mistet lysten til å lese.

En digresjon, men undertegnede var faktisk så glad i å lese at hun til og med leste telefonkatsloger. Husker ikke hva de endte med, annet enn kanskje en del landsnummer til resten av verden eller info om hvor det var bomberom. Jeg husker imidlertid fortsatt en del rare navn, alle gamle retningsnummer i Nordland og hvor de hørte hjemme, husker til og med noen til Troms og Finnmark. Aner ikke hvorfor slikt ikke har gått i glemmeboken, mens ting jeg trenger å huske gjør det. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11.1.2016 at 21.50, gjestvest skrev:

Hvorfor skal man ikke kjøpr brukt bilsete?

Kan du vel. Bare pass på å ikke kjøpe brukt airbag fra damer som bruker mye sminke. For en dag når baggen åpner seg kan du risikere å få deg en horribel overraskelse: Deres ansikt på baggen.   :sjokkert:

Litt som når man har kjøpt noe man tror et et vanlig håndkle, og så viser det seg å være Likkledet i Torino?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du gjør er følgende

1. Logg deg inn på facebook.com. Merk at denne metoden fungerer kun fra en «ordentlig» datamaskin, eller internett-appen på mobiltelefoner og nettbrett, ikke på Facebook-appen.
  2. Deretter må du gå inn på følgende lenke: https://www.facebook.com/help/delete_account
  3. Dersom alt går som det skal kommer du til en side som ligner på denne. Trykk på «Slett brukerkontoen min» for å gå videre.
    Slett Facebook 1
  4.  På neste side må du skrive inn passordet ditt og gjennomføre en sikkerhetssjekk. Vær oppmerksom på at sikkerhetssjekken kan være forskjellig for gang til gang, så det er ikke sikkert at bildet under er helt nøyaktig. Trykk på «Ok» for å gå videre.
    Slett Facebook 2
  5. Du kommer så til siste side hvor du får opplyst om at kontoen din vil lagres i 14 dager før den slettes helt. Kontoen din vil ikke være synlig for andre i løpet av disse 14 dagene. Dersom du logger inn innen denne perioden vil forespørselen om sletting bli avbrutt.

Hyggelig å kunne hjelpe :tommel:

Anonymkode: 24489...3f9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahaha, så mye styr og stas for noen få innlegg i en tråd som er helt meningsløs og patetisk. Jeg bare mister mer og mer troen på kg...

Anonymkode: 24489...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.1.2016 at 1.37, absinthia skrev:

En digresjon, men undertegnede var faktisk så glad i å lese at hun til og med leste telefonkatsloger. Husker ikke hva de endte med, annet enn kanskje en del landsnummer til resten av verden eller info om hvor det var bomberom. Jeg husker imidlertid fortsatt en del rare navn, alle gamle retningsnummer i Nordland og hvor de hørte hjemme, husker til og med noen til Troms og Finnmark. Aner ikke hvorfor slikt ikke har gått i glemmeboken, mens ting jeg trenger å huske gjør det. 

Vel, ok. Ja, jeg hadde vel også for vane å lese rundt der. Men vanligvis var det fordi det sto så mye interessant om tekniske ting, f.eks hvilke muligheter man kunne få om man var tilknyttet en digital sentral (noe som betydde at telefonsentralen kjente igjen # og * tastene, avanseeerte ting), hvordan viderekobling fungerte osv osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare å glemme kjøp av tredemølle med naboer under seg? 

Akkurat tredemølle er nok noe du bør unngå å kjøpe brukt, sjekk den ihvertfall grundig før du går med på avtalen, det kan hende det sitter fast folk under den, på samme måte som det kan følge annet utøy med brukte møbler, være ubehagelig lukt i gamle klær osv.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pringle skrev:

Er det bare å glemme kjøp av tredemølle med naboer under seg? 

Akkurat tredemølle er nok noe du bør unngå å kjøpe brukt, sjekk den ihvertfall grundig før du går med på avtalen, det kan hende det sitter fast folk under den, på samme måte som det kan følge annet utøy med brukte møbler, være ubehagelig lukt i gamle klær osv.

Hey!!:tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, visp skrev:

Hey!!:tongue:

Ja, jeg leste tråden din :P Spørsmålet ditt var legitimt nok (og viser at du viser hensyn!). Men jeg klarte ikke å få vekk den første assosiasjonen jeg fikk :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pringle skrev:

Ja, jeg leste tråden din :P Spørsmålet ditt var legitimt nok (og viser at du viser hensyn!). Men jeg klarte ikke å få vekk den første assosiasjonen jeg fikk :ph34r:

Mølla blir mer verdifull for meg om jeg kan få naboen til å ligge under:icon_lol:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, visp skrev:

Mølla blir mer verdifull for meg om jeg kan få naboen til å ligge under:icon_lol:

Han bør legge seg helt flat :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...