Lutetium 71 Skrevet 9. januar 2016 #2341 Del Skrevet 9. januar 2016 Når folk drikker i filminnspilling, drikker de på ekte da? Selvsagt! Når de myrder en skuespiller er det selvsagt også på ekte. Da pleier man å plukke ut gamle og avdankede skuespillere der karrieren likevel er på hell. Av og til må man bruke noe av de unge, noe som fører til problemer for regissørene. Alt man ser etterpå er nemlig bare gamle opptak, eller ryggen til en tilfeldig skuespiller (eller lydmannen!). 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 10. januar 2016 #2342 Del Skrevet 10. januar 2016 Løpe på mølle - hvor lenge? Løp til båndet tar slutt, du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 10. januar 2016 #2343 Del Skrevet 10. januar 2016 Har du opplevd å ha sex og så forsvinner han etterpå? Ja Etter hver gang jeg har hatt sex blir han bitteliten og forsvinner... Dukker ikke opp igjen før en stund etterpå 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 10. januar 2016 #2344 Del Skrevet 10. januar 2016 37 minutter siden, Uredd skrev: Har du opplevd å ha sex og så forsvinner han etterpå? Ja Etter hver gang jeg har hatt sex blir han bitteliten og forsvinner... Dukker ikke opp igjen før en stund etterpå Jeg "dør"!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #2345 Del Skrevet 10. januar 2016 2 timer siden, Uredd skrev: Har du opplevd å ha sex og så forsvinner han etterpå? Ja Etter hver gang jeg har hatt sex blir han bitteliten og forsvinner... Dukker ikke opp igjen før en stund etterpå Dette var dagens Anonymkode: 24489...3f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 10. januar 2016 #2346 Del Skrevet 10. januar 2016 Hvis du ikke klarer å se forskjellen på en ide og utførelsen av en ide, så har du ingenting på forumet å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 10. januar 2016 #2347 Del Skrevet 10. januar 2016 Hvordan leppeforstørring anbefales mest Du, de samler masse kronasjer fra mennesker som ikke kan forskjellen på "hvordan" og "hvilken" og lar disse utforme annonsensen (tillot meg et lite ordspill med "annonse") ... MÅ ull vaskes med Milo Å ja, hvis ikke blir Gud skikkelig forbanna og kommer til å bringe alskens vrede over deg. Påbudet om at ullklær MÅ vaskes er å finne i 1. Milobok, annet kapittel, sjuende vers. Noen som har malt Joda, jeg tror jeg har noe malt liggende rundt. Visstnok brukes malt i øl. Jeg har også malt med malt, og det ble rett så fint malt med malt. Jeg malte også malten før jeg malte med malten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #2348 Del Skrevet 11. januar 2016 15 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Hvordan leppeforstørring anbefales mest Du, de samler masse kronasjer fra mennesker som ikke kan forskjellen på "hvordan" og "hvilken" og lar disse utforme annonsensen (tillot meg et lite ordspill med "annonse") ... MÅ ull vaskes med Milo Å ja, hvis ikke blir Gud skikkelig forbanna og kommer til å bringe alskens vrede over deg. Påbudet om at ullklær MÅ vaskes er å finne i 1. Milobok, annet kapittel, sjuende vers. Noen som har malt Joda, jeg tror jeg har noe malt liggende rundt. Visstnok brukes malt i øl. Jeg har også malt med malt, og det ble rett så fint malt med malt. Jeg malte også malten før jeg malte med malten. Bra! Eller evt som svar på denne (se under) : Jordan vet hvordan Anonymkode: 54b59...937 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 11. januar 2016 #2349 Del Skrevet 11. januar 2016 Tjuvtitter du noengang på slutten av boken du leser? Den gangen man ga ut telefonkataloger (på papir, de så slik ut), hendte det at jeg kikket litt på de siste sidene. Slutten var alltid gudsforjammerlig kjedelig, ofte hadde de akkurat de samme karakterene og akkurat den samme vrien på slutten i hver utgivelse. Man skulle tro det var en viss progresjon gjennom serien, men nei. Var sikkert derfor jeg mistet lysten til å lese. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #2350 Del Skrevet 11. januar 2016 15 timer siden, O.G. skrev: Hvis du ikke klarer å se forskjellen på en ide og utførelsen av en ide, så har du ingenting på forumet å gjøre. ? Anonymkode: 24489...3f9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 11. januar 2016 #2351 Del Skrevet 11. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: ? Anonymkode: 24489...3f9 Det var sikkert et flåsete svar som noen ønsker å gi i en tråd. Men det hadde jo vært morsomt å vite hvilket innspill som genererte det svaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 11. januar 2016 #2352 Del Skrevet 11. januar 2016 Hvorfor skal man ikke kjøpr brukt bilsete? Kan du vel. Bare pass på å ikke kjøpe brukt airbag fra damer som bruker mye sminke. For en dag når baggen åpner seg kan du risikere å få deg en horribel overraskelse: Deres ansikt på baggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 11. januar 2016 #2353 Del Skrevet 11. januar 2016 10 minutter siden, gjestvest skrev: Hvorfor skal man ikke kjøpr brukt bilsete? Kan du vel. Bare pass på å ikke kjøpe brukt airbag fra damer som bruker mye sminke. For en dag når baggen åpner seg kan du risikere å få deg en horribel overraskelse: Deres ansikt på baggen. Haha, jeg ler alltid så mye av deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 11. januar 2016 #2354 Del Skrevet 11. januar 2016 10 minutter siden, visp skrev: Haha, jeg ler alltid så mye av deg! Tror naboene her lurer på hva jeg selv ler av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 11. januar 2016 #2355 Del Skrevet 11. januar 2016 Uviten brud Men herreverden da, greit nok at menn tar i et tak med bryllupsplanleggingen, men når selv ikke den vordende bruden vet at hun skal gifte seg, så har noe gått feil. Eller er dette et tilfelle av groomzilla? Tenk hvis hun har tenkt seg på jentetur til Køben da?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 11. januar 2016 #2356 Del Skrevet 11. januar 2016 (endret) Hvorfor vil alle ha store lepper? Det er mer gøy å drikke med store lepper. Det tilbyr masse utfordringer. Endret 12. januar 2016 av gjestvest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 12. januar 2016 #2357 Del Skrevet 12. januar 2016 Hvilke låt vil du ha dersom du gifter deg? Det må helt klart bli denne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #2358 Del Skrevet 13. januar 2016 47 minutter siden, Lutetium 71 skrev: Hvilke låt vil du ha dersom du gifter deg? Det må helt klart bli denne. ÅÅÅ, du var før meg Jeg tenkte akkurat det samme Anonymkode: 54b59...937 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #2359 Del Skrevet 13. januar 2016 Hva får kattene/ kjæledyrene dine? -Eget rom, med gjesteseng i tillegg til deres egen seng -TV på rommet -Roomservice -Valgfri mat hver dag -Søndagsbuffet -Massasje ved behov -Egen skjønnhetspleier Hmm det var alt jeg kom på i farten Anonymkode: 54b59...937 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #2360 Del Skrevet 13. januar 2016 Hvorfor vil alle ha store lepper? -For å kunne bruke tykkere sugerør? Anonymkode: 54b59...937 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå