Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.

absinthia

Anbefalte innlegg

Når folk drikker i filminnspilling, drikker de på ekte da?

Selvsagt! Når de myrder en skuespiller er det selvsagt også på ekte. Da pleier man å plukke ut gamle og avdankede skuespillere der karrieren likevel er på hell. Av og til må man bruke noe av de unge, noe som fører til problemer for regissørene. Alt man ser etterpå er nemlig bare gamle opptak, eller ryggen til en tilfeldig skuespiller (eller lydmannen!).

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Zeitgeist

Hvordan leppeforstørring anbefales mest

Du, de samler masse kronasjer fra mennesker som ikke kan forskjellen på "hvordan" og "hvilken" og lar disse utforme annonsensen (tillot meg et lite ordspill med "annonse") ...

MÅ ull vaskes med Milo

Å ja, hvis ikke blir Gud skikkelig forbanna og kommer til å bringe alskens vrede over deg. Påbudet om at ullklær MÅ vaskes er å finne i 1. Milobok, annet kapittel, sjuende vers. 

Noen som har malt

Joda, jeg tror jeg har noe malt liggende rundt. Visstnok brukes malt i øl. Jeg har også malt med malt, og det ble rett så fint malt med malt. Jeg malte også malten før jeg malte med malten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Hvordan leppeforstørring anbefales mest

Du, de samler masse kronasjer fra mennesker som ikke kan forskjellen på "hvordan" og "hvilken" og lar disse utforme annonsensen (tillot meg et lite ordspill med "annonse") ...

MÅ ull vaskes med Milo

Å ja, hvis ikke blir Gud skikkelig forbanna og kommer til å bringe alskens vrede over deg. Påbudet om at ullklær MÅ vaskes er å finne i 1. Milobok, annet kapittel, sjuende vers. 

Noen som har malt

Joda, jeg tror jeg har noe malt liggende rundt. Visstnok brukes malt i øl. Jeg har også malt med malt, og det ble rett så fint malt med malt. Jeg malte også malten før jeg malte med malten. 

Bra! :)

Eller evt som svar på denne (se under) :

Jordan vet hvordan:laugh:

Anonymkode: 54b59...937

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjuvtitter du noengang på slutten av boken du leser?

Den gangen man ga ut telefonkataloger (på papir, de så slik ut), hendte det at jeg kikket litt på de siste sidene. Slutten var alltid gudsforjammerlig kjedelig, ofte hadde de akkurat de samme karakterene og akkurat den samme vrien på slutten i hver utgivelse. Man skulle tro det var en viss progresjon gjennom serien, men nei. Var sikkert derfor jeg mistet lysten til å lese.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, O.G. skrev:

Hvis du ikke klarer å se forskjellen på en ide og utførelsen av en ide, så har du ingenting på forumet å gjøre.

?

Anonymkode: 24489...3f9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

?

Anonymkode: 24489...3f9

Det var sikkert et flåsete svar som noen ønsker å gi i en tråd. Men det hadde jo vært morsomt å vite hvilket innspill som genererte det svaret :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, gjestvest skrev:

Hvorfor skal man ikke kjøpr brukt bilsete?

Kan du vel. Bare pass på å ikke kjøpe brukt airbag fra damer som bruker mye sminke. For en dag når baggen åpner seg kan du risikere å få deg en horribel overraskelse: Deres ansikt på baggen.   :sjokkert:

Haha, jeg ler alltid så mye av deg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Uviten brud

Men herreverden da, greit nok at menn tar i et tak med bryllupsplanleggingen, men når selv ikke den vordende bruden vet at hun skal gifte seg, så har noe gått feil. Eller er dette et tilfelle av groomzilla? Tenk hvis hun har tenkt seg på jentetur til Køben da?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
47 minutter siden, Lutetium 71 skrev:

Hvilke låt vil du ha dersom du gifter deg?

Det må helt klart bli denne.

ÅÅÅ, du var før meg :fnise: Jeg tenkte akkurat det samme :)

Anonymkode: 54b59...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...