Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.

absinthia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Barn i tidlig alder eller senere?

Barn i senere alder kaller man gjerne ungdommer eller tilogmed voksne. De aller fleste mennesker blir født som barn og blir eldre etterhvert.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.12.2015 at 2.44, Zenobia skrev:

Jeg kan anbefale min – den har til og med to hjørner! Men du får den ikke :ball:

Jeg googlet som en gal etter hjørnesofa med fire hjørner etter å ha lest innlegget ditt, men nei. Kunne ikke finne. Upraktisk ja, men herregud så kult.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva får den som finner mandelen hos dere?

Anafylaktisk sjokk.

Anonymkode: 9b4b7...dec

:skratte::skratte::skratte:
Jeg ler fordi jeg er allergisk mot mandler selv :P

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, dette flåsete svaret kunne jeg ikke dy meg for å skrive i tråden:  " Hvorfor kan ikke monogame bare være inntro" , men tar det likevel her. 

Du mener: Hvorfor kan ikke folk holde seg med en intro? ..og knytter dette opp mot å være monogam? 

Det kan lett fikses, om du starter med å nynne på en intro som er spesiell for deg når du kommer inn i et rom og forteller andre at den signaliserer at du er monogam, så følger kanskje de andre monogame etter. De virkelig flinke tar kanskje en liten "  tatara tatara tara taaa" på trompet, når de entrer et rom, - andre har de første melodilinjene til " svanesjøen" på mobilen. Må være magisk, når en kommer glidende inn i rommet til: la lala lala la lala, lala, lalala la lala. :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg si nei til vakter jeg er satt opp på?

1. Hva slags vakter er dette? Er de fra politiet? Garden? Er det selveste sekluritas vi snakker om?

2. Er de fulle eller svært trøtte siden noen har klart å sette deg oppå dem uten at de har vridd seg unna?

3. Er de muligens fastbundet, og er dette er bisarr SM-lek?

4. Om de er så inkapasiterte som det kan tyde på, har de egentlig noe valg? Om du sier nei til dem, må de nesten bare finne seg i det.

5. Så ja, jeg vil anta du kan si nei til dem uten at det får noen store følger.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...