Minya Skrevet 18. august 2015 #2001 Del Skrevet 18. august 2015 vil gjerne hjelpe folk med klarsyn gratis. Hvordan da? Gi dem et kakk i bakhodet med en hammer? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 18. august 2015 #2002 Del Skrevet 18. august 2015 vil gjerne hjelpe folk med klarsyn gratis. Hvordan da? Gi dem et kakk i bakhodet med en hammer? Du er jammen brutal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #2003 Del Skrevet 18. august 2015 "Vondt i magen av jeans" Slutt å spise jeans så blir sikkert magen din bra igjen. Noen er allergiske mot gluten, andre mot jeans, sånn er det bare. Lol. Det var faktisk min tråd..Anonymous poster hash: 6dc53...8bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 18. august 2015 #2004 Del Skrevet 18. august 2015 Du er jammen brutal Hey, noen trenger en litt hardere oppvåkning enn andre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #2005 Del Skrevet 18. august 2015 Hey, noen trenger en litt hardere oppvåkning enn andre Finnes folk med andre oppfatninger og syn på ting enn deg da. Så det kakket kan du like gjerne gi deg selv. Anonymous poster hash: 23a32...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 18. august 2015 #2006 Del Skrevet 18. august 2015 Lol. Det var faktisk min tråd..Anonymous poster hash: 6dc53...8bc Bomullstråd da, sikkert? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. august 2015 #2007 Del Skrevet 18. august 2015 (endret) Dere som ikke har badekar Hvor bader dere, når dere får lyst til å bade? I doskålen. Denne har plass til hele familien. Det har hendt at noen har dratt i snoren og ungene har forsvunnet ned, men de dukker som regel opp igjen. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=962301&page=2&#entry16900307 Endret 18. august 2015 av Honey Dew 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #2008 Del Skrevet 18. august 2015 Finnes folk med andre oppfatninger og syn på ting enn deg da. Så det kakket kan du like gjerne gi deg selv.Anonymous poster hash: 23a32...330 Eh..Anonymous poster hash: 770aa...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 18. august 2015 #2009 Del Skrevet 18. august 2015 Finnes folk med andre oppfatninger og syn på ting enn deg da. Så det kakket kan du like gjerne gi deg selv. Anonymous poster hash: 23a32...330 Her inne skal vi ikke gi flåsete til hverandre, men til andre tråder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 21. august 2015 #2010 Del Skrevet 21. august 2015 Fant han på sukker... Nei uff, hadde du foretrukket salt istedenfor?... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #2011 Del Skrevet 22. august 2015 Hvor lenge må skoene tines? Njaaa... Det kommer an på om du skal steke de eller koke de etter opptiningen Anonymous poster hash: 54b59...937 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #2012 Del Skrevet 22. august 2015 Hvor gammel er den over deg? Han som ligger i øverkøya i natt sover nå, og jeg kan ikke vekke han bare for å spørre om hvor gammel han er, bare fordi dere spør om hvor gammel han er, så derfor kan jeg ikke svare på spørsmålet... Anonymous poster hash: 54b59...937 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #2013 Del Skrevet 22. august 2015 "Jeg NAV-er". Hvorfor gjør du det når du er syk nok til å få støtte på ærlig vis? Anonymous poster hash: f6d93...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 22. august 2015 #2014 Del Skrevet 22. august 2015 " stående dorullholder " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #2015 Del Skrevet 22. august 2015 Etter å ha lest litt i denne tråden, så synes jeg det virker som en mobbetråd der ts blir hånet for sine skriveleifer, for at hodet kanskje ikke har på rett plass når de skrev overskriften, og det finnes folk som har lese- og skrivevansker og som kanskje ikke har lett for å kommunisere ut sine tanker, så det kommer feil ut. Synes dere skal spare dere for å håne, mobbe og latterliggjøre folk som har var uheldig med sine overskrifter. Og nei, jeg har ikke havnet i denne tråden. Jeg har aldri startet en tråd, så det er ikke derfor jeg reagerer. Anonymous poster hash: 10734...3d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #2016 Del Skrevet 22. august 2015 Etter å ha lest litt i denne tråden, så synes jeg det virker som en mobbetråd der ts blir hånet for sine skriveleifer, for at hodet kanskje ikke har på rett plass når de skrev overskriften, og det finnes folk som har lese- og skrivevansker og som kanskje ikke har lett for å kommunisere ut sine tanker, så det kommer feil ut. Synes dere skal spare dere for å håne, mobbe og latterliggjøre folk som har var uheldig med sine overskrifter. Og nei, jeg har ikke havnet i denne tråden. Jeg har aldri startet en tråd, så det er ikke derfor jeg reagerer. Anonymous poster hash: 10734...3d7 Hva snakker du om nå. TS har ingen skrivefeil. Ser heller ikke mobbing, latterliggjøring, eller hån av TS. Har du muligens hatt en litt dårlig dag? Anonymous poster hash: e08f3...28b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #2017 Del Skrevet 22. august 2015 Hva snakker du om nå. TS har ingen skrivefeil. Ser heller ikke mobbing, latterliggjøring, eller hån av TS. Har du muligens hatt en litt dårlig dag? Anonymous poster hash: e08f3...28b Nei, må være lov til å reagere på håning og latterliggjøring av andre mennesker, som befinner seg i potensielt vanskelige livssituasjoner. Det er sikkert det ikke føles så morsomt for dem å finne ut at de er latterliggjort i denne tråden. Anonymous poster hash: 10734...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #2018 Del Skrevet 22. august 2015 Nei, må være lov til å reagere på håning og latterliggjøring av andre mennesker, som befinner seg i potensielt vanskelige livssituasjoner. Det er sikkert det ikke føles så morsomt for dem å finne ut at de er latterliggjort i denne tråden. Anonymous poster hash: 10734...3d7 Som du har lagt merke til er hensikten med tråden nettopp å skåne de, ikke " latterliggjøre ", slik DU kaller det i egen tråd. TS i trådene vet at denne tråden finnes, da har de valget å skåne seg selv og ikke entre denne når de vet hva tråden handler om. Når det er sagt handler tråden om humor og ikke latterliggjøring. Men for hårsåre personer ( som deg ) kan det oppfatte slik. Leser du godt nok vil du kunne se at sårbare emner blir ikke tatt opp her. Dette blir tatt hensyn til. Vil du ta opp en evt kamp mot hån, mobbing og div finnes det nok av tråder der ute, sett igang. Her er du nok på villspor. Her er det nok ingen som er ondskapsfulle eller vil noen noe vondt. Dette er humor. SMIL. Anonymous poster hash: e08f3...28b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #2019 Del Skrevet 23. august 2015 Hvor lenge må skoene tines? Njaaa... Det kommer an på om du skal steke de eller koke de etter opptiningen Anonymous poster hash: 54b59...937 Anonymous poster hash: 99865...9ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 23. august 2015 #2020 Del Skrevet 23. august 2015 Hvorfor stanser ikke Tyrika alle som vil til Europa? Fordi det er et fiktivt land.. ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå