Gjest gjestvest Skrevet 8. mai 2015 #1721 Del Skrevet 8. mai 2015 (endret) " Vi som skal holde vekta. " Du skal stå på vekta, ikke holde den. Endret 8. mai 2015 av gjestvest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 8. mai 2015 #1722 Del Skrevet 8. mai 2015 Jeg husker den jeg også. De pøste jo på store mengder med faanskap, på de bleiene der... Uhyggelig greier :'( Da håper jeg vi har en avtale om at vi aldri sender hverandre bilder av de brukte sanitetsproduktene våre? Pupper er greit, men sanitetsprodukter er fyfy. Det skulle du sagt tidligere... Jeg har linet opp hele ukas brukte produkter i kronologisk rekkefølge og tatt bilde av dem jeg nå Får vel bare slette da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. mai 2015 #1723 Del Skrevet 8. mai 2015 Fjas, folkens, fjas! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #1724 Del Skrevet 8. mai 2015 Det skulle du sagt tidligere... Jeg har linet opp hele ukas brukte produkter i kronologisk rekkefølge og tatt bilde av dem jeg nå Får vel bare slette da Bare å opprette en ny tråd, vis dine brukete mensprodukter. (Gjerne med avstemming; hvem blør mest?)Anonymous poster hash: 6d15e...38c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 8. mai 2015 #1725 Del Skrevet 8. mai 2015 Kan vi holde oss til tråden og droppe mens-diskusjon?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 8. mai 2015 #1726 Del Skrevet 8. mai 2015 " Hjelp, min første blowjob! " Stakkars deg! Den jobben må ha suget noe skikkelig! Blowjob: A job that really blows? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eiss Skrevet 8. mai 2015 #1727 Del Skrevet 8. mai 2015 Hvordan kontakter dere læreren? - rekker opp hånda.. Hvilken effekt har pollenallergien din på deg? - jeg blir allergisk Har du noen gang strøket på eksamen? - ja, det var en gang jeg var så fornøyd med svaret mitt at jeg strøk over papirene før jeg leverte dem inn. Gi barna høyere utdanningsnivå enn foreldre - er "forelder" en offisiell utdannelse? Misunnelse for de som har råd til ekte pels? - de har da mye å være misunnelige på, sikkert! F.eks kan de være misunnelige på de som har råd til bolig uten å ta opp lån. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 9. mai 2015 #1728 Del Skrevet 9. mai 2015 (endret) Det var en gang to naboer. Begge hadde katt: " Hjelp - kattejamring! " " Jeg hater nabokatta! " " Hun truet med å kaste katten min til skogs... " " Bør jeg ha forsikring på katten? " " Pusen min har forsvunnet " " Gjorde jeg rett i å ta livet av påkjørt katt? " " Et kort øyeblikk av en katts liv " " Kjørte på naboens katt! Han vil drepe katten min! " " Katt på lang busstur? Trenger tips, takknemlig for hjelp! " ( Plan A - Katta ehm borte? uff da ). " Pus har spist beroligende medisiner... " ( Plan B - Våkner ikke katti di ehm opp igjen? Så trist ). " Katten min rømte:( " ( Plan C - Har katta di ehm rømt? Det er sånn som skjer ). " Katt uten eier, kan jeg få den? " ( Plan D - Selvfølgelig kan du få, lille jente. Den er din ). Endret 9. mai 2015 av gjestvest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #1729 Del Skrevet 9. mai 2015 Det var en gang to naboer. Begge hadde katt: " Hjelp - kattejamring! " " Jeg hater nabokatta! " " Hun truet med å kaste katten min til skogs... " " Bør jeg ha forsikring på katten? " " Pusen min har forsvunnet " " Gjorde jeg rett i å ta livet av påkjørt katt? " " Et kort øyeblikk av en katts liv " " Kjørte på naboens katt! Han vil drepe katten min! " " Katt på lang busstur? Trenger tips, takknemlig for hjelp! " ( Plan A - Katta ehm borte? uff da ). " Pus har spist beroligende medisiner... " ( Plan B - Våkner ikke katti di ehm opp igjen? Så trist ). " Katten min rømte:( " ( Plan C - Har katta di ehm rømt? Det er sånn som skjer ). " Katt uten eier, kan jeg få den? " ( Plan D - Selvfølgelig kan du få, lille jente. Den er din ). Smakløst og ikke morsomt i det hele tatt! Skjønner at du er kattehater..,Anonymous poster hash: 0d68a...d48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 9. mai 2015 #1730 Del Skrevet 9. mai 2015 " Vi som skal holde vekta. " Du skal stå på vekta, ikke holde den. love it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 9. mai 2015 #1731 Del Skrevet 9. mai 2015 (endret) Smakløst og ikke morsomt i det hele tatt! Skjønner at du er kattehater..,Anonymous poster hash: 0d68a...d48 Kattehater For Headinger som er hentet fra KG. Noen som tydeligvis ikke har skjønt trådens tema. Endret 9. mai 2015 av gjestvest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 9. mai 2015 #1732 Del Skrevet 9. mai 2015 ... Og linsene er i kikkerten for å gi meg bedre sikt til naboen, og bønner bruker jeg for å be til gud om at naboen ikke tar meg i å spionere på ham.Anonymous poster hash: 94665...42b Jeg må lære meg å ikke lese i denne tråden når jeg har tatt en slurk. Nå sprutet jeg vin på katten - igjen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 9. mai 2015 #1733 Del Skrevet 9. mai 2015 Nå sprutet jeg vin på katten - igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 9. mai 2015 #1734 Del Skrevet 9. mai 2015 (endret) Menneskekroppen er ikke skapt for analsex Den er heller ikke lagd for romfart eller for å leve i kaldt klima. Men det er mulig å få til for det om. Man må bare kle seg etter forholdene. Endret 9. mai 2015 av Lutetium 71 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 9. mai 2015 #1735 Del Skrevet 9. mai 2015 " Vaginaen min puster " Puster, plystrer: Who cares. Så lenger den ikke slenger med " leppa " er vi fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 9. mai 2015 #1736 Del Skrevet 9. mai 2015 Er det ok å jogge i uke 39? Ja, september er en fin tid på året for jogging. Da er det verken for varmt eller kaldt ute. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 10. mai 2015 #1737 Del Skrevet 10. mai 2015 (endret) egoistisk med babyshower Nei, det er ikke egoistisk å bade babyen sin. Gode foreldre skal gjøre sånt. Bare pass på å ikke dusje med for sterk dusjstråle og for varmt vann, så bør det gå fint. fikse knust iphone på Grønland? Ikke for å være rasistisk, men er inuiter kjent for å være spesielt gode med elektronikk som mobiltelefoner og denslags? Er det ikke bedre å forsøke seg med et asiatisk land? Endret 10. mai 2015 av Tøytigern 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 10. mai 2015 #1738 Del Skrevet 10. mai 2015 hvordan ble du sammen med exen igjen? .. (11) Helvete frøs over, og da måtte jeg holde ord! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 10. mai 2015 #1739 Del Skrevet 10. mai 2015 (endret) " Jogge ute på 17. mai? " mhm, på Karl Johan. Motiverende musikk følger med. Endret 10. mai 2015 av gjestvest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 10. mai 2015 #1740 Del Skrevet 10. mai 2015 Hva ligger på venstre side av kroppen, under ribbenet..? Denne: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå