daemonia Skrevet 2. mai 2015 #1681 Del Skrevet 2. mai 2015 "Øhhh, kjenner jeg deg?" Tvilsomt. Jeg er ikke den som utleverer meg selv mest her på forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 2. mai 2015 #1682 Del Skrevet 2. mai 2015 Tipser du? Bare om ting, produkter, og tjenester jeg kan stå inne for kvaliteten på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 2. mai 2015 #1683 Del Skrevet 2. mai 2015 " Hun truet med å kaste katten min til skogs..." Er katten din skogskatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 2. mai 2015 #1684 Del Skrevet 2. mai 2015 " CV hull? " Nei! Ikke lurt å gå løs på CV-en med hullemaskinen for da går den rett i en perm og ned i arkivet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. mai 2015 #1685 Del Skrevet 2. mai 2015 Kastet bindet mitt i søpla på gata. Er det rart? I restavfallet? Æsj! Alle vet da vel at bindet, som alt annet papiravfall, skal i papirretur. Hva blir det neste, kaste skolebøkene i matavfallet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 3. mai 2015 #1686 Del Skrevet 3. mai 2015 Skal en 23-åring styre Tromsø? Ikke alene, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 3. mai 2015 #1687 Del Skrevet 3. mai 2015 Hvorfor gjelder båndtvang bare for hundeeiere? Fordi eiere av andre dyr har langt bedre selvkontroll. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 3. mai 2015 #1688 Del Skrevet 3. mai 2015 " Hvorfor gjelder båndtvang bare for hundeeiere? " Du har helt rett. Det skulle vært omvendt: Hunden skulle hatt bånd på eieren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 3. mai 2015 #1689 Del Skrevet 3. mai 2015 " Tør du jogge alene skogen? " na-a-a. Redd for å både få kongle i hodet, og for at skumle menn plutselig skal dukke opp fra bak et grantre, og ville vise meg sin........" kongle ". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 4. mai 2015 #1690 Del Skrevet 4. mai 2015 Jeg er ubrukelig ....jeg tror jeg lar signaturen min tale for seg selv denne gangen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 4. mai 2015 #1691 Del Skrevet 4. mai 2015 " Kan man fantasere om andre med god samvittighet? " Det spiller ingen rolle om de har god samvittighet eller ikke. Fy deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 4. mai 2015 #1692 Del Skrevet 4. mai 2015 Vil begynne å trene, vet ikke hva!? Prøv delfin. De er veldig lærenemme. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 4. mai 2015 #1693 Del Skrevet 4. mai 2015 Vil begynne å trene, vet ikke hva!? Prøv delfin. De er veldig lærenemme. Kom du på delfin fordi du leste hva som hval du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 4. mai 2015 #1694 Del Skrevet 4. mai 2015 (endret) Kom du på delfin fordi du leste hva som hval du også? Hæ? Nei. Ville egentlig først foreslå hamster, men tenkte delfiner er mer intelligente, så da ble det det. Så du har nok mer fantasi enn meg. ..å faen, nå ser jeg det. Det står jo hval svart på hvitt. Endret 4. mai 2015 av Lutetium 71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 4. mai 2015 #1695 Del Skrevet 4. mai 2015 Hæ? Nei. Ville egentlig først foreslå hamster, men tenkte delfiner er mer intelligente, så da ble det det. Så du har nok mer fantasi enn meg. ..å faen, nå ser jeg det. Det står jo hval svart på hvitt. Hehe. Har nok det. Har så mye fantasi at jeg går meg bort der inne. Good one, by the way. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 4. mai 2015 #1696 Del Skrevet 4. mai 2015 " Har funnet en dominant, usikker " Usikker dominant. Jah, jeg ser det for meg: En dominant som prøver å klaske og daske så hardt som han bare kan med ei hønefjær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 5. mai 2015 #1697 Del Skrevet 5. mai 2015 " Er dere begge her? " Nei, har ikke personlighetsforstyrrelse. Som jeg vet om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tholmer Skrevet 5. mai 2015 #1698 Del Skrevet 5. mai 2015 "Jeg suger han ofte, han slikker meg aldri", og snipp snapp snute så var eventyret ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 5. mai 2015 #1699 Del Skrevet 5. mai 2015 Hva skjer om man stryker i et fag? Jeg stryker stadig vekk gardinfag, noe som resulterer i at de blir fine og slette, men jeg har hørt skrekkhistorier om fag med brennmerker. Hva som skjer kommer altså helt an på husmoregenskapene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 6. mai 2015 #1700 Del Skrevet 6. mai 2015 Kastet bindet mitt i søpla på gata. Er det rart? I restavfallet? Æsj! Alle vet da vel at bindet, som alt annet papiravfall, skal i papirretur. Hva blir det neste, kaste skolebøkene i matavfallet? Til og med når man har fylt det med blå væske? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå