Gjest RompeRusk Skrevet 4. februar 2014 #821 Del Skrevet 4. februar 2014 Hvordan dør ateister? Vi råtner opp fra innsiden 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 4. februar 2014 #822 Del Skrevet 4. februar 2014 Get a grip! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 4. februar 2014 #823 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Hva bør jeg gjøre? Gal hund og baby på vei Lås døra! Endret 4. februar 2014 av Blomst83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 4. februar 2014 #824 Del Skrevet 4. februar 2014 Hvor vanlig er det å beholde et barn etter et ONS? Det håper jeg for Guds skyld at er veldig vanlig! Man kan jo ikke drive å ta livet av dem hver eneste torsdag heller 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 4. februar 2014 #825 Del Skrevet 4. februar 2014 Hvor vanlig er det å beholde et barn etter et ONS? Det håper jeg for Guds skyld at er veldig vanlig! Man kan jo ikke drive å ta livet av dem hver eneste torsdag heller Nei det hadde virkelig ikke tatt seg ut. Håper bare det er flere der ute som deler din fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 5. februar 2014 #826 Del Skrevet 5. februar 2014 Tror dere FF har våkenetter? Vet du hva. Det gir jeg fullstendig og offisielt faen i. Men når det er sagt: For et komplett uintelligent spørsmål. Selvfølgelig har hun det. Hun er et normalt menneske med en normal unge og en normal mann. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 5. februar 2014 #827 Del Skrevet 5. februar 2014 Hvor vanlig er det å beholde et barn etter et ONS? Det håper jeg for Guds skyld at er veldig vanlig! Man kan jo ikke drive å ta livet av dem hver eneste torsdag heller Torsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 5. februar 2014 #828 Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Hvordan blir mann prostituert? Som mann blir man prostituert når man ligger med en kvinne for å tilfredstille henne og deretter krever betalt for å ha ligget med henne. Edit: Det samme gjelder selvsagt hvis det er en mann han ligger med. Endret 5. februar 2014 av Tøytigern 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. februar 2014 #829 Del Skrevet 5. februar 2014 Hva spiser du når du er nedenfor?Another shrimp from the barbie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 5. februar 2014 #830 Del Skrevet 5. februar 2014 Hvor mye koster baby? Det varierer veldig. Jeg kjøpte min for 43 000 kroner, men man får de til 99 kroner også, men de raper, gulper, fiser og bæsjer ekstremt mye! Man får hva man betaler for... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. februar 2014 #831 Del Skrevet 6. februar 2014 Hvorfor har menn fra Bærum så SMÅ peniser? De har ikke små peniser, de har bare så store jakker, så penisen ser litt liten ut. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 7. februar 2014 #832 Del Skrevet 7. februar 2014 Min usynlige venn forsvant i dag Craaaaazy Er tvillingsøsteren off limits? Som regel, incest er ikke kult. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 7. februar 2014 #833 Del Skrevet 7. februar 2014 Barn snart? Økonomi? Om en ønsker seg barn ville jeg satset på sex, ikke økonomi. Bare en tanke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 8. februar 2014 #834 Del Skrevet 8. februar 2014 Begrave morkaka under ripsbuska? For en kjempeidè! Men det er nok lurt å heller plante den ved siden av ripsbusken og ikke under! Det hadde jo ikke vært noe særlig om mødrene stanger i ripsen når de vokser opp og gror seg til! ripsbusker og andre buksevester er såå 2013 Det er busker med mødre som gjelder nå! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 8. februar 2014 #835 Del Skrevet 8. februar 2014 Tror dere FF har våkenetter? Vet du hva. Det gir jeg fullstendig og offisielt faen i. Men når det er sagt: For et komplett uintelligent spørsmål. Selvfølgelig har hun det. Hun er et normalt menneske med en normal unge og en normal mann. Måtte bare kommentere denne Jeg hadde visst en unormal unge, eller mener dere våkenetter er som i å gi mat på natten, for så å sove igjen? Torsdag? Etter en ONS(dag) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 9. februar 2014 #836 Del Skrevet 9. februar 2014 Hvilken jobb? Pest eller kolera.. Jeg tror en jobb innen smittevern hadde vært perfekt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 10. februar 2014 #837 Del Skrevet 10. februar 2014 Var Hitler egentlig ond? Nei, han var godheten selv, mor Teresa kan bare ta seg en bolle. Også elsket han hunder, gi mannen Nobels fredspris post mortem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heart Skrevet 10. februar 2014 #838 Del Skrevet 10. februar 2014 Kjæresten har kjøpt horeHva kan jeg gjøre?Jeg ville som et minimum krevd at han la ut en salgsannonse på Finn. Umiddelbart! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. februar 2014 #839 Del Skrevet 11. februar 2014 Hvor mye ville du gitt meg i lån? Ikke en krone! Jeg låner ikke ut penger. Snakk med banken! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 11. februar 2014 #840 Del Skrevet 11. februar 2014 Ringte ham for å få svar Atte ... du ringte for å få svar? Neineineinei! I følge kg-regler skal en sende (kun en) sms og så vente nevrotisk i minst tre uker på svar! Slik løsningsorientert oppførsel sømmer deg ikke når en dater! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå