Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.

absinthia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen spesiell tråd, men innimellom får jeg lyst til å spørre både TS og folk som svarer i tråder om de er uvanlig tette i pappen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pærecider

Hund som student- mulig?

Joda, det går sikkert bra, selv om folk ser litt rart på dg når du prøver å immatrikulere bikkja ved universitetet. Vet heller ikke om fasilitetene for firbente studenter er så gode ved UiO. Men kanskje et annet universitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83
Hvordan skal man dusje i en svømmehall?

Altså nå er det litt vanskelig å dusje i selve svømmehallen da det kun er basseng der,men hvis du tenker på i garderoben så tar jeg sjansen på at å svare på at man gjør det på samme måte som hjemme. Og er du i tvil på hvordan det skal gjøres så går man først inn i dusjen( men husk å ta av klærne først) i,skrur den på,vasker seg,skrur den av igjen og tada så er man ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RompeRusk

Hva betyr tallet du skriver i parentes, RompeRusk?

Jeg kopierer direkte fra forsiden, og da kommer antall svar på tråden automatisk opp også! Blæ, irriterer meg alltid at jeg glemmer å fjerne det :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Min venn har skabb, hvordan unngå å bli smittet?

Finn ei passende feit og fin høne, fortrinnsvis i live, helst en jomfruelig en. Ta den på hodet mens du synger av full hals. Smør deg inn med vaselin, flybensin og hvitløk før du ofrer høna, til musikk av Gry Jannicke Jarlum. Ikle deg aluminumsfolie under seansen. Sett så fyr på deg.

Funker helt fint. Skabben kommer ikke til å ha en sjanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...