Rosewood Skrevet 23. desember 2013 #741 Del Skrevet 23. desember 2013 Er jeg lykkelig? Nei, du er kjempetrist. Skikkelig deppa og ulykkelig er du! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 23. desember 2013 #742 Del Skrevet 23. desember 2013 Hvordan avlive en gullfisk? Drukne den? Det går an å kvæle den, for eksempel ved å ta den ut av vannet. Men den gode gamle hjulvispen er kanskje mer effektiv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 24. desember 2013 #743 Del Skrevet 24. desember 2013 Jul med esken for barne sin del. O jul med din ...... Har du ikke finni fram esken med julepynt ennå, så er det for sent for i år. Stakkars barn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 27. desember 2013 #744 Del Skrevet 27. desember 2013 Kan noen lese dette? Eh, nei, det er jo skrevet med usynlig blekk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 27. desember 2013 #745 Del Skrevet 27. desember 2013 Ingen spesiell tråd, men innimellom får jeg lyst til å spørre både TS og folk som svarer i tråder om de er uvanlig tette i pappen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 27. desember 2013 #746 Del Skrevet 27. desember 2013 Hvor lenge bør man sitte bak dataskjermen?Helt til man finner ut at bildet er på andre siden. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 27. desember 2013 #747 Del Skrevet 27. desember 2013 Hund som student- mulig? Joda, det går sikkert bra, selv om folk ser litt rart på dg når du prøver å immatrikulere bikkja ved universitetet. Vet heller ikke om fasilitetene for firbente studenter er så gode ved UiO. Men kanskje et annet universitet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edna Mode Skrevet 27. desember 2013 #748 Del Skrevet 27. desember 2013 Nå har jeg fått nok av dere sure KG-damer Ja, med den tittelen fremstår du jo som sola sjæl. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 27. desember 2013 #749 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg er en pen, smart og inntlegent (41) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 28. desember 2013 #750 Del Skrevet 28. desember 2013 Hvordan skal man dusje i en svømmehall? Altså nå er det litt vanskelig å dusje i selve svømmehallen da det kun er basseng der,men hvis du tenker på i garderoben så tar jeg sjansen på at å svare på at man gjør det på samme måte som hjemme. Og er du i tvil på hvordan det skal gjøres så går man først inn i dusjen( men husk å ta av klærne først) i,skrur den på,vasker seg,skrur den av igjen og tada så er man ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 28. desember 2013 #751 Del Skrevet 28. desember 2013 Svart BH under hvit topp, er det lov? (19) Nei, det straffes med minimum 10 års fengsel. I verste fall, dersom det er sort push up og en veldig tynn, og gud forby: OFFWHITE topp, kan det straffes med døden. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 28. desember 2013 #752 Del Skrevet 28. desember 2013 Hva betyr tallet du skriver i parentes, RompeRusk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 28. desember 2013 #753 Del Skrevet 28. desember 2013 Hvordan har dere kristne sex?Ut og inn? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 28. desember 2013 #754 Del Skrevet 28. desember 2013 Hva betyr tallet du skriver i parentes, RompeRusk? Jeg kopierer direkte fra forsiden, og da kommer antall svar på tråden automatisk opp også! Blæ, irriterer meg alltid at jeg glemmer å fjerne det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan Skrevet 28. desember 2013 #755 Del Skrevet 28. desember 2013 To katter på 40 kvadrat? OMG, det er de største kattene jeg noen gang har hørt om! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 30. desember 2013 #756 Del Skrevet 30. desember 2013 Min venn har skabb, hvordan unngå å bli smittet? Finn ei passende feit og fin høne, fortrinnsvis i live, helst en jomfruelig en. Ta den på hodet mens du synger av full hals. Smør deg inn med vaselin, flybensin og hvitløk før du ofrer høna, til musikk av Gry Jannicke Jarlum. Ikle deg aluminumsfolie under seansen. Sett så fyr på deg. Funker helt fint. Skabben kommer ikke til å ha en sjanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. desember 2013 #757 Del Skrevet 30. desember 2013 Vi hadde sex igår, er jeg gravid? JAA! Og du kommer til å føde hvert øyeblikk!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenAwesome Skrevet 30. desember 2013 #758 Del Skrevet 30. desember 2013 Er polet virkelig stengt i morgen? Nei, de pleier å bare late som 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 30. desember 2013 #759 Del Skrevet 30. desember 2013 Er polet virkelig stengt i morgen? Nei, de pleier å bare late som Der kom du meg i forkjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 31. desember 2013 #760 Del Skrevet 31. desember 2013 Høyhælte sko i senga? Håper du ikke har vannmadrass.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå