Yme Skrevet 4. desember 2013 #681 Del Skrevet 4. desember 2013 Trenger ikke være liten intelligens, men et meget uinteressant tema. Just a thought. Du tenker at de henger i en diskusjon i dagevis, om et tema de ikke har interesse for? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seajewel Skrevet 4. desember 2013 #682 Del Skrevet 4. desember 2013 Ah, en aktiv diskusjon i dagevis? Om hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 4. desember 2013 #683 Del Skrevet 4. desember 2013 Ah, en aktiv diskusjon i dagevis? Om hva da? Jeg snakker ikke om noen spesifikk tråd. Noen ganger sitter man i en aktiv diskusjon, som varer over flere dager, hvor noen av de man skriver med bare ikke tar til seg info, i tillegg til å tilsynelatende ljuge for å ikke "tape" diskusjonen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 4. desember 2013 #684 Del Skrevet 4. desember 2013 -Fotballfrue, for eller mot? For eller mot hva? At fotballspillere gifter seg og damer blir fotballfruer? Eller spør du om folk vet om en bestemt fotballfrue er for eller mot? Hva er det hun i tilfelle har tatt standpunkt til? Dette ble litt forvirrende for en enkel sjel som meg... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trapp Skrevet 4. desember 2013 #685 Del Skrevet 4. desember 2013 "Ønske om endring av nick eller slette bruker" skyt meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 4. desember 2013 #686 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Kvinner: Gråte under sex? For eller mot? Definitivt for! ...Kun fordi det er det som tenner en hvilken som helst mann! Jeg starter med sipping mens vi har foreplay, og for at akten virkelig skal komme seg opp til topp, så setter jeg igang et grineorkester uten like! ...Det står aldri feil Endret 4. desember 2013 av NozMonster 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 4. desember 2013 #687 Del Skrevet 4. desember 2013 Har noen av dere en? Jeg har faktisk to! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ironically me Skrevet 4. desember 2013 #688 Del Skrevet 4. desember 2013 Sitter trofast og venter på oppfølgeren, jeg! "HJELP! Hvilken vei åpner jeg kjøleskapdøra?" har ikke spist på 2 døgn Da er det kanskje greit å lage seg litt mat? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 5. desember 2013 #689 Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg dater en eldre mann, som er UTROLIG komplisert! Tro meg, de yngre er ikke noe mindre kompliserte.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 5. desember 2013 #690 Del Skrevet 5. desember 2013 Nårr kåmmer påsten? Dt lurrer jej ågså på, årdbåken kan ikke kåmme fårt nåk! Haha den svarte jeg at påstmannen min heter Pætt og har alti me sæi sin svarte å vite kat. Han ær alti tili ute på sin påstmannsrute han har påsten me sæi i sin bil. Ånkli fin rø bil. Hvorfor ble den tråden slettet forresten? Ær måddsa ællærgiske mot litt humor ell? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 5. desember 2013 #691 Del Skrevet 5. desember 2013 -Hva gjør DU bak ryggen til KJÆRESTEN? Vel, for en times tid siden så stod jeg og børsta tenna... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seajewel Skrevet 5. desember 2013 #692 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) En date som distanserer seg mer og mer Sail away... Endret 5. desember 2013 av Seajewel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 5. desember 2013 #693 Del Skrevet 5. desember 2013 "Umulig å fjerne mandlene i Stavanger" Du får prøve å gå fra butikk til butikk og kjøpe opp alt, men de fleste vil vel få nytt påfyll ganske raskt. Du skjønner, det er mange som bruker mandler i kakebaksten nå opp mot jul. Tror rett og slett det kommer til å bli ganske vanskelig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 5. desember 2013 #694 Del Skrevet 5. desember 2013 "Jeg er klar for å binde meg! Hvor skal jeg starte?" Tja, skal du binde deg fast, vil jeg anbefale en påle/lyktestople e.l, og slitesterkt tau. Så kan du starte å binde ved anklene, og deretter jobbe deg oppover mot overkroppen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 5. desember 2013 #695 Del Skrevet 5. desember 2013 Hva skal vi gjøre ? 10 måneder. - steike ! Det er lenge ! Spille kort blir dritt kjedelig etter et par timer, å hoppe tau orker ingen i 10 måneder, stirre hverandre i øynene blir vel også litt vel langtrukkent så lang ....nei vet du hva , jeg aner ikke ! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Draug Skrevet 5. desember 2013 #696 Del Skrevet 5. desember 2013 Barn når man er 40 - erfaringer? Dersom dere steker dem ordentlig møre, vil nok 20 barn holde til alle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 5. desember 2013 #697 Del Skrevet 5. desember 2013 -Jeg er klar for å binde meg! Hvor skal jeg starte? Den nederste sengestolpen. Begynn med høyre fot. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 5. desember 2013 #698 Del Skrevet 5. desember 2013 Er han forelsket i meg? - MEN HVORDAN I HIMMELENS NAVN SKAL JEG VITE DET DAAAAAA?!!!!!!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 5. desember 2013 #699 Del Skrevet 5. desember 2013 Er han forelsket i meg? - MEN HVORDAN I HIMMELENS NAVN SKAL JEG VITE DET DAAAAAA?!!!!!!! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 5. desember 2013 #700 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) -Svigerdatter ga oss instruksjoner... Jamen, så greit da. Omtenksomt av henne. Da er det vel bare å følge dem, så går det nok greit. Endret 5. desember 2013 av Tøytigern 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå