Tøytigern Skrevet 1. desember 2013 #661 Del Skrevet 1. desember 2013 er vi fornøyde med underlivet vårt? Visste ikke at det å like underlivene til folk er en gruppeaktivitet Jeg visste ikke at vi hadde ett kollektivt underliv. Det har jeg gått glipp av på en eller annen måte... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 1. desember 2013 #662 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) -Hvor ble de kiloene av....? Hva, spør du meg? Hvorfor det? Jeg vet ingenting om noen kilo på avveie. Hold deg unna meg, ellers ringer jeg politiet. Endret 2. desember 2013 av Tøytigern 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 1. desember 2013 #663 Del Skrevet 1. desember 2013 Jeg visste ikke at vi hadde ett kollektivt underliv. Det har jeg gått glipp av på en eller annen måte... Joda, det er en del av integreringen og likestillingen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 1. desember 2013 #664 Del Skrevet 1. desember 2013 -Hjelp! Baby våkner om natten Er den spesielt farlig, denne babyen? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 1. desember 2013 #665 Del Skrevet 1. desember 2013 Er bekymret for x'n - Dilemma Jeg tror ikke x'en utgår i det norske språket med det første, så slapp av. Når startet fødselen, første gang du fødte? Ja. Har alle renselse? Nei, kun de som har født. Glatte hæler Ja, sånn går det når man smører dem med babyolje. Tofu tips? Ja, hold deg unna det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 1. desember 2013 #666 Del Skrevet 1. desember 2013 Er bekymret for x'n - Dilemma Jeg tror ikke x'en utgår i det norske språket med det første, så slapp av. Når startet fødselen, første gang du fødte? Ja.Har alle renselse? Nei, kun de som har født. Glatte hæler Ja, sånn går det når man smører dem med babyolje. Tofu tips? Ja, hold deg unna det. Og Jehovas Vitner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 1. desember 2013 #667 Del Skrevet 1. desember 2013 Ikke telle med grønnsaker? Begynn med epler som alle andre førskolebarn. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 2. desember 2013 #668 Del Skrevet 2. desember 2013 har ikke spist på 2 døgn Da er det kanskje greit å lage seg litt mat? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 2. desember 2013 #669 Del Skrevet 2. desember 2013 -hva gjør man når din beste venn lyver deg rett opp i ansiktet? Revurderer vennskapet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 2. desember 2013 #670 Del Skrevet 2. desember 2013 -Hjelp! Baby våkner om natten Er den spesielt farlig, denne babyen? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shockgirl Skrevet 2. desember 2013 #671 Del Skrevet 2. desember 2013 Hva bruker du retrieveren din til? Lenestol! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trapp Skrevet 2. desember 2013 #672 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) "Du vet du er gravid når..." ...blastocysten fester seg i livmorveggen. Endret 2. desember 2013 av Trapp 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 3. desember 2013 #673 Del Skrevet 3. desember 2013 Noen som har forsøkt Tinder? - Nja, kan ikke si jeg har blitt så engasjert i samlingen av kremtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. desember 2013 #674 Del Skrevet 3. desember 2013 Fikk gave av kollega Det er korrupsjon på høyt nivå. Jeg har trykket på nødknappen til økokrim! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trapp Skrevet 3. desember 2013 #675 Del Skrevet 3. desember 2013 "Hvorfor er norske damer" Lovende tittel. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 3. desember 2013 #676 Del Skrevet 3. desember 2013 " Barn under studier, permisjonspenger mens jeg studerer?" Tror ikke du får noe ekstra permisjonspenger om barna dine studerer samtidig som deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 3. desember 2013 #677 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) ÅHERREGUDSÅUINTELLIGENTDUER!!!!!!!!!!!!!! Den er ikke retta til en spesifikk tråd, men noen ganger har man veldig, veldig lyst til å skrive det der, etter noen dager med diskusjon, hvor personen du snakker med rett og slett bare ikke evner å ta til se noe som helst av info. Endret 3. desember 2013 av Yme 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 4. desember 2013 #678 Del Skrevet 4. desember 2013 ÅHERREGUDSÅUINTELLIGENTDUER!!!!!!!!!!!!!! Den er ikke retta til en spesifikk tråd, men noen ganger har man veldig, veldig lyst til å skrive det der, etter noen dager med diskusjon, hvor personen du snakker med rett og slett bare ikke evner å ta til se noe som helst av info. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunekjær Skrevet 4. desember 2013 #679 Del Skrevet 4. desember 2013 "Katt som spiser absolutt alt" Wow.. Den må være mett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seajewel Skrevet 4. desember 2013 #680 Del Skrevet 4. desember 2013 ÅHERREGUDSÅUINTELLIGENTDUER!!!!!!!!!!!!!! Den er ikke retta til en spesifikk tråd, men noen ganger har man veldig, veldig lyst til å skrive det der, etter noen dager med diskusjon, hvor personen du snakker med rett og slett bare ikke evner å ta til se noe som helst av info. Trenger ikke være liten intelligens, men et meget uinteressant tema. Just a thought. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå