Tøytigern Skrevet 23. november 2013 #621 Del Skrevet 23. november 2013 -Har jeg sjans i havet? Har du gjennomført kurs i evakuering? Du har mindre sjanse når det er kaldt og storm. På vinerstid synker sjansene dramatisk. Jeg anbefaler generelt sett livbåt eller redningsflåte. Flytevest og svømmeferdigheter øker sjansene. Hvis noen leter etter deg er sjansene i grunnen størst. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 23. november 2013 #622 Del Skrevet 23. november 2013 -dere som ikke har noen venner. Hva!? Hva er det du antyder. Klart vi har venner. Det behøver ikke bety at vi ikke har noen venner, bare fordi vi henger på KG. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trapp Skrevet 23. november 2013 #623 Del Skrevet 23. november 2013 "Hva synes dere om denne penis - bilde" Det heter "dette penis-bildet". 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 23. november 2013 #624 Del Skrevet 23. november 2013 Ta ting med seg fra føden - Jeg ser for meg at det er èn ting som er ganske viktig å ta med seg fra føden... Ungen. Mygg i leilighet, hvem har ansvaret? - Den som åpna vinduet? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trapp Skrevet 23. november 2013 #625 Del Skrevet 23. november 2013 Mygg i leilighet, hvem har ansvaret? - Den som åpna vinduet? Jeg funderte faktisk litt på den selv, og kom fram til at det først og fremst var myggens ansvar. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 23. november 2013 #626 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg funderte faktisk litt på den selv, og kom fram til at det først og fremst var myggens ansvar. Åja, du kom fram til det ja. Hmmm, ja kanskje du har rett. Det er jo tross alt den som invaderer. Forresten; mygg nå, midt på vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 23. november 2013 #627 Del Skrevet 23. november 2013 Forresten; mygg nå, midt på vinteren? Det eneste som er bra med vinteren, jo... at det er mindre mygg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 23. november 2013 #628 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Øyedråper mot røde øyne i butikk? Foreslår å ligge unna de butikkene som gir deg allergiske reaksjoner! Endret 23. november 2013 av Pringle 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. november 2013 #629 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Når drar du på legevakta? Hver dag, jeg sitter der fra ettermiddag til kveld og bestiller så mange timer som mulig. Når jeg venter, kommer jeg på forskjellige diagnoser jeg kan ha. Politiet henter meg av og til Endret 23. november 2013 av Evilposelos 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 23. november 2013 #630 Del Skrevet 23. november 2013 -Hvor leser dere? Der teksten står. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 23. november 2013 #631 Del Skrevet 23. november 2013 -Trenger hjelp for å strikke en dress! Strikke? Øøø.. Tror du kanskje ikke det er bedre å bruke en mer tradisjonell dress? De har noen helt ordinære noen på feks Dressmann som sikkert kan passe... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneE Skrevet 24. november 2013 #632 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Noe som bor på Svalbard? Trollet? Jeg bor der Endret 24. november 2013 av HeleneE 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 24. november 2013 #633 Del Skrevet 24. november 2013 Tenner på eldre menn Ekte er best! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 24. november 2013 #634 Del Skrevet 24. november 2013 Hva betyr "vi snakkes"? At det er utsolgt for brød på Rimi fra og med neste tirsdag. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 25. november 2013 #635 Del Skrevet 25. november 2013 Når han ikke vil ha/ er klar for barn - med en twist Hva leste jeg nå? Få barn med en twistpose? Er man noensinne klar for det? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 25. november 2013 #636 Del Skrevet 25. november 2013 Scenebetennelse i armen -løsning? Vel, jeg ville sluttet å stå på scenen med den armen om jeg var deg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 25. november 2013 #637 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg får ikke orgasme når hun "knuller" meg Det er vel kanskje ikke så rart!? Man blir ikke mett av å "spise" heller, eller uthvilt av å "sove". Man må knulle, spise og sove på ordentlig, ikke bare på liksom, for at det skal ha effekt! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 25. november 2013 #638 Del Skrevet 25. november 2013 Sover sykt mye for tiden! Er det farlig? Du kan ha fått sovesyken. Har du blitt bitt av en afrikansk tsetseflue i det siste? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 27. november 2013 #639 Del Skrevet 27. november 2013 Hva skal til for at du blir full? Vel, i det siste har jeg lagt merke til at akevitt bruker å funke bra. Øl funker også, og gjerne da sammen med nevnte akevitt og en dæsj rakfisk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 27. november 2013 #640 Del Skrevet 27. november 2013 kjørt med strømpebukse, hva syns dere ? Personlig synes jeg foten har lett for å skli av pedalene, og i tillegg kan det bli litt i kaldeste laget på denne tiden av året. Kall meg gammeldags, men jeg ville nok heller kjørt med bukse, sokker og sko på 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå