Lutetium 71 Skrevet 2. november 2013 #521 Del Skrevet 2. november 2013 Nei. Det er eksil. Se side 502 i tråden om hva man vil laste skipet sitt med. Åhå, ja jeg ser det nå. Jeg ser på det som et fortvilet forsøk på å bryte trenden med å bruke ord som begynner på "E" eller "R" (de fleste ord slutter jo på disse to). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 2. november 2013 #522 Del Skrevet 2. november 2013 Åhå, ja jeg ser det nå. Jeg ser på det som et fortvilet forsøk på å bryte trenden med å bruke ord som begynner på "E" eller "R" (de fleste ord slutter jo på disse to). Det er fordi de fleste skriver ordet sitt i flertall slik at det slutter på er. Jeg har tidligere i den nevnte tråden oppfordret folk til å skrive i entall slik at man skriver ert i stedet for erter (maten, altså). Men det er vanskelig å følge det opp uten å hakke på folk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 2. november 2013 #523 Del Skrevet 2. november 2013 Det er jeg som skrev eksil,og det var nettopp for å bryte litt opp.Men hvis dere hadde lest litt mer bak over hadde dere sett at det ikke er en vane fra min side å bruke sånne ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nawuraM Skrevet 3. november 2013 #524 Del Skrevet 3. november 2013 "Ikke lesbisk, men...." ...har fått deg piggsveis allikevel? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 3. november 2013 #525 Del Skrevet 3. november 2013 "Ikke lesbisk, men...." ...har fått deg piggsveis allikevel? Haha!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 3. november 2013 #526 Del Skrevet 3. november 2013 Det er jeg som skrev eksil,og det var nettopp for å bryte litt opp.Men hvis dere hadde lest litt mer bak over hadde dere sett at det ikke er en vane fra min side å bruke sånne ord.Jøss, der var det både "Ømhet" og "Tangoleksjon" ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 3. november 2013 #527 Del Skrevet 3. november 2013 Jøss, der var det både "Ømhet" og "Tangoleksjon" ! Det var ikke sånn at innlegget såret meg på noen måte hvis mitt svar ga inntrykk for det Greia var vel at jeg ikke forsto hva det hadde å gjøre under denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 3. november 2013 #528 Del Skrevet 3. november 2013 Også sabotasjeforsøk som et annet ord (ikke skrevet av Blomst83) på samme side i den nevnte tråden om skipet. Herved er jeg ute av den tråden. Fysj og fy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 3. november 2013 #529 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Det var ikke sånn at innlegget såret meg på noen måte hvis mitt svar ga inntrykk for det Greia var vel at jeg ikke forsto hva det hadde å gjøre under denne tråden. Også sabotasjeforsøk som et annet ord (ikke skrevet av Blomst83) på samme side i den nevnte tråden om skipet. Herved er jeg ute av den tråden. Fysj og fy. Frister det med denne? Edit: (En ting jeg ikke kom til bunns i: Er for eksempel ordet frukt et abstrakt begrep? Eple er vel konkret, men hva med den overordnede kategorien?) Endret 3. november 2013 av Lutetium 71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 3. november 2013 #530 Del Skrevet 3. november 2013 Frister det med denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 3. november 2013 #531 Del Skrevet 3. november 2013 Frister det med denne? Edit: (En ting jeg ikke kom til bunns i: Er for eksempel ordet frukt et abstrakt begrep eller betegnelse? Eple er vel konkret, men hva med den overordnede kategorien?) Eple går an å skrive. Til nøds frukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 3. november 2013 #532 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Frister det med denne? Edit: (En ting jeg ikke kom til bunns i: Er for eksempel ordet frukt et abstrakt begrep eller betegnelse? Eple er vel konkret, men hva med den overordnede kategorien?) Hehe. Det blir interessant å se hvor mange som skjønner forskjellene på disse ordene da. Endret 3. november 2013 av Mrs. Random Nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 3. november 2013 #533 Del Skrevet 3. november 2013 Hehe. Det blir interessant å se hvor mange som skjønner forskjellene på disse ordene da. Jeg tok det også for gitt at eple og frukt er like konkrete ting, men så gjorde jeg den bommerten at jeg begynte å google. snl.no mener at frukt er et abstrakt begrep, men jeg finner ikke noen ordentlig forklaring rundtom ellers. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørkeris Skrevet 3. november 2013 #534 Del Skrevet 3. november 2013 Hvorfor klarer jeg ikke å ri? Fordi du mangler en hest. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. november 2013 #535 Del Skrevet 3. november 2013 Prøver å drikke mye vann, men må tisse hele tiden! Nææææhh?? er det sant? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 3. november 2013 #536 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) kanskje dere bør fortsette prater et annet, litt mer egnet sted Lutetium, Blomsten og MRN? edit; om dere vil fortsette den mener jeg...så først nå at det er en halvtime siden siste innlegg ble postet visst. Endret 3. november 2013 av NozMonster 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 4. november 2013 #537 Del Skrevet 4. november 2013 I forhold. Hva gjør jeg med pulevennen nå? Hva med den gode gamle: Dump han? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 4. november 2013 #538 Del Skrevet 4. november 2013 I forhold. Hva gjør jeg med pulevennen nå? Hva med den gode gamle: Dump han? Eller putt i en eske ? Man vet aldri når man trenger det igjen. Da er det kjekt å kunne ta en tur i boden , og vips ! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. november 2013 #539 Del Skrevet 4. november 2013 Jeg tok det også for gitt at eple og frukt er like konkrete ting, men så gjorde jeg den bommerten at jeg begynte å google. snl.no mener at frukt er et abstrakt begrep, men jeg finner ikke noen ordentlig forklaring rundtom ellers. Det er jo fordi frukt er en samlebetegnelse for mange ulike typer frukt. Det er alt for diffust. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 4. november 2013 #540 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Det er jo fordi frukt er en samlebetegnelse for mange ulike typer frukt. Det er alt for diffust. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=742892&p=13472908 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=785022 Endret 4. november 2013 av Lutetium 71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå