Lutetium 71 Skrevet 23. oktober 2013 #481 Del Skrevet 23. oktober 2013 Ser for meg at det ville ha blitt mange om beinet på de jobbene Ja! Men jeg ville ikke hatt jobben med reklamasjoner: Eg skulle bare henta puppane mine? Versigo, her er dei. Men dei er jo heilt skeive, og ujamne?? Øhh... Halvar, har du klemd sund puppesamlinga no igjen?? Eg skal saksøkje ræva dykkar!! ..pokker og. Ikkje no igjen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 23. oktober 2013 #482 Del Skrevet 23. oktober 2013 Ja! Men jeg ville ikke hatt jobben med reklamasjoner:Eg skulle bare henta puppane mine? Versigo, her er dei.Men dei er jo heilt skeive, og ujamne?? Øhh... Halvar, har du klemd sund puppesamlinga no igjen?? Eg skal saksøkje ræva dykkar!! ..pokker og. Ikkje no igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 24. oktober 2013 #483 Del Skrevet 24. oktober 2013 "Hvorfor promper jenter fortsatt?" -Fordi det er morsomt, vel!? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 24. oktober 2013 #484 Del Skrevet 24. oktober 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=782432 Hva kan denne appen brukes til da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 24. oktober 2013 #485 Del Skrevet 24. oktober 2013 (Blomst83- kan du ikke heller kopiere overskriften av tråden og så lime den inn her (ikke kopiere selve linken, slik at man slipper å klikke seg inn i den for å forstå hva du svarer flåsete her på?) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 24. oktober 2013 #486 Del Skrevet 24. oktober 2013 (Blomst83- kan du ikke heller kopiere overskriften av tråden og så lime den inn her (ikke kopiere selve linken, slik at man slipper å klikke seg inn i den for å forstå hva du svarer flåsete her på?) Hadde det gått hadde jeg gjort det,men det henger seg opp når jeg skal gjøre det. Men det koster vel ikke så mye å trykke seg inn på linken,eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 24. oktober 2013 #487 Del Skrevet 24. oktober 2013 Kan jeg svare flåsete på den? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 24. oktober 2013 #488 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hadde det gått hadde jeg gjort det,men det henger seg opp når jeg skal gjøre det. Men det koster vel ikke så mye å trykke seg inn på linken,eller? det burde gå fint det? når du ser tråden som du kunne tenke deg å svare flåsete i, for.eks på "nye innlegg" så markere du bare oveerskriften og trykker på kopiere. Så klikker du deg inn i denne tråden og limer inn. Da får du en direkte link, men med overskrift-teksten i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 24. oktober 2013 #489 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) det burde gå fint det? når du ser tråden som du kunne tenke deg å svare flåsete i, for.eks på "nye innlegg" så markere du bare oveerskriften og trykker på kopiere. Så klikker du deg inn i denne tråden og limer inn. Da får du en direkte link, men med overskrift-teksten i stedet Jeg vet da hvordan jeg gjør jeg,men den henger seg som sagt opp. Endret 24. oktober 2013 av Blomst83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 24. oktober 2013 #490 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) . Endret 24. oktober 2013 av Elseby13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 24. oktober 2013 #491 Del Skrevet 24. oktober 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=782432 Hva kan denne appen brukes til da? Jeg tror det må være en sånn fød penger hjemme app. Tilsvarende fins også for menn, der går det i dra penger ut av ræva - app. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 24. oktober 2013 #492 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Er det dumt at vi ble enige om å gifte oss? Jah! For et kjedelig bryllup (..og ikke minst livet som mann og kone etterpå) Jeg pleier å gifte meg med de som jeg er uenige om giftemål med, spesielt de som er uenige med meg!, og det er mye artigere! Sist gang så måtte jeg binde han fast og bokstavligtalt slepe han med meg til alteret og be presten kjappe seg med å vie oss før han klarte å rive seg løs! Puuhh...jeg rakk det Endret 24. oktober 2013 av NozMonster 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 24. oktober 2013 #493 Del Skrevet 24. oktober 2013 Fare - farer - fòr - har ? Hjelp! Bedre etter snar enn fotefar. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 24. oktober 2013 #494 Del Skrevet 24. oktober 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=782068 Jepp.De faller bare plutselig av,så pass på hvis du løper på tredemølla. :skratte: :skratte: Jeg er glad jeg bruker sportsbh XD 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 24. oktober 2013 #495 Del Skrevet 24. oktober 2013 jeg sitter å fingrer Det hørtes unødvendig komplisert ut? Like komplisert som at gutta skulle ha lagt seg på magen for å runke... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 25. oktober 2013 #496 Del Skrevet 25. oktober 2013 Kan ein bruke noko anna i kakebotn? -Nei! ikke mulig, sorry mac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 25. oktober 2013 #497 Del Skrevet 25. oktober 2013 "Hvor mye skal forlovelse og gifte ring koste?" Gifte ring? Skal du gifte deg med en ring? Er det mulig? Eller skal du forgifte en ring? Det er ikke lov! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 25. oktober 2013 #498 Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Billigste stedet å ta silikon?Spørsmålet er misforstått. Å ta, underforstått stjeling av andres eiendeler og salgsvarer, kan gjøres nær sagt overalt. Det begrenser seg heller ikke til silikon. Alt som er løst og ikke fast kan stjeles (det som er fast kan ofte også stjeles, men det krever litt mer utstyr og resørkj), men det er alltid lettere jo mindre folk det er der (fiender), og jo større transportmiddel du har. Varebiler og biler med tilhenger er ypperlige for nesten alle mulige brekk.Og en ting til, prisen er irrelevant når man stjeler tingene. Er man litt godhjertet kan man godt legge igjen noen kroner og en liten lapp med beklagelse, men det er helt opp til hver enkelt. Ingen absolutte krav, bruk skjønn. Endret 25. oktober 2013 av Lutetium 71 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 27. oktober 2013 #499 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg dreit meg ut, hva nå? (4) 1. Ta av den buksa og undertøyet 2. Finn en ubrukt pose, hiv buksen og undertøyet i denne 3. Kast den langt TIL HÆLVETE ut døra 4. Ta en dusj 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 27. oktober 2013 #500 Del Skrevet 27. oktober 2013 Navn med -hild ending Child (Ok, det er et fellesnavn og ikke egennavn, men navn er navn) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå