absinthia Skrevet 8. mai 2013 #1 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Iblant ser jeg tråder med en tittel eller emner der jeg får utrolig lyst til å svare den første tåpelige tanken som dukker opp. Dette skjer ganske ofte og jeg håper at det er fler av oss, så jeg begynner nuh, med den siste tråden jeg sitter med et uavgitt svar til: "Hvordan få 12 åring ut av skjermen?" - Bare ta ham i bena og dra! Endret 8. mai 2013 av absinthia 46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 8. mai 2013 #2 Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg gir mine flåsete svar i de trådene jeg, gidder ikke sensurere meg selv 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 8. mai 2013 #3 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Jeg skal innrømme at jeg i enkelte tråder bare får lyst til å skrive Endret 16. oktober 2015 av Herr Heftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg gir mine flåsete svar i de trådene jeg, gidder ikke sensurere meg selv Så bra! Jeg har ikke så lett for det, for jeg ble innprentet i studiet mitt at man alltid skulle ta andre mennesker på alvor når de kom med et problem, så jeg har nok blitt permanent skadd! Noen av disse trådene er jo helt greie når man klikker seg innpå dem, det er bare jeg som døøøør av lyst til å komme med "morsomheter" i forhold til tittellinjer eller første setninger i tråden. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 8. mai 2013 #5 Del Skrevet 8. mai 2013 haha, fantastiske trådinspirasjon, tror vi er mange som har tenkt våre tanker her inne på forumet 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg altflyter Skrevet 8. mai 2013 Populært innlegg #6 Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg begynner ofte på et langt innlegg, men prøver å moderere meg litt.. Er sikkert litt slem nå. men tar opp et klassisk innlegg som jeg er møkk lei av! "Jeg hadde sex i går og tror kondomen sprakk! Er jeg gravid?" Mitt svar: Ja du er garantert gravid! Alle her inne på forumet er synske, så du bør bare begynne å planlegge barnepass og å slutte på skolen og få deg en skikkelig jobb! Hvor dum er du egentlig? Var du syk under seksualundervisningen, eller er du bare evneveik. hørt om angrepille? Å herregud! Jeg ville ALDRI ALDRI ALDRI gitt noen et slikt svar, men det var jo det jeg skulle, og det er det jeg tenker med en gang jeg leser sånne innlegg. kommer nok på mer etter hvert 81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 9. mai 2013 #7 Del Skrevet 9. mai 2013 Huff, jeg har mer enn en gang begynt å skrive og så fjernet alt fordi det blir for slemt For ikke å snakke om alle de gangene tråden heter noe veldig sært/morsomt/dumt og jeg har mest lyst til å svare kun på trådtittelen fremfor hva trådengentlig handler om! F.eks. "Det føles så naturlig! Er jeg homo nå?" - Jeg har ikke lest tråden, så aner ikke hva den faktisk tar opp, men jeg har veldig lyst til å gå inn og skrive "Jupp, you are GAY! Bare å klatre inn i skapet og bli der til du er klar...", men det er så slemt at jeg (heldigvis) ikke får emg til å gjøre det, selv med ironiflagg. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg absinthia Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Populært innlegg #8 Del Skrevet 9. mai 2013 "Lei av bæsjing i botanisk hage" - Ingen tvinger deg til dette, du kan lett finne et annet sted! 70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Lykkelitenen Skrevet 13. mai 2013 Populært innlegg #9 Del Skrevet 13. mai 2013 Jeg har 60JJ i BH-størrelse, bør jeg opplyse om dette i datingprofil... Jupp! Du bør også opplyse om midjemål, rumpemål, vekt, lengde på håret ned i minste cm, antall grå hår, og toalettrutinene dine. Har du mulighet til å skrive noen ord om resultatene fra dine siste timer hos legen og tannlegen er det også supert å få med 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 13. mai 2013 #10 Del Skrevet 13. mai 2013 "Vise tissen?" Nei, helst ikke 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjoldmøy Skrevet 13. mai 2013 #11 Del Skrevet 13. mai 2013 Min første tanke når jeg går inn i en ny tråd er som regel: Tuller du??? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjoldmøy Skrevet 13. mai 2013 #12 Del Skrevet 13. mai 2013 Blir dere fornærmet når dere blir bedt på date av noen som ikke er så attraktive som dere? Speil, speil på veggen der... 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 13. mai 2013 #13 Del Skrevet 13. mai 2013 "Vise tissen?" Nei, helst ikke Ha ha 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjoldmøy Skrevet 13. mai 2013 #14 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Fortell mer jenter. Hva skjedde, hvordan? Dette er en løk Den kan nappes i. Den kan også skrelles, og skrelles, og skrelles, og hva finner du der? Endret 13. mai 2013 av Skjoldmøy 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 13. mai 2013 #15 Del Skrevet 13. mai 2013 -Er jeg gravid? Ja, jeg fikk nemlig to blå streker i panna..! -Er han interessert? Selvfølgelig vet vi alle på KG hvilken mann som er interessert i hvilken kvinne til enhver tid, vi er jo synske' -Var dette teit av meg? Ja, det var det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 14. mai 2013 #16 Del Skrevet 14. mai 2013 "Nei, Jarle Andhøy har bestemt seg for å gå i kloster. Han kommer ikke til å være tilgjengelig på telefon eller henge rundt båter da han har tatt et kyskhetsløfte som innbærer at han holder seg borte fra sin båtfetish". 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 14. mai 2013 #17 Del Skrevet 14. mai 2013 "Er jeg gravid?"- Ja, du er blitt impregnert av en alien. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 14. mai 2013 #18 Del Skrevet 14. mai 2013 "Finnes det noen synske her på forumet? Jeg trenger hjelp fra en synsk" - Hvis det finnes noen synske her på forumet, hadde de vel fått syner om at du trenger hjelp og tatt kontakt med deg allerede, eller? hehe. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 14. mai 2013 #19 Del Skrevet 14. mai 2013 "Finnes det noen synske her på forumet? Jeg trenger hjelp fra en synsk" - Hvis det finnes noen synske her på forumet, hadde de vel fått syner om at du trenger hjelp og tatt kontakt med deg allerede, eller? hehe. Ja, jeg ser en stor mørk fremmed med øks rett bak deg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 14. mai 2013 #20 Del Skrevet 14. mai 2013 Ja, jeg ser en stor mørk fremmed med øks rett bak deg. Æææh. Jammen bra du sa fra i tide da!! Hihi 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå