elwira Skrevet 6. mai 2013 #1 Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg er ensom og trekker meg tilbake, jeg ønsker venner men tør ikke å møte dem, jeg er sjenert og tør ikke å prate, jeg har lyst på venner men jeg får det ikke til. Uansett hvor mye jeg vil så hindrer angsten min meg og jeg er elendig sosialt og har aldri noe å snakke om. Jeg er redd, livredd for å snakke med andre folk, samtidig som jeg hater min egen ensomhet og jeg er forlatt. Jeg er ufør og går bare hjemme i min egen boble og isolasjon. Heldigvis har jeg internett jeg tør å bruke, men ønsker meg andre som jeg kan være sammen med og å finne på ting sammen med. Livet mitt er en vond sirkel, jeg prøver og prøver og ønsker å få meg venner men samtidig er jeg livredd for å gå ut og jeg klarer ikke å bli kjent med folk. Jeg har sterk angst og sosialangst som hemmer hele livet mitt sånn at jeg føler meg som en dritt og taper som ikke klarer å få til ting jeg ønsker. Jeg ønsker mer enn annet at jeg klarte å få meg venner, at jeg turte å gå ut, å bli kjent med folk, klare å holde en samtale gående, prate uten å være livredd og å stamme og stotre og å være utadvent. Jeg har aldri fått til det sosiale noengang, ikke som barn og ungdom heller og ikke som voksen. Jeg er en sosial kløne og en diger reddhare. Heldigvis har jeg dyr og livet mitt består omtrent kun av dyr. Noen flere som kjenner seg igjen? Føler meg så alene med problemene mine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingu 78 Skrevet 6. mai 2013 #2 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) prøv å gå til en terapaut eller psykolog å snakk om det? om du ikke allerede har gjort det? håper du finner ut av det... Endret 6. mai 2013 av pingu 78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luriel Skrevet 7. mai 2013 #3 Del Skrevet 7. mai 2013 Skulle gjerne hjulpet deg, men jeg bor 100 mil unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LadySizz Skrevet 7. mai 2013 #4 Del Skrevet 7. mai 2013 Sliter en del med de samme problemene som deg (angst/sosial angst) men bor dessverre ganske langt unna deg. Men vil du skrive er det bare å sende en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 7. mai 2013 #5 Del Skrevet 7. mai 2013 Du kan besøke dagboken for oss med psykiske lidelser. Jeg har hatt min motgang i livet og prater gjerne med deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kimhan92 Skrevet 21. mai 2013 #6 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg kan godt bli kjent med deg , bor i Vestfold , er i Buskerud iblandt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjøhesten Skrevet 23. mai 2013 #7 Del Skrevet 23. mai 2013 Bor i Oslo. Bare å sende meg en melding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnsomGorilla Skrevet 25. mai 2013 #8 Del Skrevet 25. mai 2013 Nesten som jeg skulle skrevet det selv bor i drammen. Du kan sende PM hvis du vil ha kontakt^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå