Gå til innhold

Endelig! Tenk at jeg er gravid ♡

Frufly

Anbefalte innlegg

Ikke godt :( Kommer til å være så lei på slutten om jeg går over termin slik som dette.

Jeg kommer nok til å måtte føde på mentalsykehus fremfor fødeavdeling om jeg skal gå som dette hver dag til termin, og enda verre om jeg må gå over. Neida, jooda.. :sjenert: Æsj, det er noe dritt altså! Forhåpentligvis har nedpresset og alt annet ubehag nedi der noe for seg slik at fødselen kanskje går litt greiere for seg. Lov å håpe? Jepp!

Håper du har fått sove litt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer nok til å måtte føde på mentalsykehus fremfor fødeavdeling om jeg skal gå som dette hver dag til termin, og enda verre om jeg må gå over. Neida, jooda.. :sjenert: Æsj, det er noe dritt altså! Forhåpentligvis har nedpresset og alt annet ubehag nedi der noe for seg slik at fødselen kanskje går litt greiere for seg. Lov å håpe? Jepp!

Håper du har fått sove litt :klem:

Håper virkelig det har noe for seg :jepp:

Har ikke sovet.

Har lagt litt julepynt til å pynte opp på veggen sammen med julekortene vi har fått.. Og lagt karameller. Fant ut jeg skulle gi karameller i julegave til besteforeldrene mine så da ble det mer koking.

Prøvde i går og, men da gjorde jeg en tabbe.. La matpapir i bunn på formen istedenfor bakepapir. Måtte kaste alt :(

Sambo har vaska alle gulv i dag :hoppendeglad::danse: også har han gjort vogga helt klar :) Deilig med rein leilighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Vi kommer til deres trakter lørdag til søndag. Skal jeg droppe innom og levere babynest og ullundertøy? Evnt. møte din kjære på ferjekaien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til deres trakter lørdag til søndag. Skal jeg droppe innom og levere babynest og ullundertøy? Evnt. møte din kjære på ferjekaien?

Ja takk :nigo: Kan sende kjære ut :) Dere er velkommen inn hvis dere har tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flink mann du har ja :jepp:

Håper du sover bedre inatt :kose:

Godt han hjelper til ;)

I natt har jeg faktisk hatt en god natt. Bare oppe på do/gått to ganger :overrasket: Og sovet stort sett utenom. Tror ikke jeg kan huske sist jeg har sovet så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Godt han hjelper til ;)

I natt har jeg faktisk hatt en god natt. Bare oppe på do/gått to ganger :overrasket: Og sovet stort sett utenom. Tror ikke jeg kan huske sist jeg har sovet så bra.

Så godt å høre !! :) :)

Planer for dagen da? :)

Hvordan går det med lille bebis inni der? :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre !! :) :)

Planer for dagen da? :)

Hvordan går det med lille bebis inni der? :gravid:

I dag er planen å sitte med bordet å høre julemusikk å lage mintkuler og klippe ut juletrer. Fikk plutselig for meg at jeg kan dekorere hele veggen bak tven med svarte små juletrer :fnise: Ble faktisk fint altså :) Litt sånn inspirert av Finelittleday merket :tree:

I ettermiddag skal vi til foreldrene mine der de skal ha søskenbarntreff for meg og mine søskenbarn. Grøt og kos :) Dette er tradisjon vi har hatt i mangen,mangen år. Pleier å gå i fakkeltoget som er i byggefeltet også, men i år blir jeg ikke med på det.

Mini har det fint :) Ikke så mye bevegelse nå for det er nok trangt, men litt innimellom :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under 14 dager igjen håper vi! ;) men iallefall mindre enn 28 dager!

Det er helt sykt!! :overrasket: Tenk jeg skal snart bli mamma :rodmer:

Håper jeg ikke må gå for lenge over tiden ivertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en koselig lille julaften :)

Tenk hvordan lille julaften vil være ett år frem i tid :ler:

Veldig koselig :) Kan nok ikke sammenlignes :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm her ble det stille. Feirer du jul eller ligger du på føden eller barsel? :hoppe:

Endret av Yesterday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm her ble det stille. Feirer du jul eller ligger du på føden eller barsel? :hoppe:

Ikke noe på gang her :P Har feira jul ;) Dagene har gått i et så har ikke orka å skrevet her inne.

De juleselskspene har virkelig tatt på :Gjesp: Akkurat nå er det aller best å bare være hjemme i leligheten i joggeklær å ikke gjøre noe. Blir utroig sliten av ingenting. Gla det har roa seg nå.

Julaften ble så travel at jeg tenkte aldri mer slik. Først på grøt hos Svigerinne og Svoger. Så skulle vi bare levere en pakke, men så endte det med at vi ble med inn altfor lenge... Koselig, mn vi hadde egentlig ikke tid. Var slekten til kjære så han sa ja før jeg rakk å si noe. Så var det hjem å skifte klær og lage kålrotstappe på len time før vi skulle plutselig være hos Svigers en time før vi hadde tenkt.

Skal aldri ha det slik igjen. Fikk nesten ikke sett tv eller kost meg. Julegaveudelingen tok også litt for lang tid enn hva kroppen min burde være med på. Jeg sov elendig og verka noe sinnsykt etter den dagen. Sov på dagen både i går og i dag før juleselskapene. Gleder meg til å nyte late dager hjemme nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest roseduft

Hektisk og koselig jul sånn likevel håper jeg? :)

Merket selv idag at det var heeerlig å bare slappe av, hadde heldigvis ikke takket ja til noe middagsselskap idag.

Er så mett på julemat, julebakst, julekaker, konfekt osv osv! :P

Har vært herlig å bare frotse i frukt og grønt, men så ble det litt sjokolade og chips ikveld uansett da. Men herlig å ikke være sånn sprikk mett fra middag og masse kaker.. :)

Planer frem mot nyttår da? Date med sofaen og joggebukse? :) :)

Nærmer seg termin :hjerte: jeg er veldig spent på dine vegne :jepp: på hvordan det kommer til å starte og gå i seg selv :)

Fikk du noe fint til jul da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en litt vel hektisk dag ja! Sofa og joggis er virkelig på sin plass nå, med den aller beste samvittighet. Gleder meg bare til neste jul, det skal bli så mye bedre :) Nyt latskapen! Det skal jeg gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Anbefaler på det sterkeste jul i eget hus når dere kommer så langt :) Og å være ferdig med pakkeutdeling lenge før julaften. Vi har hatt noen deilige dager med lite stress (annet enn å lage julemiddagen, men den lager seg jo egentlig selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært høygravid i jula så hadde jeg ikke fartet rundt. Jeg hadde brukt det at jeg er høygravid som en unnskyldning og det er en veldig god unnskyldning. De fleste er da slitne og blir fort slitne, sover dårlig og mange sliter med bekkenet. Det kommer mange flere juler så hvorfor slite seg ut den ene gangen man er gravid? ;)

Men nå er jeg også oppvokst med at på julaften går vi ikke ut døra om vi ikke MÅ :)

Håper at du har koset deg noe da, siden du ikke gledet deg. Du har sikkert fått fine gaver og god mat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...