Gå til innhold

Endelig! Tenk at jeg er gravid ♡

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅH gratulerer med gutt :hjerte:

Jeg tippet riktig :danse: Hihi

Så nydelig bilde. Så rart at man kan virkelig se et lite menneske der. Med ansiktsprofil og hele pakka. Skal dere på 3D UL også? :)

Takk! Det gjorde du ;)

Veldig rart, men så fantastisk! :strix:

Vi har ikke bestemt om vi skal på 3D - UL enda.

Kjempefine bilder :)

Takk :nigo:

Skrevet

Wow!! For noen utrolig bra bilder :) Heldiggriser!

Disse smertene du har høres helt vanlige ut. Jeg hadde det ofte i mitt første svangerskap. Ikke. Mye nå, men noen ganger :) Håper det har gitt seg for din del.. Man blir alltid litt småredd av sånne ting.

Skrevet

Tenk at du snart er halvveis :danse:

Skrevet

Wow!! For noen utrolig bra bilder :) Heldiggriser!

Disse smertene du har høres helt vanlige ut. Jeg hadde det ofte i mitt første svangerskap. Ikke. Mye nå, men noen ganger :) Håper det har gitt seg for din del.. Man blir alltid litt småredd av sånne ting.

Takk:) Sikkert bra utstyr det vi gikk, ikke vet jeg :) Sko hatt en blogg her inne å lagt ut bildene, mn så er det litt tiltak siden jeg ikke kan med det :sjenert:

Har kjendt en del liv etter det så trøster meg litt med det. Uff ja.. Er jo så redd noe skal gå galt.

Skrevet

Tenk at du snart er halvveis :danse:

Jippi JA!! :hoppendeglad: Tenk det ;)

Skrevet

Du må ikke bekymre deg ;) Jeg har som sagt vondt i blant selv og det er de som har slike "menssmerter" hele svangerskapet. Du kan jo google det :)

Snart kjenner du så mye liv at du ikke skjønner at det er mulig :strix:

Gjest pysepusen
Skrevet

Ligamentbåndene strekkes hele svangerskapet så slike smerter er vanlig :) Så lenge du kjenner liv og ikke blør er det nok bra! Men er du veldig bekymret er det alltid fint med en prat med jordmor :)

Skrevet

Gratulerer så mye med en liten :babygutt: i magen! :hjerte: Skal prøve å bli litt flinkere å følge med i dagboken din :)

Skrevet

Ligamentbåndene strekkes hele svangerskapet så slike smerter er vanlig :) Så lenge du kjenner liv og ikke blør er det nok bra! Men er du veldig bekymret er det alltid fint med en prat med jordmor :)

Mine sånne menssmerter er ikke ligamentsmerter, ligamentsmerter har jeg daglig og de er grusom vonde, og kommer av div bevegelser jeg gjør.

Hvordan går det Frufly? :)

Skrevet

Du må ikke bekymre deg ;) Jeg har som sagt vondt i blant selv og det er de som har slike "menssmerter" hele svangerskapet. Du kan jo google det :)

Snart kjenner du så mye liv at du ikke skjønner at det er mulig :strix:

Har ikke hatt så mye smerte nå i det siste så har glemt det litt ut. Får tenke på at det er helt normalt :)

Herlig, det gleder jeg meg til! :strix:

Skrevet

Takk, betryggende å høre! Kjenner ikke til dette siden det er første graviditet så er godt å ha kg ;)

Jeg skal ringe jordmor etter hennes ferie :)

Skrevet

Gratulerer så mye med en liten :babygutt: i magen! :hjerte: Skal prøve å bli litt flinkere å følge med i dagboken din :)

Takk ;) Jeg er ikke særlig god til å huske å komme innom bloggen din heller da :sjenert:

Skrevet (endret)

Har så lyst til å handle så masse babyting, men aner ikke hva :P Har jo allerede en del klær :sjenert:

Endret av Frufly
Skrevet

Har så lyst til å handle så masse babyting, men aner ikke hva :P Har jo allerede en del klær :sjenert:

Babycall

Babygym

Teppe

Ammeinnlegg i ull (viktig når man ammer om vinteren for å ikke få brystbetennelse)

Kosebamse

Biteleke

Rangle

Koppholder til vogna

Bilstolpose

Bæresjal

Badebalje

Badeleker

Smekker

Vaskekluter

Stelleveske

Er mye å kjøpe :laugh: Jeg har kjøpt det meste på den lista :P Mye på Lilleprinsen, venter på en pakke derfra!! :danse:

Skrevet

Takk for liste ;)

Jeg bestilte badeleker, lammeskinn til easygrow posen, sophie la Girafe og et magebelte. Elsker nettbestilling, spesielt babyting :rodmer:

Skrevet

Nettshopping er fantastisk, shopping av babyting er fantastisk, kombinert blir det jo som himmelen! :bolledeig:

Skrevet

Trur jeg og bestilte en sånn giraff ;) El så valgte jeg en annen giraff. Jeg skal strikke og tove et teppe til vogna, iallefall prøve. Isteden for lammeskinn :) Er gøy å lage ting selv :) Hva slags magebelte?

Skrevet

Nettshopping er fantastisk, shopping av babyting er fantastisk, kombinert blir det jo som himmelen! :bolledeig:

Litt farlig for lommeboka da :sjenert:

Skrevet

Trur jeg og bestilte en sånn giraff ;) El så valgte jeg en annen giraff. Jeg skal strikke og tove et teppe til vogna, iallefall prøve. Isteden for lammeskinn :) Er gøy å lage ting selv :) Hva slags magebelte?

Alltid tenkt at vår baby skal få en sånn ;) Såg de hadde flere varianter, men endte opp med den giraffen jeg.

Fertilie mine bando til 199,- på lilleprinsen. Såg så god ut så tenkte prøve et.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...