Gjest pysepusen Skrevet 5. august 2013 #441 Del Skrevet 5. august 2013 Kjempefine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 5. august 2013 Forfatter #442 Del Skrevet 5. august 2013 ÅH gratulerer med gutt Jeg tippet riktig Hihi Så nydelig bilde. Så rart at man kan virkelig se et lite menneske der. Med ansiktsprofil og hele pakka. Skal dere på 3D UL også? Takk! Det gjorde du Veldig rart, men så fantastisk! Vi har ikke bestemt om vi skal på 3D - UL enda. Kjempefine bilder Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 5. august 2013 #443 Del Skrevet 5. august 2013 Wow!! For noen utrolig bra bilder Heldiggriser! Disse smertene du har høres helt vanlige ut. Jeg hadde det ofte i mitt første svangerskap. Ikke. Mye nå, men noen ganger Håper det har gitt seg for din del.. Man blir alltid litt småredd av sånne ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 6. august 2013 #444 Del Skrevet 6. august 2013 Tenk at du snart er halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 6. august 2013 Forfatter #445 Del Skrevet 6. august 2013 Wow!! For noen utrolig bra bilder Heldiggriser! Disse smertene du har høres helt vanlige ut. Jeg hadde det ofte i mitt første svangerskap. Ikke. Mye nå, men noen ganger Håper det har gitt seg for din del.. Man blir alltid litt småredd av sånne ting. Takk:) Sikkert bra utstyr det vi gikk, ikke vet jeg Sko hatt en blogg her inne å lagt ut bildene, mn så er det litt tiltak siden jeg ikke kan med det Har kjendt en del liv etter det så trøster meg litt med det. Uff ja.. Er jo så redd noe skal gå galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 6. august 2013 Forfatter #446 Del Skrevet 6. august 2013 Tenk at du snart er halvveis Jippi JA!! Tenk det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 6. august 2013 #447 Del Skrevet 6. august 2013 Du må ikke bekymre deg Jeg har som sagt vondt i blant selv og det er de som har slike "menssmerter" hele svangerskapet. Du kan jo google det Snart kjenner du så mye liv at du ikke skjønner at det er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 7. august 2013 #448 Del Skrevet 7. august 2013 Ligamentbåndene strekkes hele svangerskapet så slike smerter er vanlig Så lenge du kjenner liv og ikke blør er det nok bra! Men er du veldig bekymret er det alltid fint med en prat med jordmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 7. august 2013 #449 Del Skrevet 7. august 2013 Gratulerer så mye med en liten i magen! Skal prøve å bli litt flinkere å følge med i dagboken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 7. august 2013 #450 Del Skrevet 7. august 2013 Ligamentbåndene strekkes hele svangerskapet så slike smerter er vanlig Så lenge du kjenner liv og ikke blør er det nok bra! Men er du veldig bekymret er det alltid fint med en prat med jordmor Mine sånne menssmerter er ikke ligamentsmerter, ligamentsmerter har jeg daglig og de er grusom vonde, og kommer av div bevegelser jeg gjør. Hvordan går det Frufly? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 7. august 2013 Forfatter #451 Del Skrevet 7. august 2013 Du må ikke bekymre deg Jeg har som sagt vondt i blant selv og det er de som har slike "menssmerter" hele svangerskapet. Du kan jo google det Snart kjenner du så mye liv at du ikke skjønner at det er mulig Har ikke hatt så mye smerte nå i det siste så har glemt det litt ut. Får tenke på at det er helt normalt Herlig, det gleder jeg meg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 7. august 2013 Forfatter #452 Del Skrevet 7. august 2013 Ligamentbåndene strekkes hele svangerskapet så slike smerter er vanlig Så lenge du kjenner liv og ikke blør er det nok bra! Men er du veldig bekymret er det alltid fint med en prat med jordmor Takk, betryggende å høre! Kjenner ikke til dette siden det er første graviditet så er godt å ha kg Jeg skal ringe jordmor etter hennes ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 7. august 2013 Forfatter #453 Del Skrevet 7. august 2013 Gratulerer så mye med en liten i magen! Skal prøve å bli litt flinkere å følge med i dagboken din Takk Jeg er ikke særlig god til å huske å komme innom bloggen din heller da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 7. august 2013 Forfatter #454 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Har så lyst til å handle så masse babyting, men aner ikke hva Har jo allerede en del klær Endret 7. august 2013 av Frufly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 7. august 2013 #455 Del Skrevet 7. august 2013 Har så lyst til å handle så masse babyting, men aner ikke hva Har jo allerede en del klær Babycall Babygym Teppe Ammeinnlegg i ull (viktig når man ammer om vinteren for å ikke få brystbetennelse) Kosebamse Biteleke Rangle Koppholder til vogna Bilstolpose Bæresjal Badebalje Badeleker Smekker Vaskekluter Stelleveske Er mye å kjøpe Jeg har kjøpt det meste på den lista Mye på Lilleprinsen, venter på en pakke derfra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 7. august 2013 Forfatter #456 Del Skrevet 7. august 2013 Takk for liste Jeg bestilte badeleker, lammeskinn til easygrow posen, sophie la Girafe og et magebelte. Elsker nettbestilling, spesielt babyting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 7. august 2013 #457 Del Skrevet 7. august 2013 Nettshopping er fantastisk, shopping av babyting er fantastisk, kombinert blir det jo som himmelen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 7. august 2013 #458 Del Skrevet 7. august 2013 Trur jeg og bestilte en sånn giraff El så valgte jeg en annen giraff. Jeg skal strikke og tove et teppe til vogna, iallefall prøve. Isteden for lammeskinn Er gøy å lage ting selv Hva slags magebelte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 7. august 2013 Forfatter #459 Del Skrevet 7. august 2013 Nettshopping er fantastisk, shopping av babyting er fantastisk, kombinert blir det jo som himmelen! Litt farlig for lommeboka da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 7. august 2013 Forfatter #460 Del Skrevet 7. august 2013 Trur jeg og bestilte en sånn giraff El så valgte jeg en annen giraff. Jeg skal strikke og tove et teppe til vogna, iallefall prøve. Isteden for lammeskinn Er gøy å lage ting selv Hva slags magebelte? Alltid tenkt at vår baby skal få en sånn Såg de hadde flere varianter, men endte opp med den giraffen jeg. Fertilie mine bando til 199,- på lilleprinsen. Såg så god ut så tenkte prøve et. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå