Gå til innhold

Endelig! Tenk at jeg er gravid ♡

Frufly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ÅH gratulerer med gutt :hjerte:

Jeg tippet riktig :danse: Hihi

Så nydelig bilde. Så rart at man kan virkelig se et lite menneske der. Med ansiktsprofil og hele pakka. Skal dere på 3D UL også? :)

Takk! Det gjorde du ;)

Veldig rart, men så fantastisk! :strix:

Vi har ikke bestemt om vi skal på 3D - UL enda.

Kjempefine bilder :)

Takk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!! For noen utrolig bra bilder :) Heldiggriser!

Disse smertene du har høres helt vanlige ut. Jeg hadde det ofte i mitt første svangerskap. Ikke. Mye nå, men noen ganger :) Håper det har gitt seg for din del.. Man blir alltid litt småredd av sånne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!! For noen utrolig bra bilder :) Heldiggriser!

Disse smertene du har høres helt vanlige ut. Jeg hadde det ofte i mitt første svangerskap. Ikke. Mye nå, men noen ganger :) Håper det har gitt seg for din del.. Man blir alltid litt småredd av sånne ting.

Takk:) Sikkert bra utstyr det vi gikk, ikke vet jeg :) Sko hatt en blogg her inne å lagt ut bildene, mn så er det litt tiltak siden jeg ikke kan med det :sjenert:

Har kjendt en del liv etter det så trøster meg litt med det. Uff ja.. Er jo så redd noe skal gå galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må ikke bekymre deg ;) Jeg har som sagt vondt i blant selv og det er de som har slike "menssmerter" hele svangerskapet. Du kan jo google det :)

Snart kjenner du så mye liv at du ikke skjønner at det er mulig :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Ligamentbåndene strekkes hele svangerskapet så slike smerter er vanlig :) Så lenge du kjenner liv og ikke blør er det nok bra! Men er du veldig bekymret er det alltid fint med en prat med jordmor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en liten :babygutt: i magen! :hjerte: Skal prøve å bli litt flinkere å følge med i dagboken din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligamentbåndene strekkes hele svangerskapet så slike smerter er vanlig :) Så lenge du kjenner liv og ikke blør er det nok bra! Men er du veldig bekymret er det alltid fint med en prat med jordmor :)

Mine sånne menssmerter er ikke ligamentsmerter, ligamentsmerter har jeg daglig og de er grusom vonde, og kommer av div bevegelser jeg gjør.

Hvordan går det Frufly? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke bekymre deg ;) Jeg har som sagt vondt i blant selv og det er de som har slike "menssmerter" hele svangerskapet. Du kan jo google det :)

Snart kjenner du så mye liv at du ikke skjønner at det er mulig :strix:

Har ikke hatt så mye smerte nå i det siste så har glemt det litt ut. Får tenke på at det er helt normalt :)

Herlig, det gleder jeg meg til! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, betryggende å høre! Kjenner ikke til dette siden det er første graviditet så er godt å ha kg ;)

Jeg skal ringe jordmor etter hennes ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en liten :babygutt: i magen! :hjerte: Skal prøve å bli litt flinkere å følge med i dagboken din :)

Takk ;) Jeg er ikke særlig god til å huske å komme innom bloggen din heller da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har så lyst til å handle så masse babyting, men aner ikke hva :P Har jo allerede en del klær :sjenert:

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst til å handle så masse babyting, men aner ikke hva :P Har jo allerede en del klær :sjenert:

Babycall

Babygym

Teppe

Ammeinnlegg i ull (viktig når man ammer om vinteren for å ikke få brystbetennelse)

Kosebamse

Biteleke

Rangle

Koppholder til vogna

Bilstolpose

Bæresjal

Badebalje

Badeleker

Smekker

Vaskekluter

Stelleveske

Er mye å kjøpe :laugh: Jeg har kjøpt det meste på den lista :P Mye på Lilleprinsen, venter på en pakke derfra!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for liste ;)

Jeg bestilte badeleker, lammeskinn til easygrow posen, sophie la Girafe og et magebelte. Elsker nettbestilling, spesielt babyting :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettshopping er fantastisk, shopping av babyting er fantastisk, kombinert blir det jo som himmelen! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur jeg og bestilte en sånn giraff ;) El så valgte jeg en annen giraff. Jeg skal strikke og tove et teppe til vogna, iallefall prøve. Isteden for lammeskinn :) Er gøy å lage ting selv :) Hva slags magebelte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettshopping er fantastisk, shopping av babyting er fantastisk, kombinert blir det jo som himmelen! :bolledeig:

Litt farlig for lommeboka da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur jeg og bestilte en sånn giraff ;) El så valgte jeg en annen giraff. Jeg skal strikke og tove et teppe til vogna, iallefall prøve. Isteden for lammeskinn :) Er gøy å lage ting selv :) Hva slags magebelte?

Alltid tenkt at vår baby skal få en sånn ;) Såg de hadde flere varianter, men endte opp med den giraffen jeg.

Fertilie mine bando til 199,- på lilleprinsen. Såg så god ut så tenkte prøve et.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...