AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #21 Skrevet 9. mai 2013 Håper du finner ut av det Er det mulighet for at legene er reist bort imorgen? At det er stengt legekontor? Står ingen info på nettsiden deres.... Føler meg bare verre nå.. Føler meg så ensom og lei meg. Anonym poster: d98af12ec637585cf446c57ce8eb06f2
argentum75 Skrevet 9. mai 2013 #22 Skrevet 9. mai 2013 Er det mulighet for at legene er reist bort imorgen? At det er stengt legekontor? Står ingen info på nettsiden deres.... Føler meg bare verre nå.. Føler meg så ensom og lei meg. Anonym poster: d98af12ec637585cf446c57ce8eb06f2 Er hverdag i morgen.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #23 Skrevet 9. mai 2013 Er hverdag i morgen. Har satt på vekkerklokken på 8:10 så jeg får ringt når de åpner telefonen. Anonym poster: d98af12ec637585cf446c57ce8eb06f2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #24 Skrevet 9. mai 2013 Kan jeg bli lagt inn? Anonym poster: d98af12ec637585cf446c57ce8eb06f2
Gjest Daenerys Skrevet 9. mai 2013 #25 Skrevet 9. mai 2013 Kjære TS, jeg stenger tråden din nå, siden jeg ser at du ikke vil få gode nok svar her inne. Vi vet ikke kompetansen bak svarene. Jeg anbefaler deg å ringe lege imorgen, og å ringe IKS, telefon 22 94 00 10. Håper du får hjelp og at du tar den imot. Daenerys, mod.
Fremhevede innlegg