Gå til innhold

Vekt er den du er?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håper du finner ut av det :)

Er det mulighet for at legene er reist bort imorgen? At det er stengt legekontor? Står ingen info på nettsiden deres.... Føler meg bare verre nå.. Føler meg så ensom og lei meg.

Anonym poster: d98af12ec637585cf446c57ce8eb06f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mulighet for at legene er reist bort imorgen? At det er stengt legekontor? Står ingen info på nettsiden deres.... Føler meg bare verre nå.. Føler meg så ensom og lei meg.

Anonym poster: d98af12ec637585cf446c57ce8eb06f2

Er hverdag i morgen.

AnonymBruker
Skrevet

Er hverdag i morgen.

Har satt på vekkerklokken på 8:10 så jeg får ringt når de åpner telefonen.

Anonym poster: d98af12ec637585cf446c57ce8eb06f2

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg bli lagt inn?

Anonym poster: d98af12ec637585cf446c57ce8eb06f2

Gjest Daenerys
Skrevet

Kjære TS,

jeg stenger tråden din nå, siden jeg ser at du ikke vil få gode nok svar her inne. Vi vet ikke kompetansen bak svarene. Jeg anbefaler deg å ringe lege imorgen, og å ringe IKS, telefon 22 94 00 10. Håper du får hjelp og at du tar den imot.

Daenerys, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...