Kaisamaia Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Hva kalles deg når jeg vil teste meg for sos? Hva skal jeg bestille til legen? GU? Jeg vil ta celleprøve og sjekke for seksuelt overførbare sykdommer...herpes osv.. hva sier jeg i telefonen for å gjøre det kort?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Bare si du vil ta en GU? Anonym poster: f133f221c5a35cbcc1bbd0a2903bcfe7
Gjest MamaQuilla Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 Man MÅ ikke oppgi hva det gjelder til legeseketæren, men ja, si at du vil ha en GU. Eller ikke si noenting.
Kaisamaia Skrevet 5. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2013 De bruker å synes det er greit å vite om det er GU f.eks., så de vet hvor lang tid legen må ha. Men, ja, da holder det å si GU hvertfall da. : ) Og da trenger ikke legen noe mer forberedelse? Da fikser han å teste meg for alt på den tida han har? Må de ikke også ha urinprøve?
Gjest MamaQuilla Skrevet 5. mai 2013 #5 Skrevet 5. mai 2013 De bruker å synes det er greit å vite om det er GU f.eks., så de vet hvor lang tid legen må ha. Men, ja, da holder det å si GU hvertfall da. : ) Og da trenger ikke legen noe mer forberedelse? Da fikser han å teste meg for alt på den tida han har? Må de ikke også ha urinprøve? Jo, men den kan du enten ta med eller levere etterpå om du vil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå