Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2004 #1 Del Skrevet 3. april 2004 Jeg skal feire 30 årsdagen min og vurderer catering. Dumpet ved en tilfeldighet over enttsidene til www.vannimunn.no og lurer på om noen av dere kjenner til firmaet? Er maten bra? Er servicen bra? Det ser spennende ut på nettet. Flotte bilder av den ferdige maten og litt utradisjonelle retter sammnelignet med en del annen cateringmat. Andre cateringfirma i Oslo området å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2004 #2 Del Skrevet 4. april 2004 Hadde tenkt å bestille der til mitt 30-årslag, men da var de fullbooket. Har hørt mye bra om det. Søk i forumet her så finner du noen innlegg. Vannimunn anbefalte meg ArtCatering i stedet. Jeg var veldig fornøyd med det. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 5. april 2004 #3 Del Skrevet 5. april 2004 Vi brukte Vann i munn en del ganger til jobb-fester. Veldig god mat, men "porsonene" var små. Vi var et ikke alt for storspisende gjeng, men de første gangene vi bestillte var det alltid tomt før alle var mette. Tror vi bestillte en ekstra kuvert for hver 4 el. 5 person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2004 #4 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg kan anbefale Frognerkilen Catering på det varmeste - Tapas-rettene er kjempegode! Og kakene er bare super-lekre og gode. Prisene er veldig bra også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest olive Skrevet 5. april 2004 #5 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg har bestilt mat fra http://www.annerledes.no to ganger. Den ene gangen hadde vi fire rettes middag til bursdagsfeiring, og den andre gangen fingermat (middagsmeny) til et annet bursdagslag. Begge gangene var maten veldig bra. Hjorten vi fikk til hovedrett under det første selskapet er noe av det aller beste jeg har spist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå