AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #61 Skrevet 8. mai 2013 Jeg er fornøyd med utstyret mitt, men synes det er rart at jeg aldri har bunnet noen tidligere om tallene jeg hører her inne stemmer. 18 cm skal jo være over normalen og større enn en gjennomsnittlig vagina, men jeg har aldri merket noe til det og har egentlig aldri fått noen kommentarer på at jeg er stor. Du synes med andre ord det viktigere at du får føle deg som Mr.Big enn at hun får det vondt. Størrelse på penis har ikke så mye med saken å gjøre, vanligvis blir man bunnet når man ikke er kåt nok, og da kan man bunnes av en som er godt under snittet også. (Jeg har fått au av en på 13cm, men greier uten problemer en på 18cm dersom han er god på forspill.) Anonym poster: ccbce6f3538905b70460d401dbdb33c1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #62 Skrevet 8. mai 2013 Det kan jo tydeligvis ikke virke så bra på dere heller...er jo DERE som klager over hvor vondt det er å bli bunnet...og ikke jeg. Kanskje har hormonprevensjonen skylda for det? Det må jo være jævlig å ha sex-hvis dere får så vondt... Temmelig arrogant å påstå samtidig at hormonprevensjon virker så bra på dere da. Det er unaturlig at sex skal være vondt.Det skal faktisk være deilig. Anonym poster: 6f2f65dff72dd7edebe2d4c2b542f614 Jeg har aldri gått på hormonprevensjon. Likevel er det veldig vondt å bli bunnet på enkelte syklusdager. Anonym poster: e0baf161453d706a254787b7a4ac64fd 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #63 Skrevet 8. mai 2013 Deilig å bli bunnet med mindre penisen fyker inn i "veggen". men hvis den snitter veggen er det super godt! Anonym poster: 87ad2ed1d66d8bf57cc6921678b36a7f
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #64 Skrevet 8. mai 2013 Du synes med andre ord det viktigere at du får føle deg som Mr.Big enn at hun får det vondt. Størrelse på penis har ikke så mye med saken å gjøre, vanligvis blir man bunnet når man ikke er kåt nok, og da kan man bunnes av en som er godt under snittet også. (Jeg har fått au av en på 13cm, men greier uten problemer en på 18cm dersom han er god på forspill.) Anonym poster: ccbce6f3538905b70460d401dbdb33c1 Hvor i dette sitatet eller ellers i tråden får du det for deg at jeg ønsker at partnerne mine skal ha det vondt? Anonym poster: 32217bed2fa7b7c37b3dd6600e53fb38
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #65 Skrevet 8. mai 2013 Deilig å bli bunnet med mindre penisen fyker inn i "veggen". men hvis den snitter veggen er det super godt! Anonym poster: 87ad2ed1d66d8bf57cc6921678b36a7f Veggen? Anonym poster: c49a2b1eb25549e99d41641bfd84bec0
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #66 Skrevet 8. mai 2013 Har selv "kun" 14-15cm og jeg gjør ofte samboeren min "vondt" hvis jeg "bunner" som du så vakkert kaller det... """"""""" Anonym poster: b2f5fe9326c4840c47d7cfbe0cdf64ab
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #67 Skrevet 8. mai 2013 Hvor i dette sitatet eller ellers i tråden får du det for deg at jeg ønsker at partnerne mine skal ha det vondt? Ikke ønsker at de skal ha det, men det virker ikke så viktig for deg. Du er rimelig entusiastisk i trådtittelen, og du prater mest om utstyret ditt. De gangene fyrer har bånna meg har de vært mest opptatt av om det var vondt og om jeg har det bra. Så fokuset ditt blir litt snålt. Anonym poster: ccbce6f3538905b70460d401dbdb33c1 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #68 Skrevet 8. mai 2013 Ikke ønsker at de skal ha det, men det virker ikke så viktig for deg. Du er rimelig entusiastisk i trådtittelen, og du prater mest om utstyret ditt. De gangene fyrer har bånna meg har de vært mest opptatt av om det var vondt og om jeg har det bra. Så fokuset ditt blir litt snålt. Anonym poster: ccbce6f3538905b70460d401dbdb33c1 Jeg pleier også å trøste damene jeg har hatt sex med Anonym poster: b24d59ad86a96ac044d292ae3511af74
Gjest HappyWaffle Skrevet 8. mai 2013 #69 Skrevet 8. mai 2013 Så dumt å bli kjempeglad for å bunne ei jente! det er faktisk dritvondt!! veit at det sikkert er stor stas for å vise at dere har utstyret i orden, men når det gir ubehag for jenta så er det ikke mye å skryte av eller??? sikkert de som liker å bli bunnet å, men jeg kjenner ytterst få som syns det er en bra ting.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #70 Skrevet 8. mai 2013 Ikke ønsker at de skal ha det, men det virker ikke så viktig for deg. Du er rimelig entusiastisk i trådtittelen, og du prater mest om utstyret ditt. De gangene fyrer har bånna meg har de vært mest opptatt av om det var vondt og om jeg har det bra. Så fokuset ditt blir litt snålt. Anonym poster: ccbce6f3538905b70460d401dbdb33c1 Ok, jeg skjønner at jeg kan høres entusiastisk ut og at tittelen får det til å høres positivt ut, men i den grad jeg var entusiastisk og glad var det fordi jeg hadde hatt en fin natt sammen med en fin kvinne, ikke fordi hun fikk vondt. Jeg skjønte fort opplegget og tok hensyn, men det var veldig uvant med en gang fordi jeg ikke forsto hva som skjedde. Jeg er vant med å gå "balls deep" uten noen reaksjoner og til og med få høre, "dypere" og "hardere" i kampens hete. Det har jeg synes vært rart med de tallene jeg har hørt her inne, så det var mest på bakgrunn av det jeg laget dette innlegget, ettersom jeg aldri har opplevd 18 cm som stort hverken for egen del eller hos kvinnene jeg har vært med. Anonym poster: 32217bed2fa7b7c37b3dd6600e53fb38
Gjest nobilian Skrevet 8. mai 2013 #71 Skrevet 8. mai 2013 Kjekt at du har sånne vakre fantasier. Men hold dem for deg selv, hverken jeg eller de andre på forumet får noe som helst ut av å lese om dem. Jeg fikk masse ut av det, så gi faen i å snakke for meg. Og bitch ute i det virkelige liv, heller.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #72 Skrevet 8. mai 2013 Jeg synes det kan være godt å bli bunnet i små porsjoner, men ikke hvis hele sexen utføres sånn. Det er godt et par ganger, men etterhvert blir jeg nummen i beina, det er en ekkel følelse. Men ja, det kan absolutt være godt. Og du, surpuss som snakker om at det er "bare dere hormonspisende damer" som får vondt når man blir bunna, det stemmer ikke. Jeg har gått uten prevensjon i mange år, og begynt å kvine som en hund hvis mannen kjører på og bunner meg med en gang. Anonym poster: 1d6ca23b13218985127242c3de2c6f8d 1
miramis Skrevet 8. mai 2013 #73 Skrevet 8. mai 2013 Det kan jo tydeligvis ikke virke så bra på dere heller...er jo DERE som klager over hvor vondt det er å bli bunnet...og ikke jeg. Kanskje har hormonprevensjonen skylda for det? Det må jo være jævlig å ha sex-hvis dere får så vondt... Temmelig arrogant å påstå samtidig at hormonprevensjon virker så bra på dere da. Det er unaturlig at sex skal være vondt.Det skal faktisk være deilig. Anonym poster: 6f2f65dff72dd7edebe2d4c2b542f614 Sex er digg, å bli bunnet er ikke. Heldigvis blir jeg sjelden det, siden jenter utvider seg når de er tent slik at selv min store kjæreste ikke bunner i vanlige stillinger (føttene over hodet kan gjøre vondt hvis han går helt inn). Hormonprevansjon er chill. Jeg har stav så trenger ikke tenke på beskyttelse i tre hele år.
womenwomen Skrevet 8. mai 2013 #74 Skrevet 8. mai 2013 Jeg synes det kan være godt å bli bunnet i små porsjoner, men ikke hvis hele sexen utføres sånn. Det er godt et par ganger, men etterhvert blir jeg nummen i beina, det er en ekkel følelse. Men ja, det kan absolutt være godt. Og du, surpuss som snakker om at det er "bare dere hormonspisende damer" som får vondt når man blir bunna, det stemmer ikke. Jeg har gått uten prevensjon i mange år, og begynt å kvine som en hund hvis mannen kjører på og bunner meg med en gang. Anonym poster: 1d6ca23b13218985127242c3de2c6f8d Ok.Da skyldes vell dette at mannen din er fryktelig dårlig i sengen... Minst mulig forspill og bare kjører på sitt eget ego-løp.... Da kan jeg forstå at det er vondt og bli bunnet.Rett og slett fordi din kropp ikke er sexuelt tennt nok eller KLAR for samleie,før dere begynner med samleie. Mange mange a dere-må være sammen med menn som er fryktelig dårlige i sengen... For det skal ikke gjøre vond og bli bunnet.Dersom man er frisk,tennt og kåt.Og KLAR for samleie. Det betyr at dere har sex-lenge FØR livmormunninge får tid til å heise seg oppover i skjeden....en prosess som skjer når man er maximalt tennt automatisk. Det betyr at fryktelig mange av dere kvinner- godtar samleie.Lenge før dere selv egentlig vil eller er klar... Hvorfor styrer dere ikke løpet bedre selv?Går an å kreve forspill og nekte samleie innti man føler seg klar.Jeg godtar aldri å bli penetrert før jeg vil det selv.Og når tiden er riktig-det er det JEG som bestemmer.Men jeg er en bestemt dame og ikke noe underdanig NEK....
miramis Skrevet 8. mai 2013 #75 Skrevet 8. mai 2013 Ok.Da skyldes vell dette at mannen din er fryktelig dårlig i sengen... Minst mulig forspill og bare kjører på sitt eget ego-løp.... Da kan jeg forstå at det er vondt og bli bunnet.Rett og slett fordi din kropp ikke er sexuelt tennt nok eller KLAR for samleie,før dere begynner med samleie. Mange mange a dere-må være sammen med menn som er fryktelig dårlige i sengen... For det skal ikke gjøre vond og bli bunnet.Dersom man er frisk,tennt og kåt.Og KLAR for samleie. Det betyr at dere har sex-lenge FØR livmormunninge får tid til å heise seg oppover i skjeden....en prosess som skjer når man er maximalt tennt automatisk. Det betyr at fryktelig mange av dere kvinner- godtar samleie.Lenge før dere selv egentlig vil eller er klar... Hvorfor styrer dere ikke løpet bedre selv?Går an å kreve forspill og nekte samleie innti man føler seg klar.Jeg godtar aldri å bli penetrert før jeg vil det selv.Og når tiden er riktig-det er det JEG som bestemmer.Men jeg er en bestemt dame og ikke noe underdanig NEK.... Unnskyld men du virker som det største "neket" i denne tråden, bortsett fra hun andre som tilber kondomer. Selv blir jeg svært fort tent, men kroppen bruker litt lengre tid enn hodet. Har ofte sex før jeg er utvidet og blabla, og det er ofte digg siden da blir det større friksjon. 1
Silfen Skrevet 8. mai 2013 #76 Skrevet 8. mai 2013 Det har jeg synes vært rart med de tallene jeg har hørt her inne, så det var mest på bakgrunn av det jeg laget dette innlegget, ettersom jeg aldri har opplevd 18 cm som stort hverken for egen del eller hos kvinnene jeg har vært med. Anonym poster: 32217bed2fa7b7c37b3dd6600e53fb38 Du skjønte altså ikke forklaringen. Skal jeg ta det en gang til? 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #77 Skrevet 8. mai 2013 Unnskyld men du virker som det største "neket" i denne tråden, bortsett fra hun andre som tilber kondomer. Selv blir jeg svært fort tent, men kroppen bruker litt lengre tid enn hodet. Har ofte sex før jeg er utvidet og blabla, og det er ofte digg siden da blir det større friksjon. Nek - må ha utrolig dårlig sexliv og mye dårlige erfaringer med sex....det må gjøre noe med deres psykiske innstilling til seg også.... Hører jo hvordan dere gnåler om hvordan dere begynner å grine hvis dere blir bunnet stakkar. Høres fan ut som om dere blir torturert i sengen .Så ille høres det ut. Hvordan klarer dere å nyte sex i det hele tatt.Når dere tydeligvis bare ligger å vente på at nå snart kommer det til å bli drit-vondt.... Hadde vært helt anspent og nervevrak- hvis jeg skulle synes bunning var så vondt....som dere sier. Hvordan klarer dere å nyte samleie da? Trur ikke jeg hadde turt da.Og heller latt være.... Anonym poster: 6f2f65dff72dd7edebe2d4c2b542f614
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #78 Skrevet 8. mai 2013 Nek - må ha utrolig dårlig sexliv og mye dårlige erfaringer med sex....det må gjøre noe med deres psykiske innstilling til seg også.... Hører jo hvordan dere gnåler om hvordan dere begynner å grine hvis dere blir bunnet stakkar. Høres fan ut som om dere blir torturert i sengen .Så ille høres det ut. Hvordan klarer dere å nyte sex i det hele tatt.Når dere tydeligvis bare ligger å vente på at nå snart kommer det til å bli drit-vondt.... Hadde vært helt anspent og nervevrak- hvis jeg skulle synes bunning var så vondt....som dere sier. Hvordan klarer dere å nyte samleie da? Trur ikke jeg hadde turt da.Og heller latt være.... Anonym poster: 6f2f65dff72dd7edebe2d4c2b542f614 Makan til frekkhet på deg, da. Jeg synes du generaliserer noe helt forferdelig. Nei, mannen min er ikke "dårlig i senga" og "kjører på sitt ego-løp", men jeg ser jo hvordan det kan virke sånn i din snevre hjerne. Det handler om at man er fysisk forskjellige, det handler om at ikke alle gangene man har sex er helt like. Det handler om at noen stillinger gjør vondt, andre er fantastisk gode. Synes du kan ta med deg holdningene dine om andre kvinner og joine de sure mannfolka her inne. For alt vi vet, er du kanskje en av dem Anonym poster: 1d6ca23b13218985127242c3de2c6f8d 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #79 Skrevet 8. mai 2013 Før eksen min hadde fått seg noen orgasmer, så kunne jeg støte penisen helt inn i henne om jeg var forsiktig (Har en normalt lang en, men den er tykk).. Men etter hun hadde hatt noen orgasmer, så var det klin umulig å ha hele penisen inni henne. Så jo mer våt/opphisset hun ble, jo mindre lengde kunne jeg ha i henne. Så jenter er forskjellige der nede mtp det området også... Kjøpte en stor vibrator til henne en gang også, som var lengre enn min.. og det var da fascinerende å se at den ikke gikk lengre inn i henne enn min egen. Men var da vitterlig grisegøy å leke med henne for det Anonym poster: 020f15b9c2f0bd4c8d84f28989882595 2
miramis Skrevet 8. mai 2013 #80 Skrevet 8. mai 2013 Nek - må ha utrolig dårlig sexliv og mye dårlige erfaringer med sex....det må gjøre noe med deres psykiske innstilling til seg også.... Hører jo hvordan dere gnåler om hvordan dere begynner å grine hvis dere blir bunnet stakkar. Høres fan ut som om dere blir torturert i sengen .Så ille høres det ut. Hvordan klarer dere å nyte sex i det hele tatt.Når dere tydeligvis bare ligger å vente på at nå snart kommer det til å bli drit-vondt.... Hadde vært helt anspent og nervevrak- hvis jeg skulle synes bunning var så vondt....som dere sier. Hvordan klarer dere å nyte samleie da? Trur ikke jeg hadde turt da.Og heller latt være.... Anonym poster: 6f2f65dff72dd7edebe2d4c2b542f614 KLARER DU IKKE Å LESE? MAN BLIR IKKE BUNNET I DE FLESTE STILLINGER HVIS MAN ER KÅT. Nei, sex er ikke smertefullt og kjæresten er mer enn kompetant i sengen. Vi tar jo det selvfølgelig roligere i starten, slik at jeg ikke blir bunnet. Ja, bunning er vondt, men ikke utrolig smertefullt. Bare å gi beskjed om at det var litt for dypt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå