Gå til innhold

Endelig bunnet jeg en kvinne! :)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde planer om å lage en tråd med tittelen, "Om en gjennomsnittlig vagina er rundt 13 cm dyp, hvorfor har jeg aldri bunnet noen med min 18 cm lange penis?"

Men det slipper jeg, for nå kommer jeg direkte fra en lidenskapelig natt med en fantastisk kvinne som fikk orgasme bare av at jeg penetrerte henne. Jeg måtte spørre om hun fikk vondt fordi hun var så uttrykksfull når jeg først trengte inn i henne. Det virket som hun fikk MYE ut av det. :)

Anyway, jeg hadde til og med litt redusert lengde på grunn av alkoholen og redusert potens, men hun presset meg fra seg ved flere anledninger, holdt meg igjen og gav inntrykk av at jeg var for lang. Vi knullet i en spesiell type misjonær slik at jeg ikke trengte for dypt inn. Når jeg fingret henne merket jeg også at hun var ganske grunn.

Jeg har vært med en del kvinner nå, men det er faktisk første gang jeg så tydelig bunner noen. Som regel virker det som om det er god plass.

For en kvinne. Synd jeg ikke greier å sove i andre enn min egen seng. Derfor er jeg her nå.

Skal møte henne igjen.

:)

Anonym poster: 32217bed2fa7b7c37b3dd6600e53fb38

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjekt at du har sånne vakre fantasier. Men hold dem for deg selv, hverken jeg eller de andre på forumet får noe som helst ut av å lese om dem.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Hva får deg til å tro at det var en fantasi?

Bare en helt vanlig kveld.

Poenget med tråden var vel egentlig at jeg lurer på hvordan det kan stemme at en gjennomsnittlig vagina er rundt 13 cm og så har jeg aldri opplevd å være for lang før i natt. :)

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje målebåndet du brukte til å måle penisen din med var feil?

Anonym poster: f821ae245278688ebb84b5bfd54945c0

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Grattis.

Anonym poster: cbaf14d554ca13f97b591e7a79eb38b5

Skrevet

Nå har jeg testet et representativt antall norske kvinner og har altså bunnet samtlige med fingrene (penislengde diskuterer jeg ikke).

Fingrene mine er for øvrig betydelig kortere enn 13 cm, vi kan da konkludere med at påstanden om at vaginaens gjennomsnittsdybde er 13 cm - er bløff.

AnonymBruker
Skrevet

Å bli bunnet er jo dritvondt...

Anonym poster: b886aa5610c703e0e9f83942b9ac8ae4

• Liker 34
Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor sexen ble ekstra bra fordi du bunnet? Jeg synes det er ubehagelig, og irriterende fordi man har færre stillinger å velge mellom

• Liker 17
Skrevet

Trist når sex blir redusert til dette.

• Liker 15
Skrevet

jammen har de utviklet Barbara bra om dagen :skratte:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Utvider ikke vagina seg når man blir opphisset da? Uansett så varierer min dybde mye! Kommer an på hvor full tarm og blære er osv... Jada, det er sikkert litt ekkelt, men når hullene er plasert så tett så får det bare bli slik.

Anonym poster: 38538cf477b71849f107d51edd16bd08

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje målebåndet du brukte til å måle penisen din med var feil?

Anonym poster: f821ae245278688ebb84b5bfd54945c0

17 cm. 18 cm på en god dag. Tipper på 16 cm i natt.

Kan jeg spørre hvorfor sexen ble ekstra bra fordi du bunnet? Jeg synes det er ubehagelig, og irriterende fordi man har færre stillinger å velge mellom

Nei, den ble ikke ekstra bra av den grunn, det hadde med hele kvinnen å gjøre, men det var ekstra deilig å høre at hun fikk så mye ut av det. Det var som om øynene hennes rullet bakover i hodet med en gang jeg trengte inn i henne. Hun var ganske trang også. Rett og slett bare en flott kvinne og en fin opplevelse.

Sånn sett setter det å være for lang heller en demping på stemningen og jeg vil jo ikke at hun skal få vondt. Tidligere har jeg alltid kjørt på sa dypt jeg vil uten å høre eller føle noen som helst begrensninger. Synes bare det er interessant at jeg ikke har opplevd det før, om "tallene stemmer". :)

Trist når sex blir redusert til dette.

Redusert til hva da?

Skrevet

Redusert til hva da?

Bunning, antall cm og målbare prestasjoner. Skulle tro man drev med høydehopp eller noe.

• Liker 17
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet (endret)

Så veldig "teknisk" sex har blitt da. Er det virkelig noen som tenker på dette? Er det et mål å bli "bunnet"?

Hva med å bare nyte øyeblikket og ikke tenke på hvor vid man er og hvor lang den er? Dere får sex til å høres så veldig sterilt og upersonlig ut.

Endret av Penny_Lane
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har dere så kjedelige sexliv at dette høres ut som en fantasi? Interessant. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bunning, antall cm og målbare prestasjoner. Skulle tro man drev med høydehopp eller noe.

Tror du og Penny Lane misforstår meg litt her. Det var en veldig fin opplevelse mellom meg og henne som jeg håper gjentar seg.

Det er jo ikke slik at jeg tok frem en tusj og merket av fittelengden hennes når vi holdt på.

Jeg har bare lagt merke til alle tusen trådene her om penislengde og vaginalengde og synes på bakgrunn av det at det har vært rart hver gang jeg har vært hos en jente og jeg med min over gjennomsnittet lang penis aldri har tydelig bunnet noen før i natt.

• Liker 1
Skrevet

Sånn sett setter det å være for lang heller en demping på stemningen og jeg vil jo ikke at hun skal få vondt. Tidligere har jeg alltid kjørt på sa dypt jeg vil uten å høre eller føle noen som helst begrensninger. Synes bare det er interessant at jeg ikke har opplevd det før, om "tallene stemmer". :)

Skjønner.

Vær forsiktig i doggy og når hun ligger på rygg med beina over skuldrene dine, ellers kan du få henne til å stønne av smerte i stedet for nytelse. ;)

• Liker 6
Gjest Gunfreak
Skrevet (endret)

Jeg har jo også bunna en jente og kuken min er langt kortere enn 18cm, skjedde bare en gang, random sammling stillinger osv. var ikke noe spesielt, hun bare sau au også tok jeg bare i litt mindre. Var ikke noen som kom inn på rommet med flagg og konfetti og ropte hurra!!

Endret av Gunfreak
  • Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Har dere så kjedelige sexliv at dette høres ut som en fantasi? Interessant. :)

Det var vel mer at det hørtes så stusselig ut å bli så entusiastisk over noe så vanlig (og litt kjipt) at det hørtes ut som oppkok fra noen som aldri har hatt sex i virkeligheten.

Anonym poster: ccbce6f3538905b70460d401dbdb33c1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...