glidemiddel Skrevet 5. mai 2013 #41 Skrevet 5. mai 2013 (endret) Det finnes massevis av slike menn, men mange av de gidder ikke å finne seg i dagens sjekkesituasjon. Mange av de drar heller til Thailand hvor jentene er mer imøtekommende og har bedre familieverdier. Dette er litt ironisk da dette er et marked hvor det ikke legges sjul på at her bytter man sex og kjærlighet mot penger. Likevel så er dette et bedre marked for å finne mer seriøse og bedre jenter enn her i vesten. Det betyr ikke at du ikke er en seriøs og bra jente. Er du det så vil også de seriøse og bra mennene her i Norge ha deg også. Men hvordan skal de vite at du er ei bra jente og at du er imøtekommende ovenfor dem? Hvis du selv tar initiativ til å bli kjent med en mann så stiller du 100 ganger bedre på å finne deg en bra mann. Det betyr ikke at du skal gjøre hele jobben for å få til et forhold, du skal vise hvem du er og at du er imøtekommende. Et problem for deg er at mange av disse mennene trekker seg ut av dette latterlige spillet/sjekkemarkedene... så hvordan skal man få tak i de? I dagens situasjon hvor jentene sitter på ræva og venter på at drømmeprinsen skal falle rett i fanget uten å gjøre noe, hva slags menn blir de bytte for? I dagens situasjon hvor mennene er nødt til å ta hele jobben med å ta kontakt med jentene og kaste bort masse energi på bortskjemte hekser for så å bli avvist på styggeste måte, er det rart til at menn med oppegående følelsesliv ikke gidder å ta del i dette spillet? Hvem gidder å fortsette dette idiotiske spillet? Endret 5. mai 2013 av glidemiddel 3
Andrelinoge Skrevet 5. mai 2013 #42 Skrevet 5. mai 2013 Jeg har gitt opp sjekking for mange år siden. Så om noen damer liker meg får de ta kontakt ellers slipper jeg unna hahahahaha..eller vel har sluppet unna er gått ut på dato er snart 40 ohhhhh.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå