Gjest Elissima Skrevet 4. mai 2013 #21 Skrevet 4. mai 2013 Jeg tviler sterkt på det, ass! Men hva med å joine amish-samfunnet? Vurderer det sjæl, ser så koselig ut, også tror jeg de har bedre verdier enn de idiotene som bare tenker på å sperme inni nye jenter hver helg: 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #22 Skrevet 4. mai 2013 Er ikke lett å være på internett om man blir amish! Anonym poster: 0d6c022783d61b69398633917fbcb0d8
-Jiinxs- Skrevet 4. mai 2013 #23 Skrevet 4. mai 2013 (endret) Jeg tviler sterkt på det, ass! Men hva med å joine amish-samfunnet? Vurderer det sjæl, ser så koselig ut, også tror jeg de har bedre verdier enn de idiotene som bare tenker på å sperme inni nye jenter hver helg: Hahaha, jeg har begynt å bli litt fasinert på ditt syn av det mannlige kjønn Endret 4. mai 2013 av -Leon- 2
Gjest Elissima Skrevet 5. mai 2013 #24 Skrevet 5. mai 2013 Er ikke lett å være på internett om man blir amish! Anonym poster: 0d6c022783d61b69398633917fbcb0d8 Man kan joine mennonittene, da er det lov med pc, mobil og sånt
Gjest Bud Skrevet 5. mai 2013 #25 Skrevet 5. mai 2013 Som er godhjerta, snill og omsorgsfull mot både partneren sin og andre mennesker? Som har et stort hjerte for dyr? Som ikke er hensynsløs og egoistisk drittsekker som tror alt dreier seg om dem, statusen deres og penger? Noen som vet hvor slike finnes? Å som ikke bare går etter utseende og hvilken utdanning man har? Jeg har vært på let etter en mann med gode og riktige kvaliteter, en som kan ta vare på meg og som jeg føler meg trygg og verdsatt hos, men disse er visst en utdøende rase? Jer er drittlei av idioter som brifer rundt å turer frem som om hele verden dreier seg om penger, status og dem selv! Jeg vil ha et trygt å godt liv med en normalt oppegående mann med sunne verdier. Gjerne en som bor på et lite småbruk hvor vi kan ha dyr, natur, fred og ro rundt oss. Finnes dere fortsatt? Eller er de fleste menn kun opptatt av penger og karriere? Anonym poster: d86d1244590aab0514dce26f99c8c4ff Skal bruket være nedbetalt så du kan bo gratis også eller? Også er det vel fint om han tjener nok så du kan gi f i å jobbe..?
Nettinettet Skrevet 5. mai 2013 #26 Skrevet 5. mai 2013 Skal bruket være nedbetalt så du kan bo gratis også eller? Også er det vel fint om han tjener nok så du kan gi f i å jobbe..? Hvis det var DET du fikk inntrykk av når du leste den meldingen til TS så sier det veldig mye om dne automatiske tanker om de fleste kvinner. Har du kanskje ikke så god jobb selv, eller grei økonomi, slik at du har blitt avvist pga det av kvinner før du møtte din kjære? Her skriver jo TS ganske så konkret at hun er LEI av menn som bruker pengene sine for å få seg dame! Det betyr at hvis TS var intressert i å finne seg en mann hun kunne leve av så hadde hun vært gift nå! Hun er intressert i en som gir henne trygghet på andre områder enn det økonomiske, mulig fordi hun fint klarer å ta vare på seg selv..
Gjest Bud Skrevet 5. mai 2013 #27 Skrevet 5. mai 2013 Hvis det var DET du fikk inntrykk av når du leste den meldingen til TS så sier det veldig mye om dne automatiske tanker om de fleste kvinner. Har du kanskje ikke så god jobb selv, eller grei økonomi, slik at du har blitt avvist pga det av kvinner før du møtte din kjære? Her skriver jo TS ganske så konkret at hun er LEI av menn som bruker pengene sine for å få seg dame! Det betyr at hvis TS var intressert i å finne seg en mann hun kunne leve av så hadde hun vært gift nå! Hun er intressert i en som gir henne trygghet på andre områder enn det økonomiske, mulig fordi hun fint klarer å ta vare på seg selv.. Stått opp på feil fot i dag eller? Neida, min økonomi overgår det meste, men det er ikke temaet. TS er veldig opptatt av hva mannen skal eie som hun kan hoppe rett oppi, uten å kunne tilby så mye selv.
Nettinettet Skrevet 5. mai 2013 #28 Skrevet 5. mai 2013 Stått opp på feil fot i dag eller? Neida, min økonomi overgår det meste, men det er ikke temaet. TS er veldig opptatt av hva mannen skal eie som hun kan hoppe rett oppi, uten å kunne tilby så mye selv. Nå nei du, denne jenta står sjeldent opp på feil fot.. Men veldig lei av menn som leser det de ønsker å lese mellom linjene og som benytter enhver anledning de får til å rope ut om prinsessenykker eller golddigger tendenser.. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #29 Skrevet 5. mai 2013 Nå nei du, denne jenta står sjeldent opp på feil fot.. Men veldig lei av menn som leser det de ønsker å lese mellom linjene og som benytter enhver anledning de får til å rope ut om prinsessenykker eller golddigger tendenser.. Men hadde det da ikke vært klokere å bekjempe golddiggingen blant kvinner heller enn å gå lei av at menn er ærlige? Anonym poster: 05fcd75f3533d174ff7a4672a4091216 1
Nettinettet Skrevet 5. mai 2013 #30 Skrevet 5. mai 2013 Men hadde det da ikke vært klokere å bekjempe golddiggingen blant kvinner heller enn å gå lei av at menn er ærlige? Anonym poster: 05fcd75f3533d174ff7a4672a4091216 Jeg er ikke lei av at menn er ærlige jeg, men å mene at noen er en goldigger fordi de søker trygghet er ikke ærlighet det er bitterhet! Og nå skriver jo TS ganske svart på hvit i innlegget sitt at det ikke handler om økonomi og, og da blir det ekstra dumt med slike innlegg som det jeg siterte. 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #31 Skrevet 5. mai 2013 Jeg er ikke lei av at menn er ærlige jeg, men å mene at noen er en goldigger fordi de søker trygghet er ikke ærlighet det er bitterhet! Når noen skriver at de søker en mann som kan gi henne trygghet så insinuerer det at hun forventer at han har en masse penger å strø over henne. Tidligere het det, "søker en spandabel mann", men med tanke på at det gir ett litt for tydelig inntrykk av hva dama faktisk er så heter det nå, "søker en mann som kan gi meg (økonomisk) trygghet". Økonomisk står det sjelden der, det er noe jeg la til for å tydeliggjøre hva det er for slags kvinner. Anonym poster: 05fcd75f3533d174ff7a4672a4091216
Nettinettet Skrevet 5. mai 2013 #32 Skrevet 5. mai 2013 Når noen skriver at de søker en mann som kan gi henne trygghet så insinuerer det at hun forventer at han har en masse penger å strø over henne. Anonym poster: 05fcd75f3533d174ff7a4672a4091216 Nei du mener hun insinuerer det. Og du mener det så sterkt at du faktisk ikke får med seg at hun lengre nede i innlegget sier at hun er dritt lei menn som strør om seg med penger for å vinne kvinner. Altså menn som er ute etter goldiggere. Hadde hun vært en goldigger som var ute etter økonomisk trygghet så hadde hun jo likt disse mennene.. Nei det er et par stk av dere menn som må slutte å tenke det verste og bruke egne dårlige erfaringer for å svartmale det motsatte kjønn. Trygghet handler i hovedsak om følelser og ikke penger. Det å ha en mann som man vet hvor man har, som man har tillit til, som man føler tar vare på en på dårlige dager og som er en støttespiller man kan stole på. Ikke tenk det verste om folk, det skaper bare negative følelser i deg selv! 3
orgus Skrevet 5. mai 2013 #33 Skrevet 5. mai 2013 Er ikke så begeistret for dyr egentlig, så da ryker jeg vel :D
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #34 Skrevet 5. mai 2013 Wow, her var det mange bitre pengesterke menn som svarer gitt Men ta det helt med ro, jeg er ikke ute etter hverken dere eller pengene deres, jeg har jobb, eier egen kåk og greier meg utmerket. Men endel av svarene her bekrefter bare at mange menn faktisk er mest opptatt av penger og et overfladisk liv. Ei venninne av meg er gift med en karrieremann, kan ikke si jeg misunner henne. Hun er mye alene og føler seg ofte ensom, sitter med det meste av ansvaret for hjem og barn pluss at hun jobber. Mannen jobber mye, er ofte på møter og reiser. Joda, penger og status har dem, men penger er jammen meg ikke alt! Anonym poster: d86d1244590aab0514dce26f99c8c4ff 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #35 Skrevet 5. mai 2013 Men hadde det da ikke vært klokere å bekjempe golddiggingen blant kvinner heller enn å gå lei av at menn er ærlige? Anonym poster: 05fcd75f3533d174ff7a4672a4091216 Haha! Ærlige menn? Fins det? Nå har jeg hørt det og. For jeg har bare møtt løgnaktige drittsekker. Menn bare juger. Anonym poster: a011ec00f1be9543c7763c239c4c7b82 2
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. mai 2013 #36 Skrevet 5. mai 2013 menn er mest begeistra for å pule det som har fitte! det er så enkelt. noko anna er sjeldan vare....
Inwe Skrevet 5. mai 2013 #37 Skrevet 5. mai 2013 (endret) De finnes, men de dette ikke bare ned i postkassa di. Du må nok gjennom noen drittsekker du også, som alle oss andre Endret 5. mai 2013 av Inwe
Gjest Bud Skrevet 5. mai 2013 #38 Skrevet 5. mai 2013 Jeg er ikke lei av at menn er ærlige jeg, men å mene at noen er en goldigger fordi de søker trygghet er ikke ærlighet det er bitterhet! Og nå skriver jo TS ganske svart på hvit i innlegget sitt at det ikke handler om økonomi og, og da blir det ekstra dumt med slike innlegg som det jeg siterte. Hun skrev også at han gjerne måtte ha et småbruk som hun kunne flytte inn på. Ikke kall meg bitter er du snill, jeg er velutdannet, rik på gods, lykkelig gift og evig kverulerende.
Nettinettet Skrevet 5. mai 2013 #39 Skrevet 5. mai 2013 Hun skrev også at han gjerne måtte ha et småbruk som hun kunne flytte inn på.. Ja for å søke etter en som har et småbruk fra før, når hun kunne tenkte seg å bo på et småbruk, det er jo litt goldiggeraktigt!! *detteblirfordumt* 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #40 Skrevet 5. mai 2013 Wow, her var det mange bitre pengesterke menn som svarer gitt Men ta det helt med ro, jeg er ikke ute etter hverken dere eller pengene deres, jeg har jobb, eier egen kåk og greier meg utmerket. Men endel av svarene her bekrefter bare at mange menn faktisk er mest opptatt av penger og et overfladisk liv. Ei venninne av meg er gift med en karrieremann, kan ikke si jeg misunner henne. Hun er mye alene og føler seg ofte ensom, sitter med det meste av ansvaret for hjem og barn pluss at hun jobber. Mannen jobber mye, er ofte på møter og reiser. Joda, penger og status har dem, men penger er jammen meg ikke alt! Anonym poster: d86d1244590aab0514dce26f99c8c4ff What she said. Hilsen en mann. Anonym poster: 9842a302d9745d2050c6f753aaac7a10 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå