AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #1 Skrevet 4. mai 2013 Som er godhjerta, snill og omsorgsfull mot både partneren sin og andre mennesker? Som har et stort hjerte for dyr? Som ikke er hensynsløs og egoistisk drittsekker som tror alt dreier seg om dem, statusen deres og penger? Noen som vet hvor slike finnes? Å som ikke bare går etter utseende og hvilken utdanning man har? Jeg har vært på let etter en mann med gode og riktige kvaliteter, en som kan ta vare på meg og som jeg føler meg trygg og verdsatt hos, men disse er visst en utdøende rase? Jer er drittlei av idioter som brifer rundt å turer frem som om hele verden dreier seg om penger, status og dem selv! Jeg vil ha et trygt å godt liv med en normalt oppegående mann med sunne verdier. Gjerne en som bor på et lite småbruk hvor vi kan ha dyr, natur, fred og ro rundt oss. Finnes dere fortsatt? Eller er de fleste menn kun opptatt av penger og karriere? Anonym poster: d86d1244590aab0514dce26f99c8c4ff 4
Kjetil.. Skrevet 4. mai 2013 #2 Skrevet 4. mai 2013 De finnes det mange av, men hvor finner man dem? Jo, gjerne ute på småbrukene sine der de tar vare på hus å gård. Er kanskje ikke videre lett å få kontakt med disse uten å besøke de rundt i bygdene? Ellers kan jeg si at det finnes mange godhjerta, snille, omsorgsfulle kjernekarer rundt i byene omkring, men det er kanskje ikke de mest høylytte og krever litt leting. Det er millioner av kvinner som leter etter millioner av menn som leter etter disse samme kvinnene. 1
Gjest .-L-. Skrevet 4. mai 2013 #3 Skrevet 4. mai 2013 Vel, jeg er ikke så opptatt av dyr, men er opptatt av folka rundt meg, og at de har det bra
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #4 Skrevet 4. mai 2013 Er selv ikke så veldig opptatt av status og penger selv, men synes heller ikke så mye om gårdslivet akkurat. Anonym poster: 9842a302d9745d2050c6f753aaac7a10
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #5 Skrevet 4. mai 2013 Hehe, nå mente jeg ikke akkurat å drive gård med melkekuer å sånt da, men et koslig lite småbruk der det et plass til et par hunder, noen katter. Mer et landssted hvor man kan finne roen å nyte naturen Anonym poster: d86d1244590aab0514dce26f99c8c4ff
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #6 Skrevet 4. mai 2013 Nei, etter å oppleve gjennom årene at kvinner ikke vil ha dem slik blir de bitre og slemme. Anonym poster: ff6d6532d82e89ad13b172df85d239f3 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #8 Skrevet 4. mai 2013 http://www.tvnorge.n...r/g-y-pa-landet Anonym poster: 0d6c022783d61b69398633917fbcb0d8
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #9 Skrevet 4. mai 2013 ...en som kan ta vare på meg... Eller er de fleste menn kun opptatt av penger og karriere? Ironisk. Ironisk at du spør etter menn som ikke er opptatt av penger og karriere når du selv er det. Anonym poster: 05fcd75f3533d174ff7a4672a4091216 3
Gjest Katten. Skrevet 4. mai 2013 #10 Skrevet 4. mai 2013 'If there's anything aboard this ship, more important than my ego, I want it hunted down and shot.' 1
Nettinettet Skrevet 4. mai 2013 #11 Skrevet 4. mai 2013 Som er godhjerta, snill og omsorgsfull mot både partneren sin og andre mennesker? Som har et stort hjerte for dyr? Som ikke er hensynsløs og egoistisk drittsekker som tror alt dreier seg om dem, statusen deres og penger? Anonym poster: d86d1244590aab0514dce26f99c8c4ff Jepp, jeg var på date med en av de i går! Han har ikke småbruk da, og har ikke interesse av det heller, for han trives i "storbyen" men kommer egentlig fra ei bygd så det ligger nok noe i det Kjetil sa over her! 1
Collan Skrevet 4. mai 2013 #12 Skrevet 4. mai 2013 Jeg kan svare ja for nesten alt du etterlyser, problemet mitt er at jeg er sjenert overfor jenter. Jeg sitter ikke alene hjemme hele tiden, jeg har fritidsinteresser der jeg treffer mennesker av begge kjønn, men jeg har vel egentlig aldri opplevd noen tilnærmelser fra kvinner. Ei heller ser jeg ut som en lassis. Jeg kler meg stort sett i vanlige hverdagsklær, og har fått høre både fra kvinner og kvinner jeg ikke kjenner at jeg ser bra ut. Hva hjelper det når man har en stor bagasje fra oppveksten som gjør at bare tanken på å ta et lite initiativ overfor kvinner gjør meg tørr i munnen og gir meg hjertebank? Uansett, svaret på ditt spørsmål er at det fins mange slike menn, men en del av oss er nok ganske sjenerte. 1
Sommee Skrevet 4. mai 2013 #13 Skrevet 4. mai 2013 Jeg kan svare ja for nesten alt du etterlyser, problemet mitt er at jeg er sjenert overfor jenter. Jeg sitter ikke alene hjemme hele tiden, jeg har fritidsinteresser der jeg treffer mennesker av begge kjønn, men jeg har vel egentlig aldri opplevd noen tilnærmelser fra kvinner. Ei heller ser jeg ut som en lassis. Jeg kler meg stort sett i vanlige hverdagsklær, og har fått høre både fra kvinner og kvinner jeg ikke kjenner at jeg ser bra ut. Hva hjelper det når man har en stor bagasje fra oppveksten som gjør at bare tanken på å ta et lite initiativ overfor kvinner gjør meg tørr i munnen og gir meg hjertebank? Uansett, svaret på ditt spørsmål er at det fins mange slike menn, men en del av oss er nok ganske sjenerte. http://www.sjekkeskolen.no/
Sweet77 Skrevet 4. mai 2013 #14 Skrevet 4. mai 2013 Som er godhjerta, snill og omsorgsfull mot både partneren sin og andre mennesker? Som har et stort hjerte for dyr? Som ikke er hensynsløs og egoistisk drittsekker som tror alt dreier seg om dem, statusen deres og penger? Noen som vet hvor slike finnes? Å som ikke bare går etter utseende og hvilken utdanning man har? Jeg har vært på let etter en mann med gode og riktige kvaliteter, en som kan ta vare på meg og som jeg føler meg trygg og verdsatt hos, men disse er visst en utdøende rase? Jer er drittlei av idioter som brifer rundt å turer frem som om hele verden dreier seg om penger, status og dem selv! Jeg vil ha et trygt å godt liv med en normalt oppegående mann med sunne verdier. Gjerne en som bor på et lite småbruk hvor vi kan ha dyr, natur, fred og ro rundt oss. Finnes dere fortsatt? Eller er de fleste menn kun opptatt av penger og karriere? Anonym poster: d86d1244590aab0514dce26f99c8c4ff ..Det er en mann du ser etter?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #15 Skrevet 4. mai 2013 Ironisk. Ironisk at du spør etter menn som ikke er opptatt av penger og karriere når du selv er det. Anonym poster: 05fcd75f3533d174ff7a4672a4091216 Å ta vare på noen betyr ikke nødvendigvis å betale for dem. Derp. Anonym poster: 917ff95ca430aca05bdf45981c556973 2
Guybrush Skrevet 4. mai 2013 #16 Skrevet 4. mai 2013 De fleste menn er opptatt av ryddig økonomi og jobb/utdannelse hos partner hvis de selv har disse egenskapene. Like barn leker best. Om du har en milelange liste over krav til mannen mens du selv griner på nesa over elementære punkter som de nevnt over. Betyr dette at du ikke har god økonomi og bryr deg lite omjobb/utdanning? IIsåfall bør du kanskje fokusere på noen som mener det samme. Men det betyr jo da stort sett at dere kommer til å måtte leve sparsommelig og fra måned til måned. Du bør dessuten kutte ut å rakke ned på sunne verdier som det å ha en romslig økonomi og å bry seg om jobben sin. At du ikke bryr deg gir deg ingen rett til å rakke ned på andre.
Gjest Reza08 Skrevet 4. mai 2013 #17 Skrevet 4. mai 2013 Selvfølgelig finnes disse mannfolkene der ute. Jeg er an av dem. Har alle de menneskelige egenskapene som skal til.
Charlie. Skrevet 4. mai 2013 #18 Skrevet 4. mai 2013 (endret) Finnes dere fortsatt? Eller er de fleste menn kun opptatt av penger og karriere? Anonym poster: d86d1244590aab0514dce26f99c8c4ff Jeg tror at å være opptatt av status, karriere og penger er sunt til en viss grad. Dersom menn ikke var opptatt av dette ville vi neppe levd med den velstanden vi har i dag. Menn vil alltid konkurrere seg imellom (men noen er selvsagt mer opptatt av dette enn andre). I tillegg foretrekker kvinner suksessfulle og målrettede menn, noe som i seg selv er en drivkraft for noen menn. Endret 4. mai 2013 av Charlie.
-Jiinxs- Skrevet 4. mai 2013 #19 Skrevet 4. mai 2013 (endret) Ja Edit: Og hadde vært kjekt å truffet en jente som er det du beskriver TS. Endret 4. mai 2013 av -Leon-
Gjest TJ Oshie Skrevet 4. mai 2013 #20 Skrevet 4. mai 2013 Som er godhjerta, snill og omsorgsfull mot både partneren sin og andre mennesker? Som har et stort hjerte for dyr? Som ikke er hensynsløs og egoistisk drittsekker som tror alt dreier seg om dem, statusen deres og penger? Noen som vet hvor slike finnes? Å som ikke bare går etter utseende og hvilken utdanning man har? Jeg har vært på let etter en mann med gode og riktige kvaliteter, en som kan ta vare på meg og som jeg føler meg trygg og verdsatt hos, men disse er visst en utdøende rase? Jer er drittlei av idioter som brifer rundt å turer frem som om hele verden dreier seg om penger, status og dem selv! Jeg vil ha et trygt å godt liv med en normalt oppegående mann med sunne verdier. Gjerne en som bor på et lite småbruk hvor vi kan ha dyr, natur, fred og ro rundt oss. Finnes dere fortsatt? Eller er de fleste menn kun opptatt av penger og karriere? Anonym poster: d86d1244590aab0514dce26f99c8c4ff Ja vi finnes, men ikke på fylla hver helg eller i vennekretsen din, hvis du bare kjenner slike menn. Peil deg inn en ny omgangskrets.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå