Klaine Skrevet 4. mai 2013 #21 Skrevet 4. mai 2013 Jeg hater han ikke. Jeg syns han har en fin sangstemme og er flink i det han holder på med (til tross for at selve musikken han lager absolutt ikke er min smak). Men inntrykket mitt av han er ekkelt. Han virker som en bortskjemt drittunge. Og hvorfor er det sånn at om noen ikke liker en kjendis så betyr det at man er sjalu?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #22 Skrevet 4. mai 2013 Han er sikkert en fin fyr - men jeg skjønner ikke hvordan folk kan stå så fast ved at han har så fantastisk personlighet? Det kan man vel ikke si noen ting om før man har møtt vedkommende(dette gjelder jo ikke bare han) Greit, han har besøk mange barnesykehus osvosv, det betyr ikke at han er et fantastisk menneske. Kanskje han er det, kanskje ikke. Anonym poster: ac2f52680f677a1a14d7a177f64f023a
Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. mai 2013 #23 Skrevet 4. mai 2013 Justin Bieber er et produkt levert av Universal. Hvor den lille guttungen fra YouTube ble av, er usikkert. Ja han er musikalsk og han ser bra ut. Men han er ikke lenger en unik person, men mer et unikt produkt. De vet hva de skal gjøre for å trykke på alle knappene til ungjentene og tjene fett med penger på bekostning av en guttunge. Lurer på om han flipper snart jeg. De fleste unge stjerner med så stor suksess, har jo gått dukken.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #24 Skrevet 4. mai 2013 Justin Bieber er et produkt levert av Universal. Hvor den lille guttungen fra YouTube ble av, er usikkert. Ja han er musikalsk og han ser bra ut. Men han er ikke lenger en unik person, men mer et unikt produkt. De vet hva de skal gjøre for å trykke på alle knappene til ungjentene og tjene fett med penger på bekostning av en guttunge. Lurer på om han flipper snart jeg. De fleste unge stjerner med så stor suksess, har jo gått dukken. Enig. Etter alt dette snakket om dette popfenomenet, måtte jeg se noen youtube-videoer av gutten, og syns han var flink og litt særegen helt i begynnelsen. Men så gikk han fra dette... Til dette.. http://www.youtube.com/watch?v=HXurJSykN_o Anonym poster: ee08c17fe5ca45f1e02e7508b5cad344
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #25 Skrevet 4. mai 2013 Stemmen hans har endret seg etter han kom i stemmeskiftet ja. Men video nr 2 var det jo dårlig lyd og produksjon på virket det som. Denne viser bedre stemmen hans etter stemmeskiftet: Anonym poster: 9f195b8190ebdbf8182e0f384cdcc7c7
Gjest avocadoen Skrevet 4. mai 2013 #26 Skrevet 4. mai 2013 Jeg er ikke fan og hører ikke på musikken hans, men jeg syns det blir feil å si at han ikke har utseendet og stemmen. Etter å ha sett noen youtube-videoer av ham, så hører jo jeg også at han har en fin stemme, og kjekk er han også (som er mye av årsaken til at jentene liker ham), og hvordan vet du om han er gavmild eller ikke? Anonym poster: ee08c17fe5ca45f1e02e7508b5cad344 Hver sin smak som blir sagt over her. Jeg synes ikke gutten er fin i det hele tatt. Han ser ut som en liten guttunge, og jeg liker mannfolk med hår på brystkassa og som er en god del mer breiskuldra enn han.Liker ikke tynne gutter. Ikke liker jeg musikken heller. Du får høre på Billy Joel. Det er en mann som kan å synge!
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #27 Skrevet 4. mai 2013 Hver sin smak som blir sagt over her. Jeg synes ikke gutten er fin i det hele tatt. Han ser ut som en liten guttunge, og jeg liker mannfolk med hår på brystkassa og som er en god del mer breiskuldra enn han.Liker ikke tynne gutter. Ikke liker jeg musikken heller. Du får høre på Billy Joel. Det er en mann som kan å synge! Han er jo en liten guttunger. Så da synes jeg det greit at han ser ut som en og Anonym poster: 9f195b8190ebdbf8182e0f384cdcc7c7
Gjest avocadoen Skrevet 4. mai 2013 #28 Skrevet 4. mai 2013 Han er jo en liten guttunger. Så da synes jeg det greit at han ser ut som en og Anonym poster: 9f195b8190ebdbf8182e0f384cdcc7c7 Er han 19? Om han er det, så finnes det jo mange gutter på 19-20 som ser mye mer mandig ut enn det han gjør synes jeg. Men sånn er det jo med jenter og. Noen ser yngre ut enn andre i samme alder så
Gjest Reza08 Skrevet 4. mai 2013 #29 Skrevet 4. mai 2013 Til de som mener at han kan overse fansen som har betalt flere tusen ekstra for å få en slik spesialbillett, så er svaret selvfølgelig ja. Blir kanskje litt mye jobb med så mange, men det er tross alt en del av jobben hans. Dette har han valgt av egen vilje. Han kommer med ganske mange overfladiske erklæringer til fansen sin, men han gidder ikke å gi dem veldig mye tilbake. Greit, et tidsskjema skal følges, men noe av tiden er sikkert satt av til å møte disse, og da bør han være profesjonell. Uten fansen blir han ingen stor artist mye lenger. De bør helt klart få litt valuta for pengene. Arrogant av han å ikke gjøre det hver gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå