AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #1 Skrevet 3. mai 2013 Skjønner ærlig talt ikke hvorfor folk hater Justin. Han er en talentfull, kjekk ung mann og har en aldeles bra personlighet. Han er også definitivt den kjendisen som bryr seg mest om fansen sin. Den eneste grunnen til dette hatet må da være at folk er sjalu. ? Anonym poster: ff10d771990b5bf820c3b491c5515875 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #3 Skrevet 3. mai 2013 Å ikke like noen er vel ikke det samme som å hate? Jeg har mer inntrykk av at det er mange som ikke liker ham og musikken, ikke at det er mange som hater ham. Men han er da vel ikke et flott forbilde? Doprøykende dude. Fansen må han selvsagt ta vare på. Uten fansen er han jo ingenting. Anonym poster: 717428117a92b80e46fcf6f3421c35ef 4
Gjest Belle Gunnes Skrevet 3. mai 2013 #4 Skrevet 3. mai 2013 Hater han virkelig ikke. Jeg har bare null respekt for duden og den såkalte musikken hans. 1
Gjest Elseby13 Skrevet 3. mai 2013 #5 Skrevet 3. mai 2013 Jeg hater ikke jb, han er flink sanger og danser. Tiden vil vise om han har noe mer å fare med. Det jeg ikke skjønner, er småjente-hysteriet.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #6 Skrevet 3. mai 2013 Han er også definitivt den kjendisen som bryr seg mest om fansen sin. Hva med de som betalte flere tusen for meet and greet, hvor han ikke gadd hilse på dem en gang? Denne "mannen" er et produkt av musikkindustrien, og jeg synes bare synd på ham. Anonym poster: d3119d8f89a5c06ea81e9f3a79985bfe
Gjest Reza08 Skrevet 3. mai 2013 #7 Skrevet 3. mai 2013 Kan vel ikke si at jeg direkte hater Bieber, men alt med han gir avsmak. Musikken hans er ikke spesielt god, han bryr seg lite om fansen, og driver med dop. Enig med AB over at han virker noe arrogant når han ikke gidder å en gang hilse på alle de som har betalt flere tusen ekstra for å få noen minutter sammen med han. Taylor Swift derimot, er en av de nyere aritstene som virkelig har alt det Bieber ikke har. Sangstemme, utseende, jordnær, gavmild og tar seg litt tid sammen med fansen uten for mye betaling. Dette er noe som gjør hun til en langt bedre artist enn denne bråkebøtta her.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #8 Skrevet 3. mai 2013 Kan vel ikke si at jeg direkte hater Bieber, men alt med han gir avsmak. Musikken hans er ikke spesielt god, han bryr seg lite om fansen, og driver med dop. Enig med AB over at han virker noe arrogant når han ikke gidder å en gang hilse på alle de som har betalt flere tusen ekstra for å få noen minutter sammen med han. Taylor Swift derimot, er en av de nyere aritstene som virkelig har alt det Bieber ikke har. Sangstemme, utseende, jordnær, gavmild og tar seg litt tid sammen med fansen uten for mye betaling. Dette er noe som gjør hun til en langt bedre artist enn denne bråkebøtta her. Jeg er ikke fan og hører ikke på musikken hans, men jeg syns det blir feil å si at han ikke har utseendet og stemmen. Etter å ha sett noen youtube-videoer av ham, så hører jo jeg også at han har en fin stemme, og kjekk er han også (som er mye av årsaken til at jentene liker ham), og hvordan vet du om han er gavmild eller ikke? Anonym poster: ee08c17fe5ca45f1e02e7508b5cad344 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #9 Skrevet 3. mai 2013 Kan vel ikke si at jeg direkte hater Bieber, men alt med han gir avsmak. Musikken hans er ikke spesielt god, han bryr seg lite om fansen, og driver med dop. Enig med AB over at han virker noe arrogant når han ikke gidder å en gang hilse på alle de som har betalt flere tusen ekstra for å få noen minutter sammen med han. Taylor Swift derimot, er en av de nyere aritstene som virkelig har alt det Bieber ikke har. Sangstemme, utseende, jordnær, gavmild og tar seg litt tid sammen med fansen uten for mye betaling. Dette er noe som gjør hun til en langt bedre artist enn denne bråkebøtta her. Han driver ikke med dop. Greit han røykte weed, men han er ingen dopbruker. Justin har definitivt utseende med seg og dersom du ikke synes han er flink til å synge, så må du nok høre om igjen. Den gutten har en fantastisk stemme. Ikke gavmild? Han ga bort millioner dollar til div. veldedighet. Anonym poster: ff10d771990b5bf820c3b491c5515875 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #10 Skrevet 3. mai 2013 Hva med de som betalte flere tusen for meet and greet, hvor han ikke gadd hilse på dem en gang? Denne "mannen" er et produkt av musikkindustrien, og jeg synes bare synd på ham. Anonym poster: d3119d8f89a5c06ea81e9f3a79985bfe Folk glemmer at han bare er 19 år!!! Han har et utrolig stort press på seg og ærlig talt, har ikke alle en dårlig dag?Greit så var han kanskje litt uhøflig på noen av MG eventsene, men det finnes også maaaange Mg der han har vært supergrei. Synes at folk er ute etter "å ta han". Anonym poster: ff10d771990b5bf820c3b491c5515875 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #11 Skrevet 3. mai 2013 Han driver ikke med dop. Greit han røykte weed, men han er ingen dopbruker. Justin har definitivt utseende med seg og dersom du ikke synes han er flink til å synge, så må du nok høre om igjen. Den gutten har en fantastisk stemme. Ikke gavmild? Han ga bort millioner dollar til div. veldedighet. Anonym poster: ff10d771990b5bf820c3b491c5515875 Reagerer også på at folk blir stemplet som "dopbrukere" om de gjør ett feilsteg og angrer på det i ettertid. Da er en ikke en dopbruker. Anonym poster: ee08c17fe5ca45f1e02e7508b5cad344 2
kills Skrevet 3. mai 2013 #12 Skrevet 3. mai 2013 Hva med de som betalte flere tusen for meet and greet, hvor han ikke gadd hilse på dem en gang? Denne "mannen" er et produkt av musikkindustrien, og jeg synes bare synd på ham. Anonym poster: d3119d8f89a5c06ea81e9f3a79985bfe Det er vanlig praksis hos alle artister som selger Meet & Greet pakker, ikke bare hos Bieber. Skulle trodd noen som jobber i det teamet har interesse av å småprate med 100 ulike mennesker før hver eneste konsert. Selvfølgelig er det på grunn av pengene. 1
blueberries Skrevet 3. mai 2013 #13 Skrevet 3. mai 2013 Kan ikke si han er spesielt talentfull akkurat. Finnes artister som skriver sine egne sanger, spiller instrument og synger pent. Skjønner ikke hva som er så spesielt med han.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #14 Skrevet 3. mai 2013 Han driver ikke med dop. Greit han røykte weed, men han er ingen dopbruker. Justin har definitivt utseende med seg og dersom du ikke synes han er flink til å synge, så må du nok høre om igjen. Den gutten har en fantastisk stemme. Ikke gavmild? Han ga bort millioner dollar til div. veldedighet. Anonym poster: ff10d771990b5bf820c3b491c5515875 Hva med hans besteforeldre? Som han vokste opp hos? Han ga dem ikke en eneste dollar. Anonym poster: 51f4cf8a1a024ca88d2986825106935a
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #15 Skrevet 3. mai 2013 Kan ikke si han er spesielt talentfull akkurat. Finnes artister som skriver sine egne sanger, spiller instrument og synger pent. Skjønner ikke hva som er så spesielt med han. Han skriver en del av sangene selv, spiller trommer, gitar og piano selv og synger rent og pent. Det er vel det som er spesielt med han. Hva med hans besteforeldre? Som han vokste opp hos? Han ga dem ikke en eneste dollar. Anonym poster: 51f4cf8a1a024ca88d2986825106935a Han har kjøpt en farm til de. Anonym poster: 9f195b8190ebdbf8182e0f384cdcc7c7 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #16 Skrevet 3. mai 2013 Det er jo helt greit at man ikke liker musikktypen og sånn, men å si at han ikke har talent er jo helt bak mål. Da vet man ikke mye om han. Han er jo utrolig musikalsk. Neida, jeg er ikke Belieber. Er godt voksen, men jeg klarer å se forbi tenåringshysteriet. Anonym poster: 9f195b8190ebdbf8182e0f384cdcc7c7 2
kills Skrevet 3. mai 2013 #17 Skrevet 3. mai 2013 Hva med hans besteforeldre? Som han vokste opp hos? Han ga dem ikke en eneste dollar. Anonym poster: 51f4cf8a1a024ca88d2986825106935a Hva VET du om det? Man skal ikke tro på alt man leser. 1
humalla Skrevet 3. mai 2013 #18 Skrevet 3. mai 2013 For dere som tror at Justin har røyka weed! Det var ikke Justin, det var Robin Verrecas etter det ryktene sier. Og hva så om han røyker? Det er normalt i USA og er ingen dårlig person av den grunn. Uansett, jeg liker Justin. Kanskje mere før enn nå, men syntes han er en talentfull gutt, og jeg beudrer han for at han takler hverdagen såpass som han gjør. Tenk å måtte høre på hyling dagen lang og ha paparazzier som forfølger deg dagen lang. Hadde det vært meg så tror jeg at jeg måtte ha blitt tvangsinnlagt. Ja, han har skjelt ut paparazzier før, men hvem hadde ikke gjort det? De er helt forferdelige og sier utrolig mye dritt til han bare for å få han til å reagere nagativt. Syntes han er flink
Ghost Hunter Skrevet 3. mai 2013 #19 Skrevet 3. mai 2013 Hater han ikke, og jeg tviler på at det er så mange som gjør det. Kanskje de tror at de hater han, men går det egentlig an å virkelig hate en man ikke kjenner? Han har ikke gjort noe vondt mot noen heller (såvidt jeg vet hvertfall) Men jeg er ikke fan. Han har kanskje et pr ok sanger og det er det. Og han er sikkert grei som de fleste andre Sikkert en del som er sjalu ja, men også lei av å se trynet hans i avisen. Man må så klart ikke lese om han, men han er der allikevel
Samaysa Skrevet 3. mai 2013 #20 Skrevet 3. mai 2013 (endret) Klart det er kjipt for fansen som kjøpte meet and greet at han ikke akkurat han ikke var særlig imøtekommende, men samtidig så skjønner jeg han. Det er en del av jobben hans, og det er klart at det ikke er like spesielt for han å møte hyllende fjortisjenter som det er for fjortisjentene å møte han. Jeg skjønner godt at han blir dritlei. Når det gjelder resten, synes jeg faktisk han er en ok artist. Han kan synge, han er god til å opptre, pen og har noen fengende sanger. Klart man kan ha forskjellig musikksmak, men samtidig synes jeg det er teit med folk som hater en person som de aldri har møtt. Endret 3. mai 2013 av Samaysa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå