AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #141 Skrevet 30. juli 2013 Bare tull! Har vært på Huk tre ganger i løpet av de siste to ukene og det er ikke i nærheten av 40% damer. Det er vanligvis 10% og maks opp mot 20-25%. Og da er de aller aller fleste i par. Du høres mest ut som en som har dratt ditt for å sjekke damer og først og fremst vært opptatt av de som ikke er med partner, ikke er fotomodeller og ikke er for gamle eller for unge. Men hvis det er det som er innstillingen din så er det greit at du er skuffet og ikke kommer igjen. Menn som kommer kun for å sjekke nakne damer er ikke akkurat drømmegjestene. Anonymous poster hash: 85afd...349 3
Heeyaa Skrevet 30. juli 2013 #142 Skrevet 30. juli 2013 Du høres mest ut som en som har dratt ditt for å sjekke damer og først og fremst vært opptatt av de som ikke er med partner, ikke er fotomodeller og ikke er for gamle eller for unge. Men hvis det er det som er innstillingen din så er det greit at du er skuffet og ikke kommer igjen. Menn som kommer kun for å sjekke nakne damer er ikke akkurat drømmegjestene. Kommer absolutt ikke for å sjekke damer men jeg kommer dit fordi jeg synes det er spennende ja. Og det trenger ikke være noe supermodeller nei, en vanlig pen dame er mer enn nok. Problemet er at det er veldig få og enkelt her inne prøver å få det til at det er så mange damer der. Noe som er tull.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #143 Skrevet 30. juli 2013 Kommer absolutt ikke for å sjekke damer men jeg kommer dit fordi jeg synes det er spennende ja. Og det trenger ikke være noe supermodeller nei, en vanlig pen dame er mer enn nok. Problemet er at det er veldig få og enkelt her inne prøver å få det til at det er så mange damer der. Noe som er tull. Jeg telte selv over fire hundre og du påstår at hele innlegget er "bare tull". Siden jeg vet at jeg kan telle og vet at jeg gjorde det så burde jeg selvfølgelig ikke ta innlegget ditt alvorlig. Når du påstår at jeg lyver/ikke kan telle så er det lite jeg kan gjøre med det. Når det kommer til andelen kvinner så telte jeg ikke men gav mitt overslag. Jeg har nå spurt hun som jeg pleier å dra dit sammen med om hennes overslag. Hun svarte at hun virkelig ikke var opptatt av hvor mange andre damer som var der og drev og telte det. Men hun mente at ditt overslag i hvertfall var feil og mente at det pleide å ligge mellom 20% og 35%. Anonymous poster hash: 85afd...349
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #144 Skrevet 13. august 2013 Kommer absolutt ikke for å sjekke damer men jeg kommer dit fordi jeg synes det er spennende ja. Og det trenger ikke være noe supermodeller nei, en vanlig pen dame er mer enn nok. Problemet er at det er veldig få og enkelt her inne prøver å få det til at det er så mange damer der. Noe som er tull. Jeg har vært på en ny tur innom Huk siden sist og telte over 400 mennesker. På plenen oppå odden mot tekstilstranden er det nærmest 100% menn. På resten av området er det også mange damer. Jeg tror fortsatt at det er ca 1/3 damer. Innenfor en sirkel med 10-12m radius rundt meg var det 8 damer og omtrent like mange menn. Seks av damene var i par mens to kom alene. Naturiststranden på Huk må være et av de sikreste stedene å bade/sole seg både påkledd og naken/toppløs. Det er ikke mange som hadde turt å leke med mobilkamera eller gjort uakseptable tilnærmelser der. Og hvis de hadde gjort det ville det ikke tatt lang tid før noen hadde satt en stopper for det. Anonymous poster hash: 85afd...349
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #145 Skrevet 31. august 2013 Uff. Nå begynner det å bli litt for kaldt til Naken-Huk, men kanskje i helga? Anonymous poster hash: 61188...2b4
miramis Skrevet 31. august 2013 #146 Skrevet 31. august 2013 Deilig da Bakdelen er at man blir så kåt av det...hehe. Kos deg Gris, håper du aldri går på nakenstrand. Slike som deg som ødelegger for andre. 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #147 Skrevet 15. september 2013 Årets sesong er over. Har hatt noen nydelige opplevelser både her hjemme og i Spania. Nå er det bare å glede seg til neste sommer og finne ut av nye steder man vil oppleve. Kom gjerne med forslag på fine nakenstrender i Alicanteområdet. Og hvordan er det med Hellas og Italia? Mange fine strender hvor man kan sole seg naken der?Anonymous poster hash: 63045...42f
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #148 Skrevet 9. juli 2015 TIPS TIL LESERNE HER INNE. I år må du prøve å sole deg naken. Det er bare herlig. Kjenne luften overalt. Hoppe i vannet uten våte klær etterpå. Slippe hvite felt. Men HVOR skal du gjøre det? Midt i Oslo. På Huk på Bygdøy. Bare hopp på 30-bussen, gå av ved endeholdeplassen Huk. Gå til høyre ved kiosken. Finn deg plass på plenen. Trekk av klærne. (Litt rart første gangen). Alle andre er nakne også. Ingen bryr seg. Det er stillere enn på den andre stranden. Litt flere menn enn damer. Har de skjønt noe vi ikke har skjønt? Du blir nok hekta, som meg, og reiser aldri på ferie der du må vase rundt i bikini. Prøv det. Jeg angrer bare på en ting. At jeg ikke prøvde det før. Ha en fin sommer, med og uten bikini/shorts. Anonymous poster hash: 61188...2b4 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #149 Skrevet 13. juli 2015 TIPS TIL LESERNE HER INNE. I år må du prøve å sole deg naken. Det er bare herlig. Kjenne luften overalt. Hoppe i vannet uten våte klær etterpå. Slippe hvite felt. Men HVOR skal du gjøre det? Midt i Oslo. På Huk på Bygdøy. Bare hopp på 30-bussen, gå av ved endeholdeplassen Huk. Gå til høyre ved kiosken. Finn deg plass på plenen. Trekk av klærne. (Litt rart første gangen). Alle andre er nakne også. Ingen bryr seg. Det er stillere enn på den andre stranden. Litt flere menn enn damer. Har de skjønt noe vi ikke har skjønt? Du blir nok hekta, som meg, og reiser aldri på ferie der du må vase rundt i bikini. Prøv det. Jeg angrer bare på en ting. At jeg ikke prøvde det før. Ha en fin sommer, med og uten bikini/shorts.Anonymous poster hash: 61188...2b4 Du har ennå ikke gitt deg......Anonymous poster hash: 924d4...66c 2
Sannerlig Skrevet 13. juli 2015 #150 Skrevet 13. juli 2015 Du har ennå ikke gitt deg......Anonymous poster hash: 924d4...66c Han har kamera klar;) 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #152 Skrevet 15. juli 2015 Han har kamera klar;) Fotografering på naturisstrender er forbudt. Straffes etter straffelovens paragrafer 390a, 201 og åndsverkslovens 45c. Hvorfor skal folk være så fordomsfulle i forhold til folk som foretrekker å bade/sole seg nakne og tillegge de seksuelle motiver eller kikker/eksponeringsmotiver? Kan man ikke bare akseptere at noen bryr seg litt mindre om kulturelle regler enn andre uten å tillegge de andre motiver? Dette er jo akkurat like sprøtt som at konservartive muslimer mener at alle jenter som går i badedrakt eller bikini gjør det for å by seg frem og at de er lette på tråden. Anonymous poster hash: 81b0e...717 3
Gjest Servicetekniker Skrevet 15. juli 2015 #153 Skrevet 15. juli 2015 Sier det som det er jeg... Blir kåt av og sole meg naken og enda mere kåt av og se jenter/damer nakne som soler seg. Så jeg soler meg naken på steder jeg ikke ses eller ser andre..
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #154 Skrevet 15. juli 2015 Sier det som det er jeg... Blir kåt av og sole meg naken og enda mere kåt av og se jenter/damer nakne som soler seg. Så jeg soler meg naken på steder jeg ikke ses eller ser andre.. Hvis du gikk på en nakenstrand så ville du forholdsvis raskt lære at du ikke fikk noen seksuell uttelling. Dermed så ville det etter et par ganger ikke lenger være en seksuell greie for deg. Når bikinimoten var i sin spede begynnelse så var det mange som hadde en forestilling om at menn ville flokke til strendene i horder og gå siklende rundt som ukontrollerte sexmonstre. Slik ble det ikke. Menn lærte fort at bikini ikke betydde sex og bikiniene ble raskt oppfattet mye mindre seksuelt provoserende enn de var i begynnelsen. I dag klarer de fleste menn å oppføre seg rimelig akseptabelt på strendene selv om mange kvinner har på seg bikinier. Det virker også faktisk som om det er et mindretall menn på de fleste strender til tross for alle bikiniene. Anonymous poster hash: 81b0e...717 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #155 Skrevet 15. juli 2015 Jeg har et lem på 20 cm i slapp tilstand, så tror ikke fruen ville satt pris på alle siklende jenter som hadde beundret vidunderet.Anonymous poster hash: 5ec1b...48d 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #156 Skrevet 15. juli 2015 Jeg har et lem på 20 cm i slapp tilstand, så tror ikke fruen ville satt pris på alle siklende jenter som hadde beundret vidunderet.Anonymous poster hash: 5ec1b...48d Med jenter mener du vel damer på 60? For der er de du ser på nudiststrendene.Anonymous poster hash: 924d4...66c 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #157 Skrevet 16. juli 2015 Jeg har et lem på 20 cm i slapp tilstand, så tror ikke fruen ville satt pris på alle siklende jenter som hadde beundret vidunderet. Blir hun sjalu på bestemødre? Anonymous poster hash: 791de...274 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #158 Skrevet 16. juli 2015 Blir hun sjalu på bestemødre?Anonymous poster hash: 791de...274 Er ikke bare eldre som soler seg naken. Spørs hvor du drar.Anonymous poster hash: 5ec1b...48d
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #159 Skrevet 16. juli 2015 Er ikke bare eldre som soler seg naken. Spørs hvor du drar.Anonymous poster hash: 5ec1b...48d I utlandet er det flere yngre. På de norske strendene er de eldre i flertallet. Med noen få unntak.Anonymous poster hash: 924d4...66c
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #160 Skrevet 16. juli 2015 I utlandet er det flere yngre. På de norske strendene er de eldre i flertallet. Med noen få unntak.Anonymous poster hash: 924d4...66c I nitti år mellom 1900 og ca 1990 var gjennomsnittsladeren ganske lav. Så sluttet plutselig de yngre å komme, spesielt i Norge. I Norge er det færrest yngre på strendene, det er flere som har kroppskomplekser enn i noe annet land, og det er flere som finner det naturlig å dusje i mørket i undertøyet på skolen. Merkelig hvorfor spesielt norske ungdommer så brått har beveget seg mot den ene ytterligheten. Men alle strender er ikke like ille. Spesielt på strendene med mange mennesker er både ungdomsandelen og kvinneandelen rimelig akseptabel. Anonymous poster hash: 85afd...349
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå