Gå til innhold

Sole seg naken.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke farlig i alle fall, uansett.

Bare deilig å ligge der helt naken, sammen med mange andre, slik at du ikke blir sett på som en raring,

hvis du gjør det alene på en holme.

Herlig å gå "over" mange andre nakne, for å svømme helt naken i sjøen.

For så å gå opp igjen, uten våte klær. Alle nakne, bortsett fra noen ferskinger.

Som du vet skipper trusa om en stund. Litt morsomt å se hvor lenge de er der før de tar den av.

Reiser ut i dag, selv om det bare er 22 grader. Skal visst ikke bli bedre på en stund.

Bare MÅÅ være naken ute snart.

Jente 26



Anonymous poster hash: 61188...2b4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var godt å få dette bekreftet, at ikke bare unge, stramme jenter er attraktive. Dette var bare en test, jeg ser ikke slik ut :ler: . Jeg har visst magiske øyne ifølge flere, grønne, lysende.

Grønne, lysende øyne. Jeg så ei slik dame på valgstand for Senterpartiet for noen år siden i spikersuppa. Det var rett før jeg meldte meg rett inn! :)

Noen ganger i livet ser man noe usannsynlig vakkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langøyene gjenåpnes førstkommende lørdag, var visst ikke så farlig å oppholde seg der enn først antatt.

Anonymous poster hash: 924d4...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så vanskelig heller. Du ser en buss det står "30" på i retning Huk.

Du betaler Kr 30 (Kr 50 på bussen). Fra Jernbanetorget ved Oslo S. er det 28 minutter ut.

Gå til høyre ved kiosken. Etter 100 meter har du en stor plen. Ta av deg alt du har og legg deg på den.

Bruk klærne dine som underlag, hvis du ikke har ordnet deg med håndkle. Solkrem kan være greitt.

På plenen: Vogn med brus, kaffe, is og diverse. Gå naken og handle. Litt spess det, første gangen.

Når du ikke gidder lengre, så går bussen tilbake hvert 10 minutt, eller litt sjeldnere på kvelden.

Etter slitsom shopping, tar du (og dine) bare turen raskt ut for å nyte hvor deilig det er å være kliss

naken som et barn. Bikiniene dine blir liggende i skapet etter dette.

Prøv, og fortell her ,hvordan du som fersking følte det.



Anonymous poster hash: 61188...2b4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke farlig i alle fall, uansett.

Bare deilig å ligge der helt naken, sammen med mange andre, slik at du ikke blir sett på som en raring,

hvis du gjør det alene på en holme.

Herlig å gå "over" mange andre nakne, for å svømme helt naken i sjøen.

For så å gå opp igjen, uten våte klær. Alle nakne, bortsett fra noen ferskinger.

Som du vet skipper trusa om en stund. Litt morsomt å se hvor lenge de er der før de tar den av.

Reiser ut i dag, selv om det bare er 22 grader. Skal visst ikke bli bedre på en stund.

Bare MÅÅ være naken ute snart.

Jente 26

Troll much?

Var på Huk fra kl 14 - 17 ca og det var ingen dame på 26 som lå alene der. Lå en eneste dame alene men hun var i 40 årene.

Anonymous poster hash: 791de...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er denne posten i "seksualitet"-tråden egentlig?

Good point.

Anonymous poster hash: 0a3ae...0cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har tips om nakenstrender i nærheten av Alicante i Spania?

Anonymous poster hash: 63045...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips om nakenstrender i nærheten av Alicante i Spania?

Anonymous poster hash: 63045...42f

Ute på Cabo de las Huertas er det to strender som er merket Nudist; Cala de la Palmera og Playa de Cala Cantalars.

Har du bil, så.......

Det skal også være flere strender lengre sør, som sør for Guardamar del Segura nord for Torrevieja .

Nord for Benidorm og Altea er det også flere strender man kan være naken.

Det beste er å ta seg en dag med bil og reise innom alle strendene og se om det er nakne mennesker der, da får du oversikt over de beste stedene.

De fleste Spanske strender utenfor bysentra (naturstrender) er ofte "clothing optional".

Liste over strender som er merket naturist; http://www.costablanca.org/CatalogoProducto.aspx?tipo=667&Nudista=true&id=4233&ide=4241&idp=4233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll much?Var på Huk fra kl 14 - 17 ca og det var ingen dame på 26 som lå alene der. Lå en eneste dame alene men hun var i 40 årene. Anonymous poster hash: 791de...274

Personen som skrev dette er nok et troll ja. Pleide å skrive lignende innlegg på forumet på sol før, lett å kjenne igjen stilen til vedkommende. Tragisk...

Anonymous poster hash: 924d4...66c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute på Cabo de las Huertas er det to strender som er merket Nudist; Cala de la Palmera og Playa de Cala Cantalars.

Har du bil, så.......

Det skal også være flere strender lengre sør, som sør for Guardamar del Segura nord for Torrevieja .

Nord for Benidorm og Altea er det også flere strender man kan være naken.

Det beste er å ta seg en dag med bil og reise innom alle strendene og se om det er nakne mennesker der, da får du oversikt over de beste stedene.

De fleste Spanske strender utenfor bysentra (naturstrender) er ofte "clothing optional".

Liste over strender som er merket naturist; http://www.costablanca.org/CatalogoProducto.aspx?tipo=667&Nudista=true&id=4233&ide=4241&idp=4233

Takk for tipsene! Vi har egentlig ikke tenkt å ha bil,men skal sjekke ut tipsene. Nå gleder jeg meg veldig til ferie med nakenbading/soling!

Anonymous poster hash: 63045...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ligger dette på seksualitet.

Finner noen det seksuelt opphissende på en nudiststrand bør de pelle seg vekk. Er ikke et sted for pervoer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ligger dette på seksualitet.

Finner noen det seksuelt opphissende på en nudiststrand bør de pelle seg vekk. Er ikke et sted for pervoer.

Nakensoling kan vel skje litt mer bortgjemt enn på en nudiststrand, og påføring av solkrem på sin kjæres deilige kropp kan fort plassere diskusjonen innunder kategorien for seksualitet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakensoling kan vel skje litt mer bortgjemt enn på en nudiststrand, og påføring av solkrem på sin kjæres deilige kropp kan fort plassere diskusjonen innunder kategorien for seksualitet. :)

Det blir noe annet hva man bedriver på privaten. Man går ikke på en nudiststrand for å bli med på gangbangs.

Anonymous poster hash: 0a3ae...0cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Funky Punk

Det blir noe annet hva man bedriver på privaten. Man går ikke på en nudiststrand for å bli med på gangbangs.

Anonymous poster hash: 0a3ae...0cf

Njaaa, man kan da det også :ler:

Finnes jo strender hvor slikt skjer. Var til og med en artikkel i fjor (?) om dette, hvor de satte lys på foreldre som lot barna være alene igjen på båten fordi de skulle inn på stranden og ha seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har solt meg toppløs en del, men er ikke så greit med familiemedlemmer av det pripne slaget... Derfor gjør jeg det bare med venner eller når jeg er i solarium etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Njaaa, man kan da det også :ler:

Finnes jo strender hvor slikt skjer. Var til og med en artikkel i fjor (?) om dette, hvor de satte lys på foreldre som lot barna være alene igjen på båten fordi de skulle inn på stranden og ha seg

And the award for parent of the year goes toooo... :fnise:

Anonymous poster hash: eb2a6...07b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ligger dette på seksualitet.

Finner noen det seksuelt opphissende på en nudiststrand bør de pelle seg vekk. Er ikke et sted for pervoer.

Trenger vel ikke være pervo for å bli opphisset på en nudiststrand? Jeg har vært mange ganger på nakenstrand med kjæresten, og blitt opphisset av både kjæresten og andre. Kan godt bli opphisset uten å få full ereksjon.

Min erfaring er at det oftest er en uhøytidelig og avslappet stemning på nakenstrender, men du må tåle at noen kaster et blikk på deg. Det er faktisk en deilig følelse å spille boccia naken med kjæresten, også når noen ser deg. Det er rett og slett en behagelig frihetsfølelse å bli naturlig kåt, det er det ingenting perverst med, selv ikke på en nudiststrand.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger vel ikke være pervo for å bli opphisset på en nudiststrand? Jeg har vært mange ganger på nakenstrand med kjæresten, og blitt opphisset av både kjæresten og andre. Kan godt bli opphisset uten å få full ereksjon.

Min erfaring er at det oftest er en uhøytidelig og avslappet stemning på nakenstrender, men du må tåle at noen kaster et blikk på deg. Det er faktisk en deilig følelse å spille boccia naken med kjæresten, også når noen ser deg. Det er rett og slett en behagelig frihetsfølelse å bli naturlig kåt, det er det ingenting perverst med, selv ikke på en nudiststrand.

Så det er helt greit at gamle menn glaner på unge JENTER på nudiststrender? Ikke rart jeg ikke går på slike steder, selv om jeg gjerne skulle ha gått uten bikini.

Folk som er kåte på nudiststrender ødelegger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt lyst til å teste ut nudisme selv, men tanken på evt. grisete gubber som stirrer har foreløpig skremt meg fra tanken. Vet ikke hvorfor, men jeg klarer ikke ta det som et kompliment når folk stirrer. Det er bare uhøflig og ekkelt!



Anonymous poster hash: 86c15...1cd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...