Gå til innhold

Sole seg naken.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så det er helt greit at gamle menn glaner på unge JENTER på nudiststrender? Ikke rart jeg ikke går på slike steder, selv om jeg gjerne skulle ha gått uten bikini.

Folk som er kåte på nudiststrender ødelegger.

Når Aysha kom til Muhammed og klagde på at mennene glante på henne, så anbefalte han mer tildekkende klær. Burka eller Hijab eller noe sånt. (Fritt fortalt etter muligens upresis gjenfortelling ).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når Aysha kom til Muhammed og klagde på at mennene glante på henne, så anbefalte han mer tildekkende klær. Burka eller Hijab eller noe sånt. (Fritt fortalt etter muligens upresis gjenfortelling ).

*slow clap*

Nakenstrender er for mennesker som vil gå naken UTEN å bli stirret på. Ellers kunne jo man vært på en vanlig strand, hvis stirring ikke plagde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I virkeligheten er det få steder du blir MINDRE beglodd enn på en nakenstrand.

De som bruker nakenstrender regelmessig, har sett tusenvis av nakne mennesker før, i alle aldre, størrelser og fasonger. De er helt uinteressert i å glane.

Hvis det skulle komme pervoer til en nakenstrand for å glane, skiller de seg tydelig ut og blir tilsnakket og eventuelt bortvist.

Anonymous poster hash: 5ec5d...b10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Har solt meg toppløs en del, men er ikke så greit med familiemedlemmer av det pripne slaget... Derfor gjør jeg det bare med venner eller når jeg er i solarium etc.

Er man prippen når man ikke har lyst å se andre sine pupper på en strand feks? Jaha, da er jeg veldig prippen. Det ekkleste jeg ser mens jeg (prøver) å nyte finværet, er damer som ligger halvnakne ved siden av meg på en fullstappet strand med fult av barnefamilier. Det finnes vel egne strender for det.

Å familiemedlemmer faktisk? Vil ikke si det er familien din det er noe galt med akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man prippen når man ikke har lyst å se andre sine pupper på en strand feks? Jaha, da er jeg veldig prippen. Det ekkleste jeg ser mens jeg (prøver) å nyte finværet, er damer som ligger halvnakne ved siden av meg på en fullstappet strand med fult av barnefamilier. Det finnes vel egne strender for det.

Å familiemedlemmer faktisk? Vil ikke si det er familien din det er noe galt med akkurat.

Hvis du velger å glane på andre damer og synes det er ekkelt at de ikke er tildekket, er du ikke bare prippen, men også snerpete og moralistisk.

Kan du ikke bare la være å se på dem?

Anonymous poster hash: 5ec5d...b10

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man prippen når man ikke har lyst å se andre sine pupper på en strand feks? Jaha, da er jeg veldig prippen. Det ekkleste jeg ser mens jeg (prøver) å nyte finværet, er damer som ligger halvnakne ved siden av meg på en fullstappet strand med fult av barnefamilier. Det finnes vel egne strender for det.

Å familiemedlemmer faktisk? Vil ikke si det er familien din det er noe galt med akkurat.

Ja du er prippen, enkelt å greit.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chloè

Hvis du velger å glane på andre damer og synes det er ekkelt at de ikke er tildekket, er du ikke bare prippen, men også snerpete og moralistisk.

Kan du ikke bare la være å se på dem?

Anonymous poster hash: 5ec5d...b10

Det er vanskelig å la vær å se når man får de midt i fjeset. Hvis du har vært utenfor Norge vet du at strendene mange steder er fullstappet å man ligger tett i tett.

Tror ingen hadde satt pris på om det lå nakne menn rundt en med staken rett ut mens du ligger å soler deg med datteren din på 10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn reagerer ikke på nakenhet hvis de ikke er opplært til det.

Skyld ikke på barna for din snerpethet i forhold til nakenhet.

Mange blir flaue over egen kropp i puberteten, men det gir seg hos de fleste når de blir voksne.

Men det gjelder tydeligvis ikke alle.

Anonymous poster hash: 5ec5d...b10

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Barn reagerer ikke på nakenhet hvis de ikke er opplært til det.

Skyld ikke på barna for din snerpethet i forhold til nakenhet.

Mange blir flaue over egen kropp i puberteten, men det gir seg hos de fleste når de blir voksne.

Men det gjelder tydeligvis ikke alle.Anonymous poster hash: 5ec5d...b10

Helt sant! I min familie har vi et avslappet forhold til kropp og nakenhet. Det er derfor ikke flaut å se en pupp, eller å vise en pupp. Ei heller andre kroppsdeler. Kropp er kropp, vi har alle en, og det er ikke flaut.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man prippen når man ikke har lyst å se andre sine pupper på en strand feks? Jaha, da er jeg veldig prippen. Det ekkleste jeg ser mens jeg (prøver) å nyte finværet, er damer som ligger halvnakne ved siden av meg på en fullstappet strand med fult av barnefamilier. Det finnes vel egne strender for det.

Å familiemedlemmer faktisk? Vil ikke si det er familien din det er noe galt med akkurat.

Takk, det varmer... Liker særlig din subtile latterliggjøring på slutten der; virkelig stilfullt. :fnise: Nå har jeg for øvrig sagt at jeg lar være siden de har problemer med det, ergo aksepterer jeg at de har et annet syn på det selv om jeg ikke synes det er særlig gode holdninger å ha i forhold til kropp. Når menn ligger der med mer brystvev enn meg og mitt plutselig er et mye større problem, klarer jeg bare å klø meg i hodebunnen. Likevel soler jeg meg på strender der slikt er lovlig og hvor de jeg drar med synes det er ok, så da får andre holdninger flytte vei for hva som faktisk er lov og akseptert på det akutelle stedet.

Edit: Skrivefeil.

Endret av Elanore
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man prippen når man ikke har lyst å se andre sine pupper på en strand feks? Jaha, da er jeg veldig prippen. Det ekkleste jeg ser mens jeg (prøver) å nyte finværet, er damer som ligger halvnakne ved siden av meg på en fullstappet strand med fult av barnefamilier. Det finnes vel egne strender for det.

Å familiemedlemmer faktisk? Vil ikke si det er familien din det er noe galt med akkurat.

Pupper er jo ikke noe verre enn å se menn i bar overkropp? Er helt lovlig å sole seg på vanlige strender uten topp. Jeg gjør det dog som oftest bare i syden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å la vær å se når man får de midt i fjeset. Hvis du har vært utenfor Norge vet du at strendene mange steder er fullstappet å man ligger tett i tett.

Tror ingen hadde satt pris på om det lå nakne menn rundt en med staken rett ut mens du ligger å soler deg med datteren din på 10

Pupper kan da umulig være like sjenerende som en naken mann med hard-on. Det kan ikke sammenlignes. Pupper er faktisk til for å mate babyer. :)

Er du også en av de som mener ammende mødre bør gjemme seg på dassen?!

Endret av zazzles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Barn reagerer ikke på nakenhet hvis de ikke er opplært til det.

Skyld ikke på barna for din snerpethet i forhold til nakenhet.

Mange blir flaue over egen kropp i puberteten, men det gir seg hos de fleste når de blir voksne.

Men det gjelder tydeligvis ikke alle.

Anonymous poster hash: 5ec5d...b10

:fnise: Jeg er ikke flau over min egen kropp, men har ikke behovet for å vise puppene mine frem til fremmede og respekterer at kanskje ikke alle er like "åpne". Sol deg naken der ingen ser deg,takk.

Helt sant! I min familie har vi et avslappet forhold til kropp og nakenhet. Det er derfor ikke flaut å se en pupp, eller å vise en pupp. Ei heller andre kroppsdeler. Kropp er kropp, vi har alle en, og det er ikke flaut.

Sex er sex, helt normalt å alle gjør det. Betyr ikke at jeg puler kjæresten min på solsenga med publikum til stede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silvermist

Sex er sex, helt normalt å alle gjør det. Betyr ikke at jeg puler kjæresten min på solsenga med publikum til stede

Gratulerer med elendig resonnement. Der ligger feilen din, du drar seksuelle kontekster inn i ikke-seksuelle scenario. Endret av Silvermist
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sant! I min familie har vi et avslappet forhold til kropp og nakenhet. Det er derfor ikke flaut å se en pupp, eller å vise en pupp. Ei heller andre kroppsdeler. Kropp er kropp, vi har alle en, og det er ikke flaut.

Sex er sex, helt normalt å alle gjør det. Betyr ikke at jeg puler kjæresten min på solsenga med publikum til stede

Ingen andre enn deg har dradd inn tanker om sex i denne nakendiskusjonen. Æsj på deg.

Teskje: Nakenhet ≠ sex.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Gratulerer med elendig resonnement. Der ligger feilen din, du drar seksuelle kontekster inn i ikke-seksuelle scenario.

Ja for all del. Jeg syns bare man kan være såpass oppegående at man tar hensyn når man er ute blandt folk. Du går ikke inn i en kirke i bikini eller dukker opp i et kongelig bryllup med fritt innsyn til litt av hvert.

Finnes egne strender hvis man vil sole seg naken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Chloè

Ingen andre enn deg har dradd inn tanker om sex i denne nakendiskusjonen. Æsj på deg.

Teskje: Nakenhet ≠ sex.

Ikke? Les tråden en gang til du.

Ja, skikkelig æsj den kroppen altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke? Les tråden en gang til du.

Ok, en av flere. Jeg syns dere har noen hårreisende holdninger alle samma.

Ja, skikkelig æsj den kroppen altså :)

Ikke kropp jeg sier æsj til, det er den automatiske koblingen du gjør mellom nakenhet og sex. Som en hvilken som helst gammel gris. :nei:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Ok, en av flere. Jeg syns dere har noen hårreisende holdninger alle samma.

Ikke kropp jeg sier æsj til, det er den automatiske koblingen du gjør mellom nakenhet og sex. Som en hvilken som helst gammel gris. :nei:

Jeg tenker ikke automatisk sex, men det er nok av gamle griser på stranden som gjør det ;)

Alikevel vil jeg ikke se dine private deler ufrivillig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske hetro, men kan godt stirre om noen soler seg toppløs :rolleyes:
Sorry, men tror det bare er slik vi er programert, så det må ikke nødvendigvis være av seksuelle grunner ma stirrer :P

Start med å sole deg toppløs hvor du er skjermet/alene, så beveger du deg mer og mer offentlig ettersom du blir vant med det ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...