Gjest Nordavind Skrevet 26. juni 2013 #121 Skrevet 26. juni 2013 Det er jo også forskjell på det å "kaste et par blikk" og "stirre", det første er nok ganske harmløst og er nok ganske naturlig på en strand (uansett om det er snakk om en naturiststrand eller "vanlig" strand), på en café, på gata etc. Stirring og div. seksuelle tilnærmelser derimot er veldig ubehagelig og skal ikke skje verken på en fristrand eller andre steder.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #122 Skrevet 26. juni 2013 Er vel mer anonymt å sole seg naken sammen med 100-400 på naken-Huk, enn å finne seg et hemmelig vann i skogen, der naboen plutselig skulle komme forbi. Ikke så veldig pirrende heller. Bare kropper i alle fasonger. De som lever i for mye kroppspress, skulle ta seg en tur ut der. Så får du et helt naturlig, og avslappet forhold til kroppen din. De som stadig vekk maser om folk som har sex der, og vifter med stive pikker. De har ikke jeg sett. Og hvordan kan de ha sett dem, de som aldri er på nakenstrander, men VET så mye om dem? Anonymous poster hash: 61188...2b4 3
Heeyaa Skrevet 26. juni 2013 #123 Skrevet 26. juni 2013 Er vel mer anonymt å sole seg naken sammen med 100-400 på naken-Huk, Glad i å overdrive? 400 mennesker på Huk? Prøv 40.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #124 Skrevet 26. juni 2013 Det er vanskelig å la vær å se når man får de midt i fjeset. Hvis du har vært utenfor Norge vet du at strendene mange steder er fullstappet å man ligger tett i tett. Tror ingen hadde satt pris på om det lå nakne menn rundt en med staken rett ut mens du ligger å soler deg med datteren din på 10 Puppene er ikke midt i fjeset ditt, de er på flere meters avstand. At de opplever de som så store har med dine holdninger å gjøre og ikke med realiteter. Den beskrivelsen du gir av nakne menn stemmer hverken med norske eller andre naturisstrender. Jeg har aldri sett noen med reisning på en norsk naturiststrand. Men så er jeg der når været er best og det er ganske folksomt. Avvikerene er vel mest der når det er få folk til stede og de kan få gjømt seg litt bort. Glad i å overdrive? 400 mennesker på Huk? Prøv 40. På varme dager i helgene i juli er det 400 og vel så det. 40 høres mere ut som formiddagen på en hverdag i mai med noen skyer. Anonymous poster hash: 81b0e...717 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #125 Skrevet 26. juni 2013 Jeg er ganske hetro, men kan godt stirre om noen soler seg toppløs Sorry, men tror det bare er slik vi er programert, så det må ikke nødvendigvis være av seksuelle grunner ma stirrer Start med å sole deg toppløs hvor du er skjermet/alene, så beveger du deg mer og mer offentlig ettersom du blir vant med det Det er ufint å stirre på folk uansett hvor man er og spesielt på en naturiststrand. Selv om vi er programmerte til både det ene og det andre så tar sosialiseret sivilerste mennesker hensyn og oppfører seg på en måte som ikke plager andre. Etablerte naturister er opptatt av at også andre skal trives og vil selvfølgelig ikke ligge og stirre på andre. Naturister er opptatt av at andre skal trives og man har en lavere terskel for å påpeke og involvere seg i uønsket oppførsel enn man har på en tekstilstrand. Hvis noen ikke oppfører seg i henhold til de skrevne og uskrevne reglene får de beskjed. Noen tilpasser seg og noen blir bedt om å ikke komme tilbake. Anonymous poster hash: 81b0e...717 1
Tibbie Skrevet 26. juni 2013 #126 Skrevet 26. juni 2013 Det er ufint å stirre på folk uansett hvor man er og spesielt på en naturiststrand. Selv om vi er programmerte til både det ene og det andre så tar sosialiseret sivilerste mennesker hensyn og oppfører seg på en måte som ikke plager andre. Etablerte naturister er opptatt av at også andre skal trives og vil selvfølgelig ikke ligge og stirre på andre. Naturister er opptatt av at andre skal trives og man har en lavere terskel for å påpeke og involvere seg i uønsket oppførsel enn man har på en tekstilstrand. Hvis noen ikke oppfører seg i henhold til de skrevne og uskrevne reglene får de beskjed. Noen tilpasser seg og noen blir bedt om å ikke komme tilbake. Anonymous poster hash: 81b0e...717 Man stirrer da ikke åpennbart Men jeg siktet mer til det noen skrev om at nabogutten stirra på nabojenta som solte seg toppløs på verandaen sin...
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #127 Skrevet 1. juli 2013 Stirring er det ikke mye av på nakenstrender. Hva er spennende, når du får se alt? Bortsett fra de føste timene kanskje? Ligger på nakenstrender i hele Europa. Soler meg aldri med klær mer. Ingen har glodd. Noen ser kanskje et sekund eller 2 langre på en jente på 26. Men det gjør de på REMA også. Anonymous poster hash: 61188...2b4 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #128 Skrevet 21. juli 2013 Troll much? Var på Huk fra kl 14 - 17 ca og det var ingen dame på 26 som lå alene der. Lå en eneste dame alene men hun var i 40 årene. Anonymous poster hash: 791de...274 Var på naken huk i dag kl 15-17. Var flere hundre folk der, og det var også flere jenter i 20 års alderen alene der, og også par med venninner i 20 års alderen som solte seg og badet naken. Var også en jente i tidelig 20 års alderen som stilte seg ved siden av meg i dusjen der naken med største selvfølgelighet. Så h*n er nok ikke noe troll, bare at han har vært der på dager med fint vær i helgen når det er mye folk der. Anonymous poster hash: cd07d...a38
Gjest Eurodice Skrevet 21. juli 2013 #129 Skrevet 21. juli 2013 Helt enig med deg. Ekkelt med striper. Bor du i Oslo, er ikke det noe problem. Du spaserer til høyre for kiosken, og kommer til naken-delen. Nesten like mange folk som på den med klær. Ikke een enste hvit flekk får du. Og eventyrlig herlig å sole seg uten klær. Du føler deg så fri som ett barn. Ingen våte klær. Du kan reise rett fra jobb, hvis solen plutselig skinner. Stikk bare innom KID og kjøp en håndkle. Anbefales. Du angrer på at du ikke gjorde det før. Vanlige folk der. Ikke bare kjendiser som Heidi Klum og Ricky MartinAnonym poster: 611886fe764e4d8f05a67464f2d3c2b4 Hvilken kiosk? Og hvilken strand?
Gjest Nordavind Skrevet 23. juli 2013 #130 Skrevet 23. juli 2013 Hvilken kiosk? Og hvilken strand? Vedkommende mener nok kiosken ved bussholdeplassen på huk og huk naturiststrand.
Gjest Eurodice Skrevet 23. juli 2013 #131 Skrevet 23. juli 2013 Vedkommende mener nok kiosken ved bussholdeplassen på huk og huk naturiststrand. Hvis jeg hadde lest de foregående innlegg nøyere, hadde jeg vel skjønt det . Er det ikke en nakenstrand på Kalvøya også? Lettere å komme til for folk i Bærum.
Gjest Nordavind Skrevet 23. juli 2013 #132 Skrevet 23. juli 2013 Hvis jeg hadde lest de foregående innlegg nøyere, hadde jeg vel skjønt det . Er det ikke en nakenstrand på Kalvøya også? Lettere å komme til for folk i Bærum. Jo det stemmer.
Berit1987 Skrevet 26. juli 2013 #133 Skrevet 26. juli 2013 Må sole meg naken i ettermiddag. I morgen skal det visst regne, og værmeldingene er ekle for lang tid fremover. (Oslo) Ha en fin ferie alle sammen, med eller uten unødvendige klær.
volvo22 Skrevet 26. juli 2013 #134 Skrevet 26. juli 2013 Må sole meg naken i ettermiddag. I morgen skal det visst regne, og værmeldingene er ekle for lang tid fremover. (Oslo) Ha en fin ferie alle sammen, med eller uten unødvendige klær. Deilig da Bakdelen er at man blir så kåt av det...hehe. Kos deg
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #135 Skrevet 26. juli 2013 Glad i å overdrive? 400 mennesker på Huk? Prøv 40. I dag talte jeg over 400 på fristranden på Huk. Jeg fikk ikke telt alle så det vil ikke overraske meg om det var ca 500 tilsammen. Folk kommer og går så det vil heller ikke overraske meg om tusen mennesker er innom i løpet av dagen. Kanskje 30-40% damer. Mange damer kommer i par man også mange alene. Alle aldere men mest over 40 (men også ungdommer og barn). Mest hvite men også noen afrikanere og asiater av begge kjønn. Ingen kvinnelige pakistanere men noen som ser ut til å være fra filippinene eller tilsvarende. Nesten alle var nakne men noen få damer behold trusa. Noen svært få damer behold både topp og truse men var i en gruppe med andre som var nakne. Syv-åtte menn som var påkledd (badebukse) og som ikke var sammen med noen som var nakne. Anonymous poster hash: 85afd...349
Gjest mizzyy Skrevet 27. juli 2013 #136 Skrevet 27. juli 2013 Det er da bare å legge seg ute å ta av seg toppen hvis man vil det. Utrolig deilig å ligge uten en tråd, særlig hvis det er varmt og det kommer noen kilende vindpust!
Heeyaa Skrevet 30. juli 2013 #137 Skrevet 30. juli 2013 I dag talte jeg over 400 på fristranden på Huk. Jeg fikk ikke telt alle så det vil ikke overraske meg om det var ca 500 tilsammen. Folk kommer og går så det vil heller ikke overraske meg om tusen mennesker er innom i løpet av dagen. Kanskje 30-40% damer. Mange damer kommer i par man også mange alene. Alle aldere men mest over 40 (men også ungdommer og barn). Mest hvite men også noen afrikanere og asiater av begge kjønn. Ingen kvinnelige pakistanere men noen som ser ut til å være fra filippinene eller tilsvarende. Nesten alle var nakne men noen få damer behold trusa. Noen svært få damer behold både topp og truse men var i en gruppe med andre som var nakne. Syv-åtte menn som var påkledd (badebukse) og som ikke var sammen med noen som var nakne. Bare tull! Har vært på Huk tre ganger i løpet av de siste to ukene og det er ikke i nærheten av 40% damer. Det er vanligvis 10% og maks opp mot 20-25%. Og da er de aller aller fleste i par.
Gjest RihannaNavy Skrevet 30. juli 2013 #138 Skrevet 30. juli 2013 Det gjør jeg i skrivende stund! Sitter på en plass slik at naboene ikke kan se meg, da. Hater skille, og vil helst være brun over alt. Soler meg også toppløs i syden.
Heeyaa Skrevet 30. juli 2013 #139 Skrevet 30. juli 2013 Det gjør jeg i skrivende stund! Sitter på en plass slik at naboene ikke kan se meg, da. Hater skille, og vil helst være brun over alt. Soler meg også toppløs i syden. Hvor bor du?
Svennymcbeal Skrevet 30. juli 2013 #140 Skrevet 30. juli 2013 Bruker dere her og sole dere naken\toppløs om sommeren? Har veldig lyst til det, fordi jeg er så lei av det stygge skille på puppene. Men liker ikke at fremmede folk ser på meg. Vi har ei nabojente på 22, som ofte soler seg toppløs og ifjor sommer så jeg at nabogutten stod og stirret litt. Synes at det er litt ekkelt jeg.. Anonym poster: bab0cc1830e2da38d310e0fa707e64fd Hvis de stirrer er det fordi du har fine pupper. Generelt fin kropp. Jeg klarer ikke å la være å se på en dame med fin kropp, hvis huner toppløs er umulig å ikke se, men jeg stirrer ikke, bare titter bort. Vær stolt fordi du er knullbar. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå