AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #1 Del Skrevet 3. mai 2013 Har fått en regning på mastercardet mitt nå, på kr. 0,00. Det står at perioden er 25.03-26.04. Likevel er det noen kjøp jeg vet jeg gjorde 25. og 26. april som ikke er kommet med på regningen. Men hvis det ikke står på regningen så trenger jeg vel ikke betale før på neste regning da, i juni? Trodde at kjøp til og med 26. skulle komme med på regningen man får måneden etter, men da tok jeg kanskje feil? Når går "grensen"? Anonym poster: 3b09adb51ee164595d1a60eb6dc25086 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Knut Lavngard Skrevet 3. mai 2013 #2 Del Skrevet 3. mai 2013 Veit ikkje, men står det ikkje oppført kan du nok venta til neste gong. Det må vel stå i avtalevilkåra. Sjølv nyttar eg 365 Direkte, og der er det den 15. i kvar månad som er grensa. Det hender ting eg har betalt 14. eller liknande ikkje kjem. Det kjem an på kva det er snakk om, noko vert ikkje trekt i praksis før seinare, kun reservert. Nokon venter til dei sender eit produkt før dei belastar kortet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barista Skrevet 3. mai 2013 #3 Del Skrevet 3. mai 2013 Det er ulike fakturaperioder fra person til person. Så hvilken forfallsdato hver enkelt har, kan variere. Det skal i teorien gå 1 mnd mellom hver periode. F.eks. Alle kjøp mellom 1 - 30 blir fakturert 30, men forfallsdato 15. Såvidt jeg forstår burde kjøpene dine fremkomme på denne fakturaen. Men når du handler med kredittkort kan det ofte gå noe tid før autorisasjoner blir bokført, og banker fakturerer ikke for autorisasjoner. Dvs. Jeg handlet på ICA 19 April, men denne transaksjonen ble først tydelig på mitt kort i begynnelsen av denne uken. Jeg tror sålenge transaksjonen ikke fremkommer, og saldoen står i null, hadde jeg ikke tenkt over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LexSuperior Skrevet 4. mai 2013 #4 Del Skrevet 4. mai 2013 Kan du ikke bare sjekke nettbanken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #5 Del Skrevet 5. mai 2013 Tusen takk for svar! Regner med at det er fordi beløpet kun ble reservert, og kommer da på neste regning. Kan du ikke bare sjekke nettbanken? Hva er det du mener jeg kan sjekke i nettbanken? Mastercardet står i minus på riktig beløp, var bare litt forundret over at beløpet ikke kom med på månedens regning. Anonym poster: de77a471121fb4aa4f10e216ecbb4996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå